想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15695


1#
發表於 11-9-5 09:33 |只看該作者
C6 丁丁唔合格, 形態得2, 好差
我上網睇過D資料, IUI只係幫助D數量唔夠或者游得唔夠快


大宅

積分: 3762


32#
發表於 11-9-5 21:35 |只看該作者
本帖最後由 yaya_pig 於 11-9-5 21:36 編輯
Mochamiu 發表於 11-9-5 16:32
回覆 yaya_pig 的帖子

我唔係好識睇, 你可唔可以指點下

我用咗我有限嘅智慧去答, 你去睇下我嘅回. 如果你隔多三個月再去家計會check又係咁, 佢會幫你寫信去睇政府囉.

丁丁要三個月refresh. 你個報告日期太close.



複式洋房

積分: 437


31#
發表於 11-9-5 21:15 |只看該作者

回覆:pandafamily2008 的帖子

十分認同!!




男爵府

積分: 5514


30#
發表於 11-9-5 21:02 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

老老實實, 我情況同你差不多, 我直接做IVF, 不要浪費時間, 心機和金錢, IUI其實同自然差不多, 個人認為如果得2%, 洗精之後再跌, 咁只是益晒個醫生收IUI費用, 幫助不大.
直接做IVF, 女人時間很重要的, 越後生成功率越高.


男爵府

積分: 7022


29#
發表於 11-9-5 20:10 |只看該作者
一樣!我C6活躍度得5,形態2,量夠但實際唔曉游既...醫生都係叫我地唔駛試IUI,直接做IVF。可惜我都係失敗左。聽講IUI就無IVF咁貴同無咁辛苦


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


28#
發表於 11-9-5 20:09 |只看該作者
之前醫生話形態4%係做IUI合格標準, 我做左3次IUI, 老公丁丁分別係: 5% (洗後6%), 5% (洗後7%), 2% (洗後3%), 衰晒囉...

所以, 我覺得睇下你經濟能力同埋年紀, 如果唔信邪可以試一次IUI, 或者花時間去調理下先做IUI, 如果唔係做IVF好D, 唔洗SIDE時間
感恩


大宅

積分: 3762


27#
發表於 11-9-5 19:33 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-5 16:38
回覆 yaya_pig 的帖子

1ST次驗係03 AUG

你老公會唔會好鍾意沖熱水涼? OR你地去浸過溫泉呀?


別墅

積分: 886


26#
發表於 11-9-5 16:42 |只看該作者

引用:突然間係邊度捧舊錢出黎...

原帖由 rcbaby 於 11-09-05 發表
突然間係邊度捧舊錢出黎...
請問iui 同ivf分別大約幾多錢?




伯爵府

積分: 15695


25#
發表於 11-9-5 16:38 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

1ST次驗係03 AUG

跟住03 SEP佢上星期六又去第二間診所再驗(今次仲係現場即制)
但姑娘打黎話佢"形態"唔會得, 仲要得2, 勁差

咁我想對比下2份REPORT點解會差咁遠


伯爵府

積分: 15695


24#
發表於 11-9-5 16:32 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

我唔係好識睇, 你可唔可以指點下
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4117016

形態係咪即係報告中O既strict morphology % normal?


大宅

積分: 3762


23#
發表於 11-9-5 16:11 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-5 15:54
回覆 yaya_pig 的帖子

請問邊種係講形態架呀?

形態 Morphology 3%之前回帖講咗, 冇再重復姐.... 家計會話我呢D去到政府都係即IVF. 唔會做IUI...
你先生係點呢?


伯爵府

積分: 15695


22#
發表於 11-9-5 15:54 |只看該作者
回覆 yaya_pig 的帖子

請問邊種係講形態架呀?
我唔係好識c6份report呀


大宅

積分: 3762


21#
發表於 11-9-5 15:32 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+抱抱娃娃+於+11-9-5+15:1

原帖由 抱抱娃娃 於 11-09-05 發表
本帖最後由 抱抱娃娃 於 11-9-5 15:19 編輯
哦,可能我講得唔夠白,我c6mobility得15,density得4.8, volume得2.2,即係好唔掂!超悲。
已經問埋家計會醫生,都話ivf only.問多個醫生都好,始終儲好耐先儲到10萬。100k買六合彩,有壓力囉。

時間唔等人,我做ivf成功放第一次胎用咗9個月,ivf都可以有好多障礙。




男爵府

積分: 6869


20#
發表於 11-9-5 15:19 |只看該作者
本帖最後由 抱抱娃娃 於 11-9-5 15:19 編輯
yaya_pig 發表於 11-9-5 15:01
我c6形態得3, 醫生都係話只可做ivf。

我c6都係得3, 但我地1次iui bingo. 會唔會醫生想賺多d錢先同妳講祗可做ivf?
我覺得問多1,2個醫生意見好d, 因為ivf真係貴好多!

2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


19#
發表於 11-9-5 15:16 |只看該作者
Mochamiu 發表於 11-9-5 10:51
回覆 lolonorna 的帖子

我今朝問左姑娘, 佢話iui成功率得2-3%咋
其實妳唔駛咁擔心, 我睇好多書講iui既成功率都係得5-10%, 但我同某d朋友都係1次iui bingo, 所以我覺得一定唔止5-10%咁小的, 佢地係保守d講!
2nd baby, Dec. 2014


大宅

積分: 3762


18#
發表於 11-9-5 15:01 |只看該作者
我c6形態得3, 醫生都係話只可做ivf。


男爵府

積分: 9634


17#
發表於 11-9-5 14:23 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-9-5 13:41
突然間係邊度捧舊錢出黎...

P LOAN


複式洋房

積分: 437


16#
發表於 11-9-5 14:20 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

不成功啦!我老公係當時係4-6%。但隨著年紀增加,會越來越差。現在試緊ivf, 醫生話丁丁結果已經好差了。我都不敢再問差成點?IUI只是幫丁丁快點去到終點巳而。如果形態%低,無謂浪費金錢




伯爵府

積分: 15695


15#
發表於 11-9-5 14:10 |只看該作者
回覆 tratrababy 的帖子

咁你IUI成功嗎?


伯爵府

積分: 15695


14#
發表於 11-9-5 14:09 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

$係一個問題, 但駛$都要有意義咁駛, 唔想掉落海

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo