想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4691


1#
發表於 11-9-10 15:44 |只看該作者
請問各位JM, 食左葉酸後d vv 係唔係黃d呀???


大宅

積分: 2458


35#
發表於 11-9-18 09:38 |只看該作者
我係仁安做IUI, 之前問醫生駛唔駛食菜酸, 佢叫我食多D菜就OK


別墅

積分: 794


34#
發表於 11-9-17 21:52 |只看該作者
sleung1981 發表於 11-9-14 19:58
有無jm知邊度有得賣?
今日見到大中萬0有


大宅

積分: 4667


33#
發表於 11-9-17 21:50 |只看該作者
係呀~ 會黃啲架~~ 我食咗就快三個月啦! 而家仲等梗 Bingo 呢!


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


32#
發表於 11-9-17 21:48 |只看該作者

回覆:葉酸

我都係食GNC




洋房

積分: 51


31#
發表於 11-9-14 19:58 |只看該作者

引用:上水同大埔嘅萬寧GNC葉酸都無貨,有無jm知

原帖由 sleung1981 於 11-09-14 發表
上水同大埔嘅萬寧GNC葉酸都無貨,有無jm知⼃⼁乛⼀⼀
有無jm知邊度有得賣?




洋房

積分: 51


30#
發表於 11-9-14 19:58 |只看該作者

回覆:葉酸

上水同大埔嘅萬寧GNC葉酸都無貨,有無jm知⼃⼁乛⼀⼀




洋房

積分: 51


29#
發表於 11-9-14 19:56 |只看該作者

回覆:葉酸

我⼀⼀




大宅

積分: 2553

畀面勳章


28#
發表於 11-9-14 12:47 |只看該作者
我想請問一下食葉酸既粉量, 如果食gnc, 每次食幾多粒呢??
thanks!!


複式洋房

積分: 312


27#
發表於 11-9-14 12:15 |只看該作者
但係我食左1個星期 小便冇深色,但係大便都深色左??正常嗎??


大宅

積分: 4667


26#
發表於 11-9-13 22:17 |只看該作者
準備懷孕開始食啦...對BB比較好的..我食梗 FOLIC ACID, 唸住食晒就轉食惠X媽媽...我都覺得食咗葉酸後,尿尿好深色呢


伯爵府

積分: 16036


25#
發表於 11-9-13 21:23 |只看該作者
我食梗B.P 葉酸 (made in England) $34 100粒藥房買. 我問過醫生, 佢話懷孕前食尼隻普普通通無問題.


大宅

積分: 1673


24#
發表於 11-9-13 21:09 |只看該作者
醫生介紹食gnc


大宅

積分: 4793


23#
發表於 11-9-13 20:41 |只看該作者
我都係食gnc,無話幾時食,不過我慣左一起身食完就食早餐~


洋房

積分: 43


22#
發表於 11-9-13 19:12 |只看該作者
有冇規定咩時間食架?


大宅

積分: 1833

陪月勳章


21#
發表於 11-9-13 18:43 |只看該作者

引用:回覆+kenobaby+的帖子 我食gnc~~~

原帖由 amycoco 於 11-09-13 發表
回覆 kenobaby 的帖子

我食gnc~~~
Me2




大宅

積分: 3884


20#
發表於 11-9-13 14:09 |只看該作者
回覆 kenobaby 的帖子

我食gnc~~~

[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-9-13 09:54 |只看該作者
化學性懷孕其實如果你咁O岩M遲O左有機會驗到,但原來粒受精卵著床唔到...之後又跌返出O黎,好似M咁走O左.....其實好多人都試過...因為著床唔到o既受精卵會好似m咁離開身體,只係有時d人CHECK到自己有o左...好似我咁...之後又好快冇o左....通常都係好短時間內發生.....所以d醫生又會認為呢種情況係化學性懷孕....唔使點休息或休息一兩個CYCLE後,又可以重新再開工喇~
加油呀!!!!


大宅

積分: 4691


18#
發表於 11-9-12 13:32 |只看該作者
wy_yen 發表於 11-9-12 11:05
我食緊materna, 第一胎時有O左成3個幾4個月先開始食...因為果時咩都唔識....今次準備有之前就開始食喇..... ...
咩係化學性懷孕???


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-9-12 11:05 |只看該作者
我食緊materna, 第一胎時有O左成3個幾4個月先開始食...因為果時咩都唔識....今次準備有之前就開始食喇.....E家疑似bingo中....希望唔好好似7月咁化學性懷孕啦~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo