想生BB

跳至

首頁
12345...21

尾頁
   3


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 11-8-16 17:51 |只看該作者
今個cycle又失敗左添~~~ 不過唔緊要!! 再努力!! 再努力!!
各位jm 都要加油呀~~~ 放鬆下心情! 再努力過~~~ 加加油, 打打氣! 話唔定..下個月可以過版la!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


407#
發表於 11-9-26 10:46 |只看該作者
今個cycle又失敗左喇, m小姐又黎探我喇


大宅

積分: 1683

畀面勳章


406#
發表於 11-9-23 17:05 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

希望係啦, 如果照上個cycle計, 就真係早左幾日既, 我都諗住過幾日m唔黎就再check多次

點評

jocat102  yes yes yes!!! 下星期再check 一次啦!  發表於 11-9-23 17:25


大宅

積分: 1683

畀面勳章


405#
發表於 11-9-22 21:58 |只看該作者
mama_2001 發表於 11-9-22 16:05
回覆 jocat102 的帖子

其實依家心情有d矛盾,

唉........個答案又令我失望喇.............

啱啱用cb check左, 顯示not pregnant, 即係又失敗左???
唔係m小姐又玩遲大到吓???????????

點評

jocat102  係唔係早得濟check唔到咋......過一星期再check la~~~~無事既!  發表於 11-9-23 13:18


大宅

積分: 1199


404#
發表於 11-9-22 17:27 |只看該作者
回覆 estherbabe 的帖子

咁又無呀, 諗住星期六都未有M先再check lor, 費事check完 無又心掛掛mar!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


403#
發表於 11-9-22 16:05 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

其實依家心情有d矛盾,
一方面好緊張, 好想快d到今晚可以有答案,
但係又驚個答案會又失望.......:;pppp:

點評

jocat102  我都好明白....所以我都唔敢睇!由我c6睇答案......  發表於 11-9-22 17:02


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


402#
發表於 11-9-22 15:49 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

goooooooooooooood! 我都緊張埋一份啦!!!!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


401#
發表於 11-9-22 14:51 |只看該作者
mama_2001 發表於 11-9-22 11:26
回覆 jocat102 的帖子

咦, 咁我就一於今晚check, 唔知會唔會有我份呢......... ...
jocat102, 好呀, 我會update你地架喇!


大宅

積分: 1683

畀面勳章


400#
發表於 11-9-22 13:57 |只看該作者
kekka, 我都希望帶個好消息俾你地呀!!!


珍珠宮

積分: 30303


399#
發表於 11-9-22 13:38 |只看該作者

引用:回覆+mama_2001+的帖子 我唔係呀~~~clearb

原帖由 jocat102 於 11-09-22 發表
回覆 mama_2001 的帖子

我唔係呀~~~clearblue 話 anytime 都ok嘛...咁我同c6食完飯, 之後做晒心理準備就去 ...





大宅

積分: 1683

畀面勳章


398#
發表於 11-9-22 11:26 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

咦, 咁我就一於今晚check, 唔知會唔會有我份呢.........

點評

jocat102  等你好消息呀!! 記得第一時間話俾我地知丫~~~~  發表於 11-9-22 14:19
kekka  等你gd. news! 可能已經在你子宮住緊了  發表於 11-9-22 12:25


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


397#
發表於 11-9-22 10:15 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

我唔係呀~~~clearblue 話 anytime 都ok嘛...咁我同c6食完飯, 之後做晒心理準備就去check...我都唔敢睇, 留俾c6睇.....佢第一個反應好好笑!

""老婆...係唔係十字我就做爸爸啦??""....之後我笑問""真係有十字架???""
c6就話"" um.....我識呢一個係十字囉~~~"" hahhahahaha 笑到肚痛

點評

kekka  你老公真有趣丫~  發表於 11-9-22 12:24


大宅

積分: 1683

畀面勳章


396#
發表於 11-9-22 09:40 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我無check到脈搏, 但係有時會覺得心跳好似好大力咁, 尤其係訓覺個時
我呢幾日開始check溫度, 日日都差唔多係36.7, 今朝就成37度,
所以我諗住今晚驗, 但係係咪一定要用朝早既vv check會好d呢???


男爵府

積分: 5930

育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 陪月勳章


395#
發表於 11-9-21 21:25 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-19 10:50
回覆 vaniw 的帖子

hello~~~~~ 如果你8月22日day 1...呢個星期六仲未到就check下啦!!!
嗯!好緊張,唔知係咪真係bingo……


禁止訪問

積分: 1487


394#
發表於 11-9-21 19:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


393#
發表於 11-9-21 19:11 |只看該作者

引用:回覆+mama_2001+的帖子 好呀!!!!!+我都係

原帖由 jocat102 於 11-09-21 發表
回覆 mama_2001 的帖子

好呀!!!!! 我都係胸痛......胃又係成日頂住頂住...我cycle 都好唔準架! 最長55日先 ...
我又係個胃頂住頂住,不過就冇谷胸,今日係d29,cycle 28-32d,今朝突然有m痛feel加冇胃口,下晝開始見暈同想嘔,今朝check過綠d冇料到,打算聽日紅d睇睇!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


392#
發表於 11-9-21 19:02 |只看該作者

引用:今日day43,今朝用cb+Check到+1—2星期了!

原帖由 popo0701 於 11-09-21 發表
今日day43,今朝用cb Check到 1—2星期了!
恭喜你呀!快d搵dr啦!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


391#
發表於 11-9-21 18:49 |只看該作者
我叫我c6幫我check...一分鐘跳幾多下
我以前就around 90-95左右, 前日test 我跳105下.....我係休息左30分鐘先test


男爵府

積分: 6108


390#
發表於 11-9-21 17:59 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

點check?

我feel到呢2日心跳快左......
唔知做乜 >.<


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


389#
發表於 11-9-21 17:42 |只看該作者
回覆 mama_2001 的帖子

好呀!!!!! 我都係胸痛......胃又係成日頂住頂住...我cycle 都好唔準架! 最長55日先黎......痛苦到爆!!

你快d test 下你既脈搏啦~~~我覺得呢一個都係預兆

首頁
12345...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo