想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3150


1#
發表於 11-9-10 13:34 |只看該作者
今次係流產後第二個m完,希望成功




大宅

積分: 3150


34#
發表於 11-10-4 17:05 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

M小姐又黎啦




大宅

積分: 3150


33#
發表於 11-9-28 20:13 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

我紅d仍然都係白雪雪呢




大宅

積分: 4051


32#
發表於 11-9-28 13:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 07:42
我都係4/9 連續四天流啡 每日都係流一次 一至兩滴咁
但我體溫得36.6 口乾 胃口又無乜特別



...
我又無呀..只係沉日去洗手間先抹到一小滴..我仲以咁快黎M仲諗住去拎M巾..點知再抹又無喎...唉..好擔心咁抹左成晚..都係無...
都唔明點解..沉晚體溫就37點幾..今朝起身(係冷氣房出黎) 就36.4..坐一陣就36.8...無口乾呀..但個肚兩邊就成日抽下抽下咁囉..總之就個肚好似唔知點咁....



大宅

積分: 1314


31#
發表於 11-9-28 11:27 |只看該作者
我又係4/9,琴日用紅d check開始有淺控,唔知係咪m小姐就快黎探我呢?


男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-9-28 07:42 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

我都係4/9 連續四天流啡 每日都係流一次 一至兩滴咁
但我體溫得36.6 口乾 胃口又無乜特別




大宅

積分: 4051


29#
發表於 11-9-28 03:44 |只看該作者
大家好呀..我係新手~
我都係9月4日DAY 1架...
今日唔知點解有一滴仔血..之後又無...
體溫都37.3-37.4..成日覺得好熱...
前幾日就成日掛住食野..今日就無咩胃口...心口成日覺得有D野頂住(可能心理作用啦)
個肚兩邊都好似有野抽下抽下咁...個肚仲脹晒TIM呀..成條腰好似多左個水泡咁..(因為我比較廋..而家好似個羅支威爾咁..好恐怖呀)
有無JM好似我咁架???唔知我有無機會中呢...

大家努力呀~


大宅

積分: 2708


28#
發表於 11-9-22 22:21 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

我今次只做左粗線個日,和三日后,希望一擊即中!祝大家都早孕




大宅

積分: 3150


27#
發表於 11-9-22 17:31 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

我check 紅d重係白雪雪,冇分泌,會唔會冇排卵呢?食乜野會有幫助呢




複式洋房

積分: 274


26#
發表於 11-9-21 22:47 |只看該作者
我係16號左右排卵,排卵後第5日,今日成日感覺個腹有o的吉下吉下咁.. 應該無咁快有感覺,可能太緊張,心理作用... 你地有無其他感覺呀???


禁止訪問

積分: 7068


25#
發表於 11-9-21 00:32 |只看該作者

引用:Quote:sweetyasmin+發表於+11-9-20+16:44+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10538


24#
發表於 11-9-20 22:54 |只看該作者
sweetyasmin 發表於 11-9-20 16:44
體溫嘅高低係同自己比較,即相對其他日子較高或較低,唔係同人地,所以只有你自己先知。



...

哦哦, thanks... 我都量了2 個月了, 最低體溫是 36 度, 最高有2 日是 36.5 度... 我見其他jm 都有36.8-9 度...我以為我自己唔正常啊....


大宅

積分: 4614


23#
發表於 11-9-20 22:53 |只看該作者
等的日子真係好漫長 ,好在下星期會去旅行 .應該好過d ,希望返來可以驗到bingo 啦


禁止訪問

積分: 7068


22#
發表於 11-9-20 22:45 |只看該作者

引用:你地排卵都一定有分泌嗎 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3150


21#
發表於 11-9-20 21:12 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

你地排卵都一定有分泌嗎




複式洋房

積分: 110


20#
發表於 11-9-20 18:49 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

我3/9 day 1 吖。今個月太忙冇交足功課,所以要棄權一次。




複式洋房

積分: 274


19#
發表於 11-9-20 17:11 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

呢個cycle好快又開古,你地緊唔緊張,希望我地齊齊bingo..




複式洋房

積分: 274


18#
發表於 11-9-20 16:54 |只看該作者

回覆:9月4號day 1嘅jm,一齊加油喔!

我係9月5號day1(25-26曰cycle)12曰左右排即係9月16日,呢個cycle紅d未深粗過,係咪無排卵呢?




男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-9-20 16:46 |只看該作者
我都係4/9呀!
我估係14-15排!
28號等結果


禁止訪問

積分: 7068


16#
發表於 11-9-20 16:44 |只看該作者

引用:我都係4/9+day+1+呀,+今個cycle+好似遲o左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo