因為集運點多數係大陸
如果成日用 , SET 集運地址做預設果個就 OK
到時先比錢都未遲
| 彪記 : 未用過 , 但人地都話好快 , 有 D 地方要加錢 (我諗送上樓多數要 所以用邊間自己衡量 集運 STEP 6 : 乖乖地坐響屋企等收貨 最後一個 STEP 啦 到左之後就 CHECK 下究竟有冇少到野 多數你填晒 D 單號冇錯 , 都唔會少野 |
cindy723 發表於 11-9-2 17:27
之前買過呢架: http://item.taobao.com/item.htm?id=3306960939


