想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 914


1#
發表於 11-9-7 12:16 |只看該作者
年頭宮外孕, 好返, 一路睇中醫食中藥做針灸, 五月開始食Materna做準備.

七月再試, 八月初驗到bingo. 五週第一次產檢, 度到0.4cm胎囊, 七週第二次產檢, 2.13cm胎囊但無心跳. 今日八週六日, 3.03cm胎囊仍無心跳, 連一點嘅跡象都無. 醫生話如果佢唔得會自己淘汰出嚟, 若果唔出, 就要刮宮. 依家等一個禮拜睇下有無自然流出嘅情況.

我好氣餒, 好失望, 點解一年兩次. 我唔知仲有無再試嘅勇氣, 好唔想孤獨終老.....

好唔明點解D時下o靚妹有咗就去落, 我呢D想要又無...... 世界真係唔公平!


大宅

積分: 2918


52#
發表於 11-9-30 12:48 |只看該作者
本帖最後由 Blueso 於 11-9-30 12:54 編輯

v110617~~
可否也pm中醫師資料比我? i also wanna my 輸卵管有無塞......
thanks so much...just one more ref. for me
The best is yet to come..i believe..


大宅

積分: 2918


51#
發表於 11-9-30 12:46 |只看該作者
回覆 dollar88 的帖子

oh..i m sorry to hear that.... 打完針個排, 係個人虛D...之後就流了大約 1星期血,,,,,医生講得負作用我都無出現, 但唔知點解D手腳係咁甩皮, maybe 抵抗力差左.....
你係咪一直照不到? 但 HCG keep 上升?
希望你早日康復! 加油
The best is yet to come..i believe..


複式洋房

積分: 450


50#
發表於 11-9-29 22:48 |只看該作者
v110617~~


你可否pm中醫師資料比我,我煩緊睇邊個中醫好,謝謝你...


別墅

積分: 914


49#
發表於 11-9-29 22:31 |只看該作者

回覆:man_soo 的帖子

咁可能因為爆咗所以照到,我上次2個醫生就照極都照唔到。建議你流完晒血先去睇中醫。




別墅

積分: 914


48#
發表於 11-9-29 22:15 |只看該作者

回覆:man_soo 的帖子

講真,呢D嘢冇絕對。果陣我中藥同針灸雙管齊下令補足四五個月,中醫成日同我講,只要卵胞補得靚自然拕得好,就係咁我正常懷孕,但不幸空心。真係唔知問題喺邊。




複式洋房

積分: 450


47#
發表於 11-9-29 15:26 |只看該作者
本帖最後由 man_soo 於 11-9-29 15:45 編輯

v110617~~

宮外孕陰超照唔到嗎?但我記個醫生幫我照陰超即刻照,但個時輸卵管己經爆左....


複式洋房

積分: 450


46#
發表於 11-9-29 15:14 |只看該作者
v110617~~

你個中醫師有冇講調理後宮外孕機會大唔大?呢樣野真係令我好down,冇諗過自己會咁,同埋手術後幾耐可以看中醫?


大宅

積分: 3288


45#
發表於 11-9-29 14:50 |只看該作者
回覆 Blueso 的帖子

你好呀!我而家都面臨要打針既惡運了!請問打針後係咪有唔舒服,還可以返工嗎?
因我都唔知道點同公司講又唔知要請幾多日假!唉........


別墅

積分: 657


44#
發表於 11-9-29 12:53 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

我都驚緊呀

係QE抽左血啦(星期一抽在一次,昨天已抽左一次)但係護士話抽血報告有事會立即打電話俾我....好彩而家都冇打黎

4/10號返去再照同睇報告..希望冇事啦

因為我自己都約左私家8/10再睇,只有等




別墅

積分: 914


43#
發表於 11-9-29 12:26 |只看該作者
man_soo 發表於 11-9-29 00:14
v110617~~
我今年9月初發現宮外孕,cut左右邊輸卵管.....身體都開始慢慢恢復,但真係好驚會再宮外孕,個次 ...
要cut 一邊 ?身體恢復後搵個中醫補一補呀,有D中藥成份可以令輸卵管暢順,我上次宮外孕後都補咗4個月,啱啱雖然小產但起碼唔係宮外孕。

你都調理吓,快D康服。


別墅

積分: 914


42#
發表於 11-9-29 12:19 |只看該作者
回覆 Kittymimi223 的帖子

宮外孕係照唔到,譬如塞咗喺輸卵管就照唔到。如果要知到個胎嘅位置就要用腹腔鏡。依家咩情況?


別墅

積分: 657


41#
發表於 11-9-29 08:55 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

各位JM請問宮外孕係唔係陰超照唔到?一定要抽血先驗到呀?




複式洋房

積分: 450


40#
發表於 11-9-29 00:14 |只看該作者
v110617~~
我今年9月初發現宮外孕,cut左右邊輸卵管.....身體都開始慢慢恢復,但真係好驚會再宮外孕,個次經歷好可怕,心理上有陰影,所以我好明白你感受......
你要好好調理身體,努力加油,唔好灰心呀!


別墅

積分: 914


39#
發表於 11-9-28 22:45 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

我果陣都5週先照到粒4mm嘅胎囊,喺未有任何結果之前記得bedrest,乜都唔好理。希望你冇事。




別墅

積分: 657


38#
發表於 11-9-27 21:09 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

正常懷孕,有胎襄,但沒有BB

樓主加油我地有多Jm都係咁,唔好灰心呀..支持你呀

我5月尾小x,空心胎(刮宮)用左好多時間才接受

剛剛bingo,但係流啡..4週5照乜都照唔到..
即時抽左血,明天再去抽血...都好擔心係宮外孕又或者已經流走左啦




複式洋房

積分: 488


37#
發表於 11-9-27 18:35 |只看該作者
回覆 v110617 的帖子

What is空心胎???


別墅

積分: 914


36#
發表於 11-9-21 23:42 |只看該作者

引用:回覆+v110617+的帖子 我睇看既婦科醫生都

原帖由 1105sad 於 11-09-21 發表
回覆 v110617 的帖子

我睇看既婦科醫生都唔鼓勵我check染色體, 佢都話二次失敗係唔同case, 所以都係聽天命 ...
我老公就覺得我哋太早同人講(其實只係同一兩個friend同問過兩個生過嘅朋友,同屋企人之嘛)攪到BB小氣唔過嚟,佢話下次足三個月先講,包括屋企人,唔好唔信邪喎。可能我又有D緊張啦,未到M已經日日用綠D check住,一到expect M day就用clear blue。下次真係唔鬼理呀。




別墅

積分: 914


35#
發表於 11-9-21 23:33 |只看該作者

引用:心願未達成,+怎樣也不會happy,+但願各人先

原帖由 mapp2009 於 11-09-21 發表
心願未達成, 怎樣也不會happy, 但願各人先調理好身子, 留得青山在, 那怕無柴烧??

努力行善積德, 你的願望 ...
我都問過我瑪麗嘅主診醫生,即使ivf都唔能夠排除染色體唔夾嘅問題。染色體會唔會中途出錯要放咗胎先知,如果唔得佢唔會發展落去。醫生能做到嘅只有揀個靚D嘅胚胎嚟做,但一樣有小產風險。加上我哋唔係結合唔到,而係中途出錯,醫生建議我哋自然試多次。




大宅

積分: 1266


34#
發表於 11-9-21 12:31 |只看該作者
回覆 v110617 的帖子

我睇看既婦科醫生都唔鼓勵我check染色體, 佢都話二次失敗係唔同case, 所以都係聽天命, 順期自然, 反正知結果亦解決唔到, 現在我都無睇中醫law, 因上一次做完人流後就開始睇中醫(城中好出名的), 到confirm pregnancy依然有睇佰安胎, 但都一樣結果 (未必關中醫事, 但心裡不好受,)現在介凍飲, 涼野, 做多些運動, 自己keep 好身子再努力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo