想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1758


1#
發表於 11-9-11 14:55 |只看該作者
近期C6驗丁丁形態都只是得2-3,是否只能做ivf? 我們iui已失敗了兩次,幾日前見勞醫生,他叫我們自己考慮一下 : 1) 他幫我monitor排卵讓我們自然成孕
2) 用油性物質做輸卵管顯影,增加自然受孕機會
3) iui
4) ivf
ivf 當然機會最高,但真是太貴了 自己已接近高齡,真不知如何是好


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


53#
發表於 11-10-9 21:07 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

其實你好偉大同忍得, 你真是個好太太呢, 加油


男爵府

積分: 8779


52#
發表於 11-10-9 20:52 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

希望你呢兩個月可以自然中啦....haha..祝一切順利&心想事成


男爵府

積分: 8779


51#
發表於 11-10-9 20:51 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

你自己考慮囉,如果講方便緊係仁安啦,因為兩三日就要返去睇一次(兩個星期度),但你自己考慮返個醫生同價錢.
我喺dr lo度睇都OK,因為每次都唔係點洗等,係間中一次半次囉.
我自己都喺元朗返工的,而睇DO LO就要去中環,我出去時都係夾中午食飯時間出去,來回車程都要兩個鐘.睇去好快,十分鐘左右都睇完


大宅

積分: 1758


50#
發表於 11-10-9 18:40 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我想你們跟他都會合得來我又不知道iui成功率會否一次比一次高, 但聽說如果3次iui失敗, 便可試下ivf, 以我的情形 (c6 丁丁形態得3) 都是ivf較適合!


大宅

積分: 1758


49#
發表於 11-10-9 18:31 |只看該作者
回覆 denise333 的帖子

我原本想12月揾Dr Lo 做 ivf, 但剛剛昨天約到2月見仁安董e生, 所以宜家心大心小, 因為我工作和屋企也在沙田, 仁安方便好多, 但年尾時間好, 希望這兩個月自然Bingo便好了


男爵府

積分: 7674


48#
發表於 11-10-9 18:16 |只看該作者

引用:回覆+rcbaby+的帖子 謝謝呀,+我等緊m到,+

原帖由 patpatbb 於 11-10-09 發表
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀, 我等緊m到, 應仲有一星期見紅就開始拉! 我仲打破EGG針、正常如無問題是否打七 ...
Oh I thought u started
Well, it depends he give u pills or needle but it's only 5 days medicine and then 破卵針is around 36 hours b4 iui day




男爵府

積分: 6718


47#
發表於 11-10-9 17:35 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

系呀, 初頭見到佢都好cool同埋佢唔系好眼contact。後來慢慢傾落左、佢就有笑容同有些幽默感、上次同佢傾左個半鐘、今才有番d信心。um......希望我同c6都夾到佢拉! 我來緊下個星期左右應見紅就見佢、我都希望大家一起bingo拉!以你地經驗所知、多數(touch wood)要做幾多次iui成功率大d, 而小妹今年31age拉! 同經濟方面都要有預算!thx....

其實心裡面很擔心、但系我要同自己講加油、鳴......


男爵府

積分: 6718


46#
發表於 11-10-9 17:30 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀, 我等緊m到, 應仲有一星期見紅就開始拉! 我仲打破EGG針、正常如無問題是否打七天七枝破EGG針就得架拉! then回診所做手術做iui、訓半粒鐘、then至快等一個月才檢查到是否bingo、就是這樣的過程嗎?? thx thx!


男爵府

積分: 8779


45#
發表於 11-10-9 17:02 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

最終,你有咗ivf未呀???? 係唔係搵dr lo.????


大宅

積分: 1758


44#
發表於 11-10-9 16:26 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我覺得他比較cool, 不會主動跟我們溝通, 自己又不知道應問什麼, so每次都見他時都是靜到蚊飛過都聽到, 你可以準備好多d問題, 希望妳一次bingo!


男爵府

積分: 7674


43#
發表於 11-10-9 15:51 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-7 17:42
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀!原來鮮奶都唔得?

no, no coffe or tea
咖啡因會令子宮收縮同影響你訓覺

iui 之前一般都唔會再做檢查, 你打左破EGG針未 ?


男爵府

積分: 6718


42#
發表於 11-10-7 17:42 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀!原來鮮奶都唔得?

今COFFOE AND MILK TEA, OK MA?

另外, 我想問下做IUI先前果幾天仲要不要照檢查呀?



男爵府

積分: 7674


41#
發表於 11-10-6 22:36 |只看該作者

引用:回覆+rcbaby+的帖子 謝謝!呢個MOMENT,+我

原帖由 patpatbb 於 11-10-06 發表
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝!呢個MOMENT, 我應該介口介什麼?
生冷寒涼
煎炸熱氣
鮮奶 木瓜 香蕉苦瓜芥蘭西瓜意米蘭涼茶




男爵府

積分: 6718


40#
發表於 11-10-6 19:59 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝!呢個MOMENT, 我應該介口介什麼?


男爵府

積分: 7674


39#
發表於 11-10-6 17:36 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-6 17:13
回覆 beanie430 的帖子

beanie430 : 再此鼓勵你一下、加油!!

準備好個身體, 帶口睪, 介口, avoid 痌嘔肚痛 傷風感冒
結果唔係我地可以控制 聽e生話 準時食藥 食葉酸 補充維他命
早d訓 飲多d水, just get urself ready!


男爵府

積分: 6718


38#
發表於 11-10-6 17:13 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

beanie430 : 再此鼓勵你一下、加油!!

同我想門一下、仁安龍醫生、你覺得感情麻? 我下星期左右找他做IUI拉! 我有點擔心呀! 可否指教!


複式洋房

積分: 117


37#
發表於 11-10-6 16:17 |只看該作者

我個中醫話丁丁形態可以食茄紅素,葉酸,食多D綠葉菜,都可以改善。。最近我比我C6食埋蟲夏草,OF COS 最好男人果邊都睇中醫調理啦,但大部份男人都唔會肯去睇,各位姊妹加油呀!!


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


36#
發表於 11-9-17 11:50 |只看該作者

引用:回覆+denise333+的帖子 denise333,+好多謝

原帖由 beanie430 於 11-09-13 發表
回覆 denise333 的帖子

denise333, 好多謝你嘅分享呀...我想請問你做了幾多次ivf呢?你會否繼績try呀?我 ...
唉...我老公都係...成日都夜訓...話極晤聽....




大宅

積分: 3762


35#
發表於 11-9-17 11:37 |只看該作者

引用:我都係偉澤搵Dr+So做...我前前後後做iui+&+

原帖由 lovebabyking 於 11-09-16 發表
我都係偉澤搵Dr So做...我前前後後做iui & ivf洗左十幾萬...上2個星期抽左十幾粒eggegg..放左2粒. ...
仁安話解凍後有70%生存機會,姑娘話呢個數係保守。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo