想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2188


1#
發表於 11-9-12 16:19 |只看該作者
想點? 真係好想。。。。。


大宅

積分: 3575


50#
發表於 11-10-10 15:59 |只看該作者
我今日無check 體溫呀, 紅d有淺線, 我估應該仲有2日夠14日高溫, 希望唔好跌溫啦

點評

mrs.ratts  hope good news from u soon!!  發表於 11-10-11 09:47


大宅

積分: 2188


49#
發表於 11-10-10 13:31 |只看該作者
我m cycle 得26日, check 返原來係9月24號低溫,25號開始高溫到10月06號, 高溫共11日, 不過我朋友bbt chart 高溫期從來長5過9日都有左仲生埋tim, so I think 我都ok 掛?


伯爵府

積分: 15236


48#
發表於 11-10-10 12:08 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

有希望的,怒力呀





伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-10-10 11:48 |只看該作者
mrs.ratts 發表於 11-10-6 22:45
yes, 我啱啱m到左lu!! 勁準呀!!
你25,26排, 咁快來m既??
唔係話排卵後唔夠14日來m係唔正常的嗎??如果26排, 咁應該今日先到喎, 唔係咩??


大宅

積分: 3575


46#
發表於 11-10-7 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.ratts+於+11-10-06+發表

原帖由 kawaiibebe 於 11-10-06 發表
我都係9月12 day 1, 今早體溫跌咗0.5,去到36.30,
我冇check體溫,我係日日都check紅d但都白雪雪




大宅

積分: 3358


45#
發表於 11-10-6 22:49 |只看該作者

引用:今朝bbt跌到低過coverline,得36.52度,+應該

原帖由 mrs.ratts 於 11-10-06 發表
今朝bbt跌到低過coverline,得36.52度, 應該今次都係得個吉!
我都係9月12 day 1, 今早體溫跌咗0.5,去到36.30,




大宅

積分: 2188


44#
發表於 11-10-6 22:45 |只看該作者
yes, 我啱啱m到左lu!! 勁準呀!!


大宅

積分: 3575


43#
發表於 11-10-6 12:28 |只看該作者
mrs.ratts 發表於 11-10-5 18:56
我通常朝早醒時check, when I wake up, C6 pass me the thermometer, I try not to move at all. Every mor ...

我通常1點訓覺, 6:45-7:00am呢段時間check ka, 多數係36.8c
尋日放假我一訓訓到10:30先醒, check係37, 我估係愈遲愈高溫

我唔係日日check ka, 通常係幾日check一次, 睇下會唔會跌, 如果跌就肯完來m, 好準


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


42#
發表於 11-10-6 08:53 |只看該作者
回覆 mrs.ratts 的帖子

一日M小姐未黎, 都仲有機.
我913 day 1
Monkey媽媽


大宅

積分: 2188


41#
發表於 11-10-6 08:33 |只看該作者
今朝bbt跌到低過coverline,得36.52度, 應該今次都係得個吉!




大宅

積分: 2188


40#
發表於 11-10-5 18:56 |只看該作者
我通常朝早醒時check, when I wake up, C6 pass me the thermometer, I try not to move at all. Every morning around
7:30.
我不抱太大希望la, 日日check, 只想今次5得都快D m!!


大宅

積分: 3575


39#
發表於 11-10-5 16:17 |只看該作者

引用:Quote:mrs.ratts+發表於+11-10-5+14:53+我

原帖由 rosaki 於 11-10-05 發表
但你體溫好有機喎~我一向體溫偏低,排完卵都唔多高
你地通常幾點量體溫ka




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 11-10-5 15:33 |只看該作者
mrs.ratts 發表於 11-10-5 14:53
我今日day24,體溫36.90,胸脹脹,平時cycle24-28曰,紅D綠D都係白白的,而家曰日check la



...
但你體溫好有機喎~我一向體溫偏低,排完卵都唔多高


大宅

積分: 2188


37#
發表於 11-10-5 14:53 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

我今日day24,體溫36.90,胸脹脹,平時cycle24-28曰,紅D綠D都係白白的,而家曰日check la




大宅

積分: 3575


36#
發表於 11-10-5 14:39 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

我諗我係day16/17排,今日係day 23了, 我今個月有check 紅d 同哈哈笑,體溫只check左幾次咋




大宅

積分: 3358


35#
發表於 11-10-5 00:09 |只看該作者

引用:我912+day1,+925/926排呀 +

原帖由 rosaki 於 11-09-29 發表
我912 day1, 925/926排呀
Me too




大宅

積分: 2188


34#
發表於 11-10-4 23:47 |只看該作者
我估我都係25-26號排.....


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-9-29 22:54 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

我912 day1, 925/926排呀





大宅

積分: 2142


32#
發表於 11-9-29 22:18 |只看該作者
我今日先D20,好似D16/17遲咗排卵,啱啱先踏入倒數階段...
你呢個CYCLE DAY幾排呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo