想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3276

畀面勳章


1#
發表於 11-8-27 21:40 |只看該作者
本帖最後由 atny 於 11-9-5 22:53 編輯

唉,今曰day 1呀!平時正常二十八日準到爆,今次轉咗ec居然遲咗,攪亂哂•••


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


144#
發表於 11-9-25 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-24+發表我食

原帖由 currymama 於 11-09-25 發表
始終藥物都有機會影響bb,睇醫生時話佢知你有生b planning,佢會開d唔影響既藥囉!加油!好快到你bingo喇! ...
我有同醫生講等緊bingo。佢開左d孕婦食既藥俾我。今日先系排卵後第七日。仲要等




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


143#
發表於 11-9-25 15:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+currymama+於+11-09-24+發表

原帖由 qqlun 於 11-09-24 發表
我食緊抗生素。吾知會吾會影響著床
始終藥物都有機會影響bb,睇醫生時話佢知你有生b planning,佢會開d唔影響既藥囉!加油!好快到你bingo喇!




大宅

積分: 3256


142#
發表於 11-9-25 05:19 |只看該作者
唉...我個溫度又趺左啦.......而且有來M感覺....
點解努力極都唔得的呢??


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


141#
發表於 11-9-24 15:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-23+發表好吾

原帖由 currymama 於 11-09-24 發表
尿道炎會導致唔bingo嗎?
我食緊抗生素。吾知會吾會影響著床




大宅

積分: 3276

畀面勳章


140#
發表於 11-9-24 11:14 |只看該作者
唔想佢嚟都嚟咗,唯有今個月加油!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


139#
發表於 11-9-24 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂遙BB+於+11-09-23+發表我今

原帖由 sandy997 於 11-09-24 發表
樂瑤bb,會唔會係中左呀?你有冇check呀?
我cycle32days
體溫由尋日37.03跌到落36.85..
等m到..





大宅

積分: 1585


138#
發表於 11-9-24 01:53 |只看該作者

引用:我今日DAY30..仲等緊M小姐黎搵我

原帖由 樂遙BB 於 11-09-23 發表
我今日DAY30..
仲等緊M小姐黎搵我
樂瑤bb,會唔會係中左呀?你有冇check呀?




大宅

積分: 1585


137#
發表於 11-9-24 01:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sandy997+於+11-09-23+發表我

原帖由 currymama 於 11-09-24 發表
記得享受個旅程之餘,要享受dodo既過程,千祈咪dodo時諗自己有定冇呀!放心,你一定得既,好快就到你中,加 ...
I hope sothanks




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


136#
發表於 11-9-24 01:21 |只看該作者

引用:尋日驗過又無bingo喇+而家feel到M小姐準備

原帖由 SwanL 於 11-09-24 發表
尋日驗過又無bingo喇 而家feel到M小姐準備黎探我!等左幾個月都未bingo都灰灰地!
唉!好想生龍BB: ...
唔好灰心!一齊追龍b,好快到我地架喇!加油!




大宅

積分: 3173


135#
發表於 11-9-24 00:31 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

尋日驗過又無bingo喇 而家feel到M小姐準備黎探我!等左幾個月都未bingo都灰灰地!
唉!好想生龍BB




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


134#
發表於 11-9-24 00:17 |只看該作者

引用:黑朱古力係咪真係有幫助既呢?要日日食架?

原帖由 chutin 於 11-09-23 發表
黑朱古力係咪真係有幫助既呢?要日日食架?
呢度jm話黑朱古力幫助著床,我search過"黑朱古力好處",發覺越高可可成份既朱古力就越有抗氧作用,令你減少疲累問題,而且有降血壓功能,對孕婦好,專家仲話如果每日食少少係會長命d添!而我自己就食梗meiji 86% dark chocolate,一盒有十幾粒,我每日拎一粒返公司食完早餐食囉!不過切忌與奶同吃,因為一酸一鹼會肚瀉架!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


133#
發表於 11-9-24 00:05 |只看該作者

引用:Quote:currymama+發表於+11-9-23+08:56+我2

原帖由 sandy997 於 11-09-23 發表
我又day 1 啦, 唔想理啦, 好心淡啦....
下個月去旅行試下唔計, 唔check, 唔理........
...
記得享受個旅程之餘,要享受dodo既過程,千祈咪dodo時諗自己有定冇呀!放心,你一定得既,好快就到你中,加油!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


132#
發表於 11-9-24 00:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+currymama+於+11-09-23+發表

原帖由 qqlun 於 11-09-23 發表
好吾開心呀。今個cycle所努力既一切都俾尿道炎破壞哂 ...
尿道炎會導致唔bingo嗎?




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


131#
發表於 11-9-24 00:02 |只看該作者

引用:今日day+1我哋已經努力加工,又中醫又補品

原帖由 atny 於 11-09-23 發表
今日day 1我哋已經努力加工,又中醫又補品,又運動同戒囗•••想點?點解生仔都唔可以自然啲咩? ...
其實又真係唔好太刻意,有時太多輔助太補可能有反效果,你不如唻梗呢個cycle唔好搞咁多野,淨係咁上下排egg時間放鬆心情dodo,dodo既時候唔好諗其他野,好好享受過程,做到順其自然就最好了!




大宅

積分: 1044


130#
發表於 11-9-23 23:58 |只看該作者
今日day1,下個月想努力都唔得,因為老公要出trip,當係休息下啦~11月再努力過
大家加油呀~~~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


129#
發表於 11-9-23 23:51 |只看該作者
我今日DAY30..
仲等緊M小姐黎搵我


大宅

積分: 3276

畀面勳章


128#
發表於 11-9-23 23:22 |只看該作者
今日day 1我哋已經努力加工,又中醫又補品,又運動同戒囗•••想點?點解生仔都唔可以自然啲咩?一定要俾錢人工生先得?


複式洋房

積分: 475


127#
發表於 11-9-23 17:17 |只看該作者
黑朱古力係咪真係有幫助既呢?要日日食架?


大宅

積分: 1585


126#
發表於 11-9-23 14:42 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-23 08:56
我21/9 d1左lu~ 呢個cycle打算試燉白鳳丸/花膠補補,同埋keep住每日一粒黑朱古力,排egg後就再加一粒!希望 ...

我又day 1 啦, 唔想理啦, 好心淡啦....
下個月去旅行試下唔計, 唔check, 唔理........

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo