想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-12 10:24 |只看該作者
本帖最後由 hate3party 於 11-9-27 14:44 編輯

根據呢個表話我今日排卵,唔知會bingo呢
仲有機會是女呀!
myphoto.jpg



36日咋...緊張緊張


珍珠宮

積分: 30303


29#
發表於 11-9-28 15:54 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 11-9-28 11:11
我前兩年因為宮外孕而切咗一邊, 另一邊又唔多暢通喎, 西醫寫信叫我排iVF(我去咗排廣華)但2012先有得見醫生 ...

我同你情況一樣...ec 話已幫我通返...我都諗住如果呢個cycle 唔中試下食排卵藥...
大家一齊努力加油


別墅

積分: 854


28#
發表於 11-9-28 13:10 |只看該作者

bb_pig_bb 發表於 11-9-28 11:53
回覆 Peanutqbi 的帖子

你用cb ?
唔係用Cb吖, 過咗期既早早孕(朋友比), 今日Day 29, 過多兩日, M唔黎就去買支貴野check...


男爵府

積分: 6108


27#
發表於 11-9-28 11:53 |只看該作者
回覆 Peanutqbi 的帖子

你用cb ?


別墅

積分: 854


26#
發表於 11-9-28 11:45 |只看該作者

我個結果?而家等緊M小姐黎,因為今早得一線,如果3號M再唔黎就去診所check

bb_pig_bb 發表於 11-9-28 11:17
回覆 bb_pig_bb 的帖子

結果呢?



男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-9-28 11:17 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

結果呢?


別墅

積分: 854


24#
發表於 11-9-28 11:11 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-27 21:54
我都得一邊,e+都疑似中,希望齊齊中

我前兩年因為宮外孕而切咗一邊, 另一邊又唔多暢通喎, 西醫寫信叫我排iVF(我去咗排廣華)但2012先有得見醫生, 睇中醫又話我身體好ready, 所以想自己試....你地會唔會食排卵藥? 我身邊有兩位朋友之朋友Bingo咗都係食排卵藥架, 我托人問緊係邊度睇...


別墅

積分: 854


23#
發表於 11-9-28 10:59 |只看該作者
回覆 haululu 的帖子

今朝用早早孕+晨尿check咗啦....得一條線, 唉, 依家等M小姐黎~


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


22#
發表於 11-9-28 10:43 |只看該作者
大家要一齊努力呀


珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-9-27 21:54 |只看該作者

引用:我33~35+cycle,+仲得一邊輸卵管....8月31Da

原帖由 Peanutqbi 於 11-09-27 發表
我33~35 cycle, 仲得一邊輸卵管....
8月31Day 1, 唔知check唔check Bingo 好? 近日個肚時不時有D拮 ...
我都得一邊,e+都疑似中,希望齊齊中



點評

Peanutqbi  醫, 中醫話我身體無問題, 所以想一試~  發表於 11-9-28 11:04
hate3party  加油..記得放鬆心情  發表於 11-9-28 01:43


別墅

積分: 615


20#
發表於 11-9-27 21:45 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 11-9-27 18:01
我33~35 cycle, 仲得一邊輸卵管....
8月31Day 1, 唔知check唔check Bingo 好? 近日個肚時不時有D拮 ...
有機會呀!! 希望你中啦!!




大宅

積分: 1450


19#
發表於 11-9-27 21:25 |只看該作者

回覆:Peanutqbi 的帖子

我同你一樣都喺得一邊輸卵管!不過照你所講可能喺bingo喎!快啲check下啦!




子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-9-27 19:29 |只看該作者
Viann1230 發表於 11-9-27 16:59
M小姐26號來咗搵我呀
寄望呢個月再努力喇..一齊加油喇..
36日咋...緊張緊張


子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-9-27 19:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 16:29
回覆 hate3party 的帖子

唔好灰心...我都開始流緊啡...都9成係m小姐.....
為有再努力喇..大家一齊加油
36日咋...緊張緊張


男爵府

積分: 6108


16#
發表於 11-9-27 18:11 |只看該作者

回覆:Peanutqbi 的帖子

你有無用紅d check左先?



點評

Peanutqbi  用咗早早孕...  發表於 11-9-28 11:14


別墅

積分: 854


15#
發表於 11-9-27 18:01 |只看該作者
我33~35 cycle, 仲得一邊輸卵管....
8月31Day 1, 唔知check唔check Bingo 好? 近日個肚時不時有D拮拮地咁, 個胸都脹咗(連C6)都覺得. 唔知咪M黎緊....

點評

hate3party  希望你會中喇..  發表於 11-9-27 19:30


子爵府

積分: 13931


14#
發表於 11-9-27 17:03 |只看該作者
加油...各位jm.....我都等緊,不過仲要等一星期。

點評

hate3party  祝你好孕..^^  發表於 11-9-27 19:30
魚魚媽


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


13#
發表於 11-9-27 16:59 |只看該作者
M小姐26號來咗搵我呀


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-27 16:29 |只看該作者
回覆 hate3party 的帖子

唔好灰心...我都開始流緊啡...都9成係m小姐.....
加油!!!


男爵府

積分: 7674


11#
發表於 11-9-27 16:15 |只看該作者
hate3party 發表於 11-9-27 14:42
衰左喇....m小姐黎左搵我喇...

新開始 加油

點評

hate3party  咁有係咁喇..  發表於 11-9-27 19:28

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo