想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1763


1#
發表於 11-8-19 23:31 |只看該作者
我同老公之前一路有睇開中醫都一年,但冇乜進展,之後轉去睇羅EC15/8第一次睇佢,事實上羅EC開既藥同我之前睇既好唔同,我同老公食完3劑之後18/8去做IUI,西醫話我老公蟲蟲今次有5成,但我之前做了3次西醫話我老公蟲蟲只得3成,當然西醫不知道我們有睇中醫的. 今日去羅EC到覆診,同佢講左我琴日18/8做左IUI,佢就另外開左D藥比我補定身. 羅EC都比起我之前睇既貴左D,不過都諗住試下3-4個月,希望有轉機


複式洋房

積分: 110


3#
發表於 11-9-23 23:29 |只看該作者
我就睇過啦...佢話你有冇錢, 有就有得生...嘩, 我都未睇過lee d EC...又貴...`又食住煙睇証...好多人講佢, 我唸係賣廣告啦...邊有ec咁無e 得...!!


複式洋房

積分: 208


2#
發表於 11-9-23 19:11 |只看該作者
請問,發展如何???

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo