想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1058


1#
發表於 11-9-12 13:56 |只看該作者
我就黎做手術,各位jm有咩經驗提供~


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


14#
發表於 11-10-9 19:39 |只看該作者
肌瘤同朱古力瘤, 手術後調理方法一唔一樣呢?
感謝有"你"~


大宅

積分: 1058


13#
發表於 11-10-9 18:55 |只看該作者
手術後4日,宜家傷口冇乜痛喎,日日飲北芪圓肉芑子紅棗煲水飲


男爵府

積分: 6690


12#
發表於 11-9-17 23:27 |只看該作者
回覆 hsm903 的帖子

你幾時做手術? 做完手術記得好好休息, 吾好做家務, 吾好彎腰, 表面傷口細, 但裡面其實傷口大, 做完手術一個月M來後, 就要去睇醫生, 睇下排卵正常未, 我醫生話手術後半年內要盡快有BB...

我做完手術2個月後先去睇中醫, 為左生BB, 我仲有去針灸...


男爵府

積分: 6690


11#
發表於 11-9-17 23:21 |只看該作者
回覆 sunnyhoney 的帖子

生過朱古猶力瘤不好食花膠, 雞可以食少少, 花膠都有激素, 我手術後有食, 點知冇耐又生左水瘤... 好驚, 而家吾敢食...
dorcas_y 該用戶已被刪除

10#
發表於 11-9-17 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1761


9#
發表於 11-9-17 08:25 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

請問手術半年後可以吃花膠、雞等 ?,




大宅

積分: 1058


8#
發表於 11-9-14 23:44 |只看該作者
希望趕得切生個龍b


大宅

積分: 1058


7#
發表於 11-9-14 23:39 |只看該作者
4.x 乘3.x cm


大宅

積分: 1172


6#
發表於 11-9-14 22:52 |只看該作者
hsm903 發表於 11-9-12 13:56
我就黎做手術,各位jm有咩經驗提供~
請問樓主你的朱古力瘤有幾大呀?


大宅

積分: 3142


5#
發表於 11-9-13 05:11 |只看該作者
我上年10月做左一次..但佢地冇徹底切除...第2個月又生返....但我咩都冇特別注意飲食.啊...今年想做IVF...醫生話要切除先....我6月岩岩做完....今次真係都徹底切除啦...但我都係咩都冇介口...

點評

hsm903  点解唔試下自然先?  發表於 11-9-17 20:35


男爵府

積分: 6690


4#
發表於 11-9-13 04:48 |只看該作者

回覆:朱古力瘤術前術后食療

我去年做過朱古力瘤手術,手術前我食了一個月中藥,其間飲食正常,手術後頭一個月一定要飲食清淡,例如廋肉節瓜,雞可以食少少的,有這種瘤,千萬不要胡亂買藥材煲湯。



點評

hsm903  有冇看中醫?  發表於 11-9-17 20:37


別墅

積分: 530


3#
發表於 11-9-12 18:38 |只看該作者

回覆:朱古力瘤術前術后食療

可以簡單點,煲淮山、茨實、瘦肉、蜜枣湯,每日飲!可補充身體!又可白鑊炒定糙米,手術後用熱水浸開當水飲,好快補到氣,面色好點!我嗰時做完肌瘤都係咁!




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-12 16:44 |只看該作者

回覆:朱古力瘤術前術后食療

我乜都冇補,因為有朱古力瘤係唔補得!不可吃當歸,花膠,雞,雪鴿膏等等!因為有雌激素!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo