跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 488


1#
發表於 11-8-26 18:17 |只看該作者
本帖最後由 lechsh 於 11-8-26 18:17 編輯

有冇油塘聖安當幼稚園K1新生家長可以交流下?

作為子女既父母,小朋友第一次返學即係自己第一次返學,有好多野都要自己學習及重生面對(返學)。



複式洋房

積分: 488


8#
發表於 13-8-28 08:43 |只看該作者
回覆 emilyckh 的帖子

茶點按自己喜好,一般都係餅乾/麵包,水果可以無核提子(方便小朋友進食,唔駛整污糟對手),我都有俾佢用雞蛋白做茶點。


複式洋房

積分: 279


7#
發表於 13-6-14 13:05 |只看該作者
hi~我大女黎緊讀k1~我想問茶點通常帶咩?


大宅

積分: 1820


6#
發表於 13-4-13 09:57 |只看該作者
我仔仔依家k2,讀得開心,茶點就自備,我欣賞呢樣,因為同仔仔多樣野溝通!

新移民間間都會有,呢間約6香港比4新移民!(我眼見,勿作準)

課程我唔覺好深,同埋我覺得中英數係平均咁學,唔會只偏谷中或英!

間間學校實有人話好有人話唔好!
校長好親民,返學會協助帶小朋友上課室,放學又會同家長解答問題,旅行都會出席

雖然唔可以話一間非常好既學校,但絕對唔會話好差!
興趣班既位少,要抽籤!


複式洋房

積分: 179


5#
發表於 13-1-8 21:30 |只看該作者

回覆:有冇油塘聖安當幼稚園K1新生家長可以交流下

想問問現在讀緊聖安當的小朋友上學如何? 開唔開心? 課程深唔深? 是否很多新移民(係咪真係咁差呢)? 謝謝你的寶貴意見…


大宅

積分: 1820


4#
發表於 11-12-12 09:47 |只看該作者
@@"浚軒


複式洋房

積分: 488


3#
發表於 11-10-5 12:27 |只看該作者
回覆 tobbie 的帖子

HI,我個女都係k1B。你仔仔叫咩名呀?


大宅

積分: 1820


2#
發表於 11-10-4 06:20 |只看該作者
你好~我兒子k1B的 多多指教

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo