想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3149


1#
發表於 11-9-9 00:32 |只看該作者
各位jm睇何樹勛ec 睇咗幾耐?
又有幾多人係bingo呢?




大宅

積分: 3575


86#
發表於 11-9-15 00:01 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-11 15:05
考驗黎,支持住,加油呀!

我仲要食多三日西藥, 今日係day3, d m又唔係咁好,啡多過紅, 身體可能真係麻麻, 不過上個cycle keep倒有14日高溫, 之前得11日ka咋, 呢個都算係一個好開始, 希望快d食完d西藥, 可以即刻keep住食返中藥調理!

大家都要加油呀!


大宅

積分: 1347


85#
發表於 11-9-14 22:14 |只看該作者
今個星期日第三次睇何ec.


大宅

積分: 1905


84#
發表於 11-9-12 17:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+totokingdom+於+11-09-12+發

原帖由 knababy 於 11-09-12 發表
我去到先搵佢個助手, 同佢講完情況, 佢話反正嚟左, 不如俾醫師把把脈, 跟住就帶我入左房, 佢幫我講左情況俾 ...
P.S. 舊藥方同兩包藥都收返, 另加$30換藥費用。




2 months to go  


大宅

積分: 1905


83#
發表於 11-9-12 17:33 |只看該作者

引用:回覆+knababy+的帖子 你同何EC直接講話要

原帖由 totokingdom 於 11-09-12 發表
回覆 knababy 的帖子

你同何EC直接講話要換藥??? 咁佢地D態度好唔好呀?
我去到先搵佢個助手, 同佢講完情況, 佢話反正嚟左, 不如俾醫師把把脈, 跟住就帶我入左房, 佢幫我講左情況俾醫師聽, 然後醫師邊把脈邊話呢劑藥bingo都飲得, 不過如果我擔心可以幫我換, 然後寫左幾味新藥 (取消左益母草), 再從新執兩劑俾我。



2 months to go  


大宅

積分: 3062


82#
發表於 11-9-12 16:21 |只看該作者
回覆 knababy 的帖子

你同何EC直接講話要換藥??? 咁佢地D態度好唔好呀?

咁你只係換左益母草咋???

點都好, 唔好太擔心, 宜家都換左藥了! 祝你呢個CYCLE即刻中中中呀!!!


大宅

積分: 2479


81#
發表於 11-9-12 16:20 |只看該作者
本帖最後由 LoveSleepChu 於 11-9-12 16:26 編輯

今日睇第2次, 何ec都係話ok 喎. 但好奇怪我今個cycle 紅d仲未見深粗 (由day 12 - 今天day 20 check都係得20-40%) 以前個個cycle約day14-16都會見到深粗的. 問ec排左未, 佢話唔知可能排左, 亦可能未排! 今次加左 "沉香", "益母草".

有無jm有相同情況?? 會唔會係飲中藥影響左呢?

點評

totokingdom  我有沉香, 應該都係寧神呀除煩惱個D作用, 唔會影響BINGO!  發表於 11-9-12 16:22


男爵府

積分: 5346


80#
發表於 11-9-12 15:54 |只看該作者
請問你地睇何ec, 佐敦定灣仔個間好d呢? 我指那些副手. 因為現在都唔知去邊度睇好? 當然佐敦就會近自己好多.


大宅

積分: 1905


79#
發表於 11-9-12 15:36 |只看該作者

回覆:睇何醫師的jm 請進(統計下Bingo人數)

今日去左換藥了。醫師話益母草係刺激子宮機能, 等bingo飲無問題, 不過如果我唔放心就同我換, 最後都換左。



2 months to go  


大宅

積分: 3062


78#
發表於 11-9-11 21:11 |只看該作者

回覆:fafajo 的帖子

Wah!!!正!好快bingo 架啦你!




大宅

積分: 1833

陪月勳章


77#
發表於 11-9-11 15:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+180811+於+11-09-11+發表我仲

原帖由 izumiwai 於 11-09-11 發表
我都係佐敦睇開, 我第一次都留左8日啡, 本來前日要反港華中醫覆診, 不過我最終無去到, 試下何ec 呢度先, ...
考驗黎,支持住,加油呀!




大宅

積分: 3149


76#
發表於 11-9-11 14:37 |只看該作者

引用:有冇改藥方呀? +

原帖由 totokingdom 於 11-09-11 發表
有冇改藥方呀?
佢加咗3樣野比我,其中係益母草同沉香




大宅

積分: 3575


75#
發表於 11-9-11 14:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+knababy+於+11-09-11+發表我

原帖由 180811 於 11-09-11 發表
我仲有9日開估,所以我決定唔飲住,你知啦醫師又惡問多兩問又好似唔知點,不過今日第一次屯門睇,相比起佐 ...
我都係佐敦睇開, 我第一次都留左8日啡, 本來前日要反港華中醫覆診, 不過我最終無去到, 試下何ec 呢度先, 如果三個月無乜進展先返港華睇!

不過我呢排好黑仔, 又拉倒隻手要食消炎止痛藥,仲未好,明天又要覆診, 又要停中藥!




大宅

積分: 1833

陪月勳章


74#
發表於 11-9-11 13:58 |只看該作者

引用:有冇改藥方呀? +

原帖由 totokingdom 於 11-09-11 發表
有冇改藥方呀?
我改咗啦,因為我同佢講我流咗2個星期啡~
ec:係咪就經期呀?
我:唔係呀,我兩星期前第一次黎睇個時己m到,而家已流咗兩星期啦
ec:個d係排毒,流咗出黎就下次黎m後就可以易有家啦
報告完畢~




大宅

積分: 3062


73#
發表於 11-9-11 12:29 |只看該作者

回覆:janistang06 的帖子

有冇改藥方呀?




大宅

積分: 3149


72#
發表於 11-9-11 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+knababy+於+11-09-11+發表我

原帖由 180811 於 11-09-11 發表
我仲有9日開估,所以我決定唔飲住,你知啦醫師又惡問多兩問又好似唔知點,不過今日第一次屯門睇,相比起佐 ...
今日冇咁多人,何醫師同副醫師心情好好呀!
有講有笑!都係第一次見!




禁止訪問

積分: 1142


71#
發表於 11-9-11 12:10 |只看該作者

引用:我睇左4次,+但第4包藥唔敢飲...+今個星期我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1905


70#
發表於 11-9-11 11:55 |只看該作者

引用:係wo!佢都冇問幾時黎m咁嘅?!不過我之前又

原帖由 totokingdom 於 11-09-11 發表
係wo!佢都冇問幾時黎m咁嘅?!不過我之前又係就黎m到,問副ec駛唔駛換藥到時,佢話不用!



...
我第一次睇係m緊, 佢無問我上次經期幾時我無為意, 以為佢睇返舊藥方會知... 下次都係提提佢...



2 months to go  


大宅

積分: 3062


69#
發表於 11-9-11 11:43 |只看該作者

回覆:lovekenken 的帖子

係wo!佢都冇問幾時黎m咁嘅?!不過我之前又係就黎m到,問副ec駛唔駛換藥到時,佢話不用!




大宅

積分: 3062


68#
發表於 11-9-11 11:40 |只看該作者

回覆:knababy 的帖子

我同你情況一樣!不過我照飲咋!因為我之前問過副EC,佢話d藥好溫和!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo