懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4099


1#
發表於 11-8-25 11:28 |只看該作者
28週,左手手腕條筋痛左差不多2星期,都無咩好過,又唔咁亂搽野,係咪有BB先會咁,又唔覺自己整親隻手黎


水晶宮

積分: 63629

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


4#
發表於 11-8-25 13:29 |只看該作者
iam_elephant 發表於 11-8-25 11:53
我e+都係28週, 一倨月前就開始有手痺, 係成隻手掌至手指, 到近呢個星期越來越嚴重, 食餐飯要放低幾次餐具, ...

嘩...你同我上年懷孕時情況一樣...醫生又係話腕管綜合症。
我係由20W 開始架....
當時我無藥膏搽...只係叫我去做物理治療!
但去到只係教我做D 動作....初時,佢有造個手托俾我..但用了重痛過未用。
最後都係要等生完...慢慢好轉...

個陣同你一樣...食餐飯,要放低幾次筷子...
好幾次,我HB 話要餵我食飯添呀...T^T
打字﹑寫字....彷如滿清10大酷刑,被夾棍夾手指...真係....好慘....
個陣重要返工...諗返起,都覺得自己超慘呀!

我生完都就黎半年...醫家對手...依然KEEP住有痺...
用得太耐會直頭痺痛。
但冇懷孕時痛得咁誇囉...
Childhood is journey, not a race.


大宅

積分: 1139


3#
發表於 11-8-25 13:10 |只看該作者

引用:28週,左手手腕條筋痛左差不多2星期,都無

原帖由 cwh602 於 11-08-25 發表
28週,左手手腕條筋痛左差不多2星期,都無咩好過,又唔咁亂搽野,係咪有BB先會咁,又唔覺自己整親隻手黎 ...
正常,我痛到生完就冇事,e生話水腫壓住條神經線影響度wor!




洋房

積分: 80


2#
發表於 11-8-25 11:53 |只看該作者
我e+都係28週, 一倨月前就開始有手痺, 係成隻手掌至手指, 到近呢個星期越來越嚴重, 食餐飯要放低幾次餐具, 痺到冇力, 仲痛添呀! 連揸筆寫字都冇力, 每朝訓醒都麻痺冇力, 要抖一陣先可以刷牙. 岩岩前日睇左醫生, 佢話好多孕婦都有咁嘅情況, 叫做腕管綜合症, 比左支孕婦搽得嘅葯膏, 再refer我去做物理治療, 諗住搽多幾日葯膏睇下有冇好轉先去做物理治療.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo