想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3835


1#
發表於 11-8-31 16:45 |只看該作者
本身有卵巢多囊症,排卵丸份量已加至3粒,抽血報告都話冇排卵!
心情好down




大宅

積分: 1971


25#
發表於 11-9-20 16:52 |只看該作者

有冇人食左排卵丸都排唔到卵?

好奇怪,今個cycle停左排卵葯,開始食fertilaid, d17-19三日分泌異常多,透明+白色的(好似鼻水加鼻涕),排卵分泌是咪咁樣? 今次我無用排卵條,體溫都係記得先check, 斷斷續續,d17前都係36.4-5,d21-23就36.7-9, 唔知係咪似排卵呢?




伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-9-20 15:56 |只看該作者
我都有卵巢多囊呀,不過我用紅d長期得一條線
有冇咩好醫生介紹呀,我想食排卵丸試下,同想驗血知自己有冇排卵呀
thanks


複式洋房

積分: 473


23#
發表於 11-9-20 14:51 |只看該作者

回覆:jessying 的帖子

Hi 你去brainy.com 睇睇。
我以前經期4x-60天,都可以生仔,最好照照陰超睇有冇排卵。





大宅

積分: 3256


22#
發表於 11-9-15 20:28 |只看該作者
回覆 vivi0707 的帖子

me too....剛開始食一個月, 但反而個體溫變得完全無升低.....


大宅

積分: 2295


21#
發表於 11-9-15 17:30 |只看該作者

引用:回覆+jzoom+的帖子 請問呢個fertilaid你在

原帖由 jessying 於 11-09-15 發表
回覆 jzoom 的帖子

請問呢個fertilaid你在那兒買, 什麼時候開始食?? 點食法?? 我都想試... 大約幾錢呢?? ...
我都想知呀




大宅

積分: 3643


20#
發表於 11-9-15 17:16 |只看該作者
回覆 jzoom 的帖子

請問呢個fertilaid你在那兒買, 什麼時候開始食?? 點食法?? 我都想試... 大約幾錢呢?? 我既經期吾準, 上次係23/6到現在....唉....


男爵府

積分: 6869


19#
發表於 11-9-15 16:29 |只看該作者
其實除左抽血, 去醫生度照超聲波都會知道妳有冇排卵.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


18#
發表於 11-9-15 16:27 |只看該作者
hellobaby2010 發表於 11-8-31 16:45
本身有卵巢多囊症,排卵丸份量已加至3粒,抽血報告都話冇排卵!
心情好down



...
咁如果係打針谷d卵子出來得唔得?
2nd baby, Dec. 2014


子爵府

積分: 13784


17#
發表於 11-9-15 15:52 |只看該作者
本帖最後由 mapp2009 於 11-9-15 16:10 編輯

1) 正式只有驗血才知有冇排卵, cycle正常的可於day 21抽血驗

2) 過輕過重皆會影響hormones, 從而影響排卵, check下自己BMI先, 有jm有多囊症, 減肥後 natural bingo, 因cycle變回正常, 容易常握排卵期

3) 唔好亂食药, 怕越搞越多problem, BM超標的, 先減肥

4) 有多囊症的, 用红d會有機長期有2條線even非排卵期


複式洋房

積分: 473


16#
發表於 11-9-15 15:03 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

Sorry 我唔熟d仔,控係未control line,唔係一定有控咩?




複式洋房

積分: 473


15#
發表於 11-9-15 14:59 |只看該作者

回覆:hellobaby2010 的帖子

我唔算肥,bingo時105磅。




複式洋房

積分: 473


14#
發表於 11-9-15 14:58 |只看該作者

回覆:hellobaby2010 的帖子

我自己buy ga ,因我本身clomid不work,所以試下,點知一次中!




大宅

積分: 3575


13#
發表於 11-9-11 15:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-31+發表

原帖由 hellobaby2010 於 11-08-31 發表
有!體溫仲顯示排卵後有高溫添!到月經來就低!
咁係咪一定要驗血先知有冇排, 但有jm係返醫生度照ka,你有冇照呀?

咁嘅係我地度体溫同check紅d都係冇無?好灰呀




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


12#
發表於 11-9-11 14:31 |只看該作者
jzoom 發表於 11-8-31 17:09
我都有pco,一至二粒clomid唔排,三粒早咗排!

之後食FertilAid 一個cycle bingo,隻FertilAid 對pco好掂 ...
我都食緊fertilaid但係第一個月食,點解今個月好似無排卵o甘,唉!!
紅d一直都無雙紅,只係得個控,而家連個控都唔見埋!


男爵府

積分: 6375


11#
發表於 11-8-31 23:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-31+發表

原帖由 hellobaby2010 於 11-08-31 發表
有!體溫仲顯示排卵後有高溫添!到月經來就低!
咁應該有排卵呀




大宅

積分: 3835


10#
發表於 11-8-31 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hellobaby2010+於+11-08-31+

原帖由 siuangel1 於 11-08-31 發表
咁你有冇量體溫
有!體溫仲顯示排卵後有高溫添!到月經來就低!




男爵府

積分: 6375


9#
發表於 11-8-31 21:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yuki1437_hk+於+11-08-31+發

原帖由 hellobaby2010 於 11-08-31 發表
我有用紅d,仲係排卵期有90%深添!
不過醫生同我講:果d試紙只係話你知將會排,唔等於排到!
所以驗血係最 ...
咁你有冇量體溫




大宅

積分: 3835


8#
發表於 11-8-31 21:04 |只看該作者

回覆:有冇人食左排卵丸都排唔到卵?

醫生話呢個病冇得根治(好灰!)
醫生又話減肥可以令經期準番,咁就有些機會!
你們是否好肥架?




大宅

積分: 3835


7#
發表於 11-8-31 20:57 |只看該作者

引用:我都有pco,一至二粒clomid唔排,三粒早咗

原帖由 jzoom 於 11-08-31 發表
我都有pco,一至二粒clomid唔排,三粒早咗排!

之後食FertilAid 一個cycle bingo,隻FertilAid 對pco好掂 ...
多謝你介紹!
不過我係網上見到,説明話唔好同排卵丸一齊食!所以我唔敢自己買來食,你係咪醫生開的?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo