家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6235

畀面勳章


1#
發表於 11-8-20 13:45 |只看該作者
大家有冇結婚後賣哂吐現?還是留作紀念?金價創新高,有冇心思思止賺?



點評

crystal媽咪  結婚無耐就賣左, 仲有數條鍊(男家那邊)  發表於 11-8-22 21:24


複式洋房

積分: 281


50#
發表於 11-9-12 10:16 |只看該作者
乱世买金,盛世炒古董


大宅

積分: 4877

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 11-9-2 06:14 |只看該作者
會唔捨得@@

話晒係mama~99,, 親戚比既嫁裝... 有紀念價值~ 留返比bb!!! XD


大宅

積分: 2395


48#
發表於 11-9-1 21:54 |只看該作者
我愛Corina 發表於 11-8-20 16:48
唔到山窮水盡都唔賣
me too, my parents said never think about selling them...as husband can't take away your gold but could share your money


禁止訪問

積分: 8260


47#
發表於 11-9-1 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39770


46#
發表於 11-9-1 10:55 |只看該作者
no.. 唔等$$ 洗


子爵府

積分: 11677


45#
發表於 11-9-1 01:20 |只看該作者
結婚時的金飾係紀念品, 賣左就買唔返


男爵府

積分: 8891

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


44#
發表於 11-9-1 00:14 |只看該作者

回覆:MissMaMa 的帖子

唔捨得賣...同埋咁嘅時世都係有點金傍身,會好D。




水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 11-8-31 21:52 |只看該作者
邦妮媽媽 發表於 11-8-22 01:04
吾捨得賣呀 , 我結婚個年d金價係8000左右 , 到以家真係升左一倍有多,反而d股票仲衰個做女個陣 ...

我結婚時金價係 $2980 (10年前), 如果唔睇返張單, 都唔記得d金曾經咁平.
都係我媽最叻, 買左4兩送比我.


禁止訪問

積分: 25495


42#
發表於 11-8-26 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1067


41#
發表於 11-8-26 09:17 |只看該作者
yiphiuyi 發表於 11-8-25 13:33
不過你有留意點金可唔可以放咁耐.我怕會變呀!!因為我放在保險箱.唔知係唔係夜晚BANK唔開AIR CONDITIONA.搞 ...

有呀!!我拿左點紅袋仔凡套住.但是可能HSBC太潮濕啦!!搞到有點生一點一點的綠色.


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 11-8-25 16:43 |只看該作者
我想賣咗男家個D呀, 又輕又無用
每日望住佢哋就充滿力量啦!


禁止訪問

積分: 8260


39#
發表於 11-8-25 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1067


38#
發表於 11-8-25 13:53 |只看該作者
sweetyasmin 發表於 11-8-25 13:43
回覆 yiphiuyi 的帖子

個D綠色點點可以抺乾淨嗎?我見呀媽D金放係保險相好多年都冇野喎,但我就放係屋企, ...

我上次去BANK放左點防潮珠.現在好點.不過MK果間HSBC真係唔得.下年我都係轉第二間BANK先!!


禁止訪問

積分: 7068


37#
發表於 11-8-25 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1770

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


36#
發表於 11-8-25 13:38 |只看該作者
我都15,16...........
不過又唔係有好多, 又唔係等錢洗, 由得佢擺吓先, 金價長線都係向上嘅


大宅

積分: 1067


35#
發表於 11-8-25 13:33 |只看該作者
sweetyasmin 發表於 11-8-24 17:54
男家D屋企人同老公就想我賣晒D金,我都知冇用,但我都覺得D金器幾靚,加上D金器全部都係我女家屋企人買嘅, ...

不過你有留意點金可唔可以放咁耐.我怕會變呀!!因為我放在保險箱.唔知係唔係夜晚BANK唔開AIR CONDITIONA.搞到點金有點綠色點點!!都唔知到時點呀?年年俾BANK都$550.搞到咁.......唉

點評

j123tse  你就咁放入保險箱? 有無搵d紙巾包著佢, 同埋用d密實袋再裝著呀?  發表於 11-8-25 16:34


大宅

積分: 1067


34#
發表於 11-8-25 13:26 |只看該作者
CSUNG 發表於 11-8-25 01:57
唔捨得賣呀 , 我結婚個年d金價係3500左右 , 到以家真係升左五倍有多。

嘩!!你就好啦!!咁平就買到!!我都係升左一倍到!!


大宅

積分: 1067


33#
發表於 11-8-25 13:25 |只看該作者
VivienMan 發表於 11-8-25 09:30
我同你case一樣,不過99果對都唔賣!

我都係呀!!我有點唔可以賣.但係有點親戚送果點我都分段賣左!!依家係賣左點金你係買唔返以前的價位!!
所以有點可留就留.唔留都可以賣的!!


大宅

積分: 1067


32#
發表於 11-8-25 13:09 |只看該作者
mymelody0701 發表於 11-8-24 19:46
我所有嫁妝會留俾個仔,其他投資用的金粒會善價而沽,不過現階段都係入貨多,我深信金價會係不久將來升穿$2 ...

所以我現在都想在入貨俾BB.買金粒.今日跌左點!!$17880

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo