婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11716


1#
發表於 11-8-27 12:01 |只看該作者
如題


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


95#
發表於 11-9-19 10:42 |只看該作者
老公比
我從來冇稔過係男家比
係我嫁比我老公、我老公娶我嘛
如果老公連呢d都比唔出
要由6299比
我會質疑佢個人有冇足夠成熟同能力照顧我、我地個家、將來既小朋友。
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 309


94#
發表於 11-9-19 07:37 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

如果男家娶新抱;例如要同6299住等咪男家比禮金,如果分開住,即係兩家人一樣,咁咪老公比。




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


93#
發表於 11-9-19 00:38 |只看該作者
男家比未之係老公比..


水晶宮

積分: 65733


92#
發表於 11-9-18 21:15 |只看該作者
有當然男仔俾,養大你已經唔簡單,重要俾埋禮金,有冇搞錯!你第日又會唔
會聽佢奌先,自己搞掂好過。


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


91#
發表於 11-9-18 19:24 |只看該作者
兩人儲錢,全部自己搞掂


複式洋房

積分: 309


90#
發表於 11-9-18 16:03 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

見過d廿鬆d既男仔係金鐘d酒店擺,點信係男仔比




男爵府

積分: 6099


89#
發表於 11-9-16 13:21 |只看該作者
結婚買樓所有洗費都係我同老公儲


大宅

積分: 4320


88#
發表於 11-9-16 01:44 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

禮金係6299同我父母傾亦都係佢地比,我覺得佢地算係咁,比左都無挂係嘴邊,只係講有能力盡左責。反而我媽收完禮金又想要十幾圍源席,好彩比老豆制住,只係要左五圍,唔係真係失禮死人,因為份禮金過十萬!




珍珠宮

積分: 31705

好媽媽勳章


87#
發表於 11-9-16 00:56 |只看該作者
CALVEN 發表於 11-8-27 13:26
老公比

我都無打算將來幚囝比禮金,取吾到老婆就算數.
我同c6都係咁諗,如果個仔叫我地比禮金我同c6先唔會彩佢

點評

skatze  hahaha.!  發表於 11-9-21 22:52


翡翠宮

積分: 82051

畀面勳章


86#
發表於 11-9-16 00:51 |只看該作者
wingbbbb 估唔到而家居然仲有人明白呢樣野 我估你係男人 發表於 7 天前

而家先䏲到,我係百份百c9,唔好亂講。雖然我都唔否認,有時我真係幾有男子氣概。
日日是好日


公爵府

積分: 26482

2024年龍年勳章 環保接龍勳章


85#
發表於 11-9-16 00:40 |只看該作者
緊係男仔比啦。


大宅

積分: 4672


84#
發表於 11-9-15 23:27 |只看該作者
男家有錢咪男家比...男家無錢咪老公比...係咁架啦...


別墅

積分: 854


83#
發表於 11-9-15 23:17 |只看該作者
最好同老公2個攪掂, 免得俾人抽後腳.


男爵府

積分: 7201


82#
發表於 11-9-15 23:05 |只看該作者
查實老公俾或者兩公婆自己俾唔係問題,但有啲人明明無出錢但就意見多多,我6299咩都無俾過,仲好話我女家點解要咁多酒席,而家我自己出錢請自己親戚都關佢事?!

點評

faye525  同意呀!! 好多6299冇份出錢但係多多意見架!!!  發表於 11-9-18 17:51


複式洋房

積分: 305


81#
發表於 11-9-13 23:18 |只看該作者
男家LIKE係就男家比 不喜歡你就是老公自己比
我是老公自己比


複式洋房

積分: 313


80#
發表於 11-9-13 23:17 |只看該作者

回覆:faye525 的帖子

我6299都係呢種人,只要面,完全唔理個仔負唔負擔得來!好憎佢地!




複式洋房

積分: 313


79#
發表於 11-9-13 23:13 |只看該作者

引用:大多數都會係男方家長幫手俾既 不過未必每

原帖由 elainewong1114 於 11-08-27 發表
大多數都會係男方家長幫手俾既
不過未必每個父母都會咁為仔
我老公既父母就一毫子都吾會幫
我6299原先話佢地比,點知結完婚翌日,老公返屋企,6299第一時間叫我c6比返佢地,仲話佢地從來都冇話負責比禮金,講到好似我老公打劫佢地,痴線




複式洋房

積分: 313


78#
發表於 11-9-13 23:13 |只看該作者

引用:大多數都會係男方家長幫手俾既 不過未必每

原帖由 elainewong1114 於 11-08-27 發表
大多數都會係男方家長幫手俾既
不過未必每個父母都會咁為仔
我老公既父母就一毫子都吾會幫
我6299原先話佢地比,點知結完婚翌日,老公返屋企,6299第一時間叫我c6比返佢地,仲話佢地從來都冇話負責比禮金,講到好似我老公打劫佢地,痴線!




大宅

積分: 2340


77#
發表於 11-9-9 05:53 |只看該作者
其實點解男家唔駛比禮金,但係女家仲要收禮金既?既然唔係賣女,我覚得呢d比黎比去既錢咁煩就唔駛搞啦,我個女第時嫁我諗我都叫佢地兩口子留番自己慢慢用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo