想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 9408


1#
發表於 11-9-8 14:16 |只看該作者
如題?
耐心地等待成功


大宅

積分: 2820


7#
發表於 11-10-2 14:24 |只看該作者
回覆 uumeme 的帖子

經完之後,JA係無血個陣,中E就叫我飲2天!
每個月如是!
但間唔中都會飲其他!
有時補返個人唔受得
因為有時個人會太燥,要飲下其他溫和既涼茶!

中e話24味唔係個個受得!(我就係其中之一)
飲普通五花茶ok嫁啦 最好自己煲
水滾落藥材開始計!煲9字個就得!煲得太耐係俘功效嫁!


大宅

積分: 1971


6#
發表於 11-10-2 12:14 |只看該作者

有冇JM冇再睇中醫只係每個月飲八珍湯保氣血呀?

係唔係每個都啱飲?几時飲?月經前/完?




大宅

積分: 2820


5#
發表於 11-10-2 11:28 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

每次月經完後我都會飲嫁!!
飲左幾個月嫁啦!


大宅

積分: 2878


4#
發表於 11-9-8 17:49 |只看該作者

回覆:有冇JM冇再睇中醫只係每個月飲八珍湯保氣血呀?

我今個月都唔睇住,不過我m後會去ec度開兩三日當經後補身




大宅

積分: 2878


3#
發表於 11-9-8 17:49 |只看該作者

回覆:有冇JM冇再睇中醫只係每個月飲八珍湯保氣血呀?

我今個月都唔睇住,不過我後會去度開兩三日當經後補身




男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-9-8 14:26 |只看該作者
本帖最後由 Kit_ming 於 11-9-8 14:27 編輯

中醫論女性不育,在排除生理上缺陷後,病理上變化屬於 腎氣不足,沖任氣衰,宮胞失養,不能攝精成孕,治療以溫 腎益胞,補血調氣,滋養機體,促排卵,助成孕。方用張仲 景《金匱要略》中“八珍湯”加菟絲子、杜仲、鹿角霜、麥冬、 百合、女貞子。

材料:當歸三錢,熟地四錢,白芍四錢,川芎二錢,黨參四錢,白朮三錢,茯苓四錢,
 甘草錢半,菟絲子三錢,杜 仲四錢,鹿角霜四錢,麥冬四錢,百合五錢,
女貞子三錢。

製法:清水肆碗,慢火煲剩壹碗,每週服二劑。

功效:調補氣血,和解沖任,強陰益胞,促排卵助授孕, 在臨床上這是有功效的調整內
分泌和卵巢功能,催促排卵授 孕。
耐心地等待成功

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo