親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 1116


1#
發表於 11-9-1 11:38 |只看該作者
請問有冇沖繩市區酒店介紹,價錢中等,最緊要地點方便。謝謝!


男爵府

積分: 8878


27#
發表於 11-9-6 10:47 |只看該作者
回覆 Charlotte_mom 的帖子

期待你的遊記.


禁止訪問

積分: 481


26#
發表於 11-9-5 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61253


25#
發表於 11-9-4 18:05 |只看該作者
回覆 Charlotte_mom 的帖子

樓主,整好沖繩遊記誧知聲.Thanks.


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-9-3 15:56 |只看該作者
本帖最後由 HinMa 於 11-9-3 15:56 編輯

搽晒SPF UVB50防曬,都係曬黑.
菠蘿園只係小朋友坐架菠蘿車會覺得開心,如果小朋友比較大都唔洗去喇.


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


23#
發表於 11-9-3 12:33 |只看該作者

回覆:prisc88 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1116


22#
發表於 11-9-3 11:31 |只看該作者
多謝咁多位,其實因為我唔係太鍾意陽光海灘,諗住唔會日日去海灘,所以先以為住市區,搭車會放便D添。


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 11-9-3 09:11 |只看該作者
諾媽媽2007 發表於 11-9-2 23:47
我想問菠蘿園是值得一去的嗎?因為見兩間EGL &縱X遊話合約問題,無得去呢個地方. 得新flower有. 我15/16. 唔 ...

導遊話菠蘿園好舊, 改左去水果園, 我同事話以前去過菠蘿園真是好唔掂, 水果園就見到火龍果及並它水果樹, 感覺OK啦!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


20#
發表於 11-9-3 00:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2165


19#
發表於 11-9-2 23:47 |只看該作者
我想問菠蘿園是值得一去的嗎?因為見兩間EGL &縱X遊話合約問題,無得去呢個地方. 得新flower有. 我15/16. 唔知跟邊間好.


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 11-9-2 17:14 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 11-9-2 10:38
跟住按旅遊書推薦渣左45分鐘去殘波海灘, 中招! 超唔掂仲衰過深水灣,

我地都係,明明話推介NO. 1 (09-10版),D水好濁好鹹,D沙好粗.

點評

Charlotte_mom  原來有人陪我, 真係中晒招! 嗚.......  發表於 11-9-2 17:30


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


17#
發表於 11-9-2 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-9-2 12:06 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 11-9-2 11:42
好彩沖繩無野買
我地去左6日, 2大2細, 洗費都去左14000 (食, 玩, 入油)

吓! 咁抵!
我地一家三口團費(成人)+燃油附加費共 : $24,000
導遊費共 : $1,500


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


15#
發表於 11-9-2 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-2 11:29 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 11-9-2 11:23
同埋真係樣樣都好貴

YEN價位好高嘛!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-2 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-2 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-2 11:19 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 11-9-2 10:38
岩岩o係沖繩返黎, 好玩好好玩
又唔係淨係睇魚既, 都好多野睇 (warning: 我地顛架, 用到盡d時間架下, 平均每 ...

你地自駕遊會好玩好多!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-2 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-9-2 09:14 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 11-9-2 10:18 編輯
諾媽媽2007 發表於 11-9-1 23:20
hi,波子.

我來緊都想跟團去沖繩. 你認為好玩嗎? 你跟邊間架?

去沖繩join五天團行程會較好, 睇珊瑚礁及水族館d小朋友好開心, 珊瑚礁真的好靚, 如住海灘酒店, 個沙灘好靚, 水好清. 買新潮野/手袋就無, 因沖繩較落後, 國際通無野值得行, 最開心都是行超市, 買左好多野, 阿囝買左一袋益力多有10支, 105Yen, 好抵! 沖繩每個景點車程不遠, 較輕鬆點, 唔辛苦.

註: 沖繩稅率較日本其他地方低, 買野平d.
導遊話九月開始沖繩可簽證比同胞到沖繩遊覽, 相信會見到好多同胞.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo