想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5372


1#
發表於 11-9-5 19:35 |只看該作者
我上星期第一次跟他買,service is good. 但當我比較之前買(同令一個seller)的包裝不同,棒棒較淺色。而我這幾天驗冇色。可能我自己問題,所以想知道你們有冇問題。我買咗100條哈哈!好似a貨添:;pppp:




大宅

積分: 1965


13#
發表於 11-9-5 23:02 |只看該作者

回覆 回覆:sweetyasmin的帖子

請問溫度計你點用?係唔係口探? 請問你無唔係要探五分鐘?




禁止訪問

積分: 7068


12#
發表於 11-9-5 22:23 |只看該作者

回覆:我想問你們跟stepxxx shop 買的紅d有冇色?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3780


11#
發表於 11-9-5 21:55 |只看該作者
我睇中醫前都唔係好深架咋,40-50%,但食左中藥後可去到70-80%


大宅

積分: 1965


10#
發表於 11-9-5 21:50 |只看該作者

我想問你們跟stepxxx shop 買的紅d有冇色?

請問你地有無同佢買探溫計?




大宅

積分: 3315


9#
發表於 11-9-5 21:48 |只看該作者
我最近一次都係同佢買, 已經用左50條, 同之前另一賣家既都可以好清楚check到不同深淺色既線, 無問題。

佢service咁好, 你有問題我覺得可以打俾佢同佢講。


別墅

積分: 513


8#
發表於 11-9-5 20:32 |只看該作者

回覆:我想問你們跟stepxxx shop 買的紅d有冇色?

我都係幫佢,今日Day19見到深粗喎!不過記得真係要用之前飲少d水




大宅

積分: 1965


7#
發表於 11-9-5 20:00 |只看該作者

我想問你們跟stepxxx shop 買的紅d有冇色?

都唔知點好,我今日見到有拉絲分泌,但紅d同哈哈笑都無反應




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-9-5 19:57 |只看該作者

回覆:我想問你們跟stepxxx shop 買的紅d有冇色?

我都未見過深粗,但有淺色,都係幫呢間買!
唔知係我問題定紅d問題




大宅

積分: 1279


5#
發表於 11-9-5 19:48 |只看該作者
但好似有djm係對紅d冇咩反應.....試下用哈哈笑..


男爵府

積分: 5372


4#
發表於 11-9-5 19:40 |只看該作者

回覆:我想問你們跟stepxxx shop 買的紅d有冇色?

唔該哂!




大宅

積分: 1965


3#
發表於 11-9-5 19:40 |只看該作者

回覆 回覆:Bit2011的帖子

咁我用症一個月,無見過深粗,但我唔知係唔係自己問題




大宅

積分: 1279


2#
發表於 11-9-5 19:38 |只看該作者
有色....我重睇到有幾時深粗..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo