想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


男爵府

積分: 7019


1#
發表於 11-9-13 23:06 |只看該作者
自以為有左症後群
我患左呢個症都有年幾。
每個月M後十數天左右就黎發作(尤其排卵後)
徵狀包括,自己怕自己有左而樣樣都唔敢食。凍又怕凍,辣又怕辣。
一覺得少少肚痛或少少抽住就幻想會唔會係中左。
成日CHECK住分秘,體溫...
行步路都唔敢快,追巴士變成禁忌
然後,每個月M到第一天無窮失落。。。
病症依然。
呻完!

點評

yeikaki  wow, I same as u  發表於 11-9-13 23:19


別墅

積分: 922


115#
發表於 11-9-23 11:10 |只看該作者
真係失戀都無咁hurt ar~


別墅

積分: 922


114#
發表於 11-9-23 11:08 |只看該作者
我第一個cycle失敗了,個刻真係hurt到爆ar~~
而家等ing第二個cycle~
大家加油ar~


大宅

積分: 2961

開心吸收勳章


113#
發表於 11-9-22 20:30 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

情緒低落丫~
剛有個同事中左,佢試左一個cycle就中~
我試左半年都未有>.<

今日day38都未見m小姐,
依家又開始有感冒病徵,唔知點好~
又唔敢去驗~~~





大宅

積分: 1075


112#
發表於 11-9-22 15:39 |只看該作者
小產咗一次之後, 等咗成年啦 ! 都無 Bingo !!!
我知我可能有假性懷孕,但內心十分渴望能懷孕,所以身體上就產生了一些類似懷孕的症狀,唔知等到幾時 ? 救命呀 ! ! !


大宅

積分: 1279

環保接龍勳章 陪月勳章


111#
發表於 11-9-22 14:48 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

我上次有左, 都有少少 m, 仲以為自己腸胃有事, 醫生仲同我照胃照腸, 點知一做照聲波, 見到bb 心跳, 所以大家見紅, 但係又好唔舒服, 就要小心d , 可能係中左, 不過作小產.


大宅

積分: 2260


110#
發表於 11-9-20 01:00 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我呢個病又發作啦!因為個肚腩實在有太多幻想空間




大宅

積分: 2372

畀面勳章


109#
發表於 11-9-20 00:32 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

正能量呀,正能量呀,

好需要呢




男爵府

積分: 7504


108#
發表於 11-9-18 23:04 |只看該作者
我咪又係甘, 次次排完卵, 就成日驚有左, 呢樣唔敢食, 果樣唔敢做;
但 day1 又會好down....之後我就會食下凍野, 平衡的心態....個個CYCLE 都係甘... 人都癲


男爵府

積分: 7504


107#
發表於 11-9-18 22:59 |只看該作者
回覆 kimberleylam 的帖子

me too la, haha!


侯爵府

積分: 20788


106#
發表於 11-9-18 20:52 |只看該作者

自以為有左症後群

好攪笑呢,末結婚前成日望 m come,發夢都望佢come;依家結婚後又望m not come,又係成日發夢望有左真係人都癲




大宅

積分: 1720


105#
發表於 11-9-18 17:33 |只看該作者
我都有左呢個病成年啦....真係人都癲....之前仲要傳染埋C6 TIM,好在後尾C6好番咋.....


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


104#
發表於 11-9-18 11:24 |只看該作者
重會好驚迫巴士, 啲人迫過黎會護肚+發火; 有病唔敢睇醫生驚食錯藥....
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


大宅

積分: 4076


103#
發表於 11-9-18 09:30 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我都係




大宅

積分: 2372

畀面勳章


102#
發表於 11-9-17 23:53 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

第 45 日了,M 小姐又唔黎,check 又唔中,想點…… 發作中…



點評

bebe0925  我今日都係day 45,m小姐又唔黎探我,都無check係咪bingo,因為都知唔係,失望+無奈  發表於 11-9-18 18:30


男爵府

積分: 6108


101#
發表於 11-9-17 23:01 |只看該作者
我都有呢個病症....近幾個月心情一直都唔好,好失落....
每次以為中既時候...M小姐就黎搵我...


禁止訪問

積分: 5376


100#
發表於 11-9-17 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 922


99#
發表於 11-9-17 16:32 |只看該作者
第一個cycle宣告失敗,m小姐提早找我,剛剛躲在公司廁所大哭了一場

點評

bankwest1  吾好喊呀!! ADd oil!  發表於 11-9-18 18:22


大宅

積分: 2236


98#
發表於 11-9-17 12:49 |只看該作者
我keep住兩個cycle都有咁...到m小姐黎個人就down晒...脾氣暴躁


複式洋房

積分: 335


97#
發表於 11-9-17 12:35 |只看該作者
我都係呀.....個人成日一諗起就會好鬼緊張咁,心跳都快啲架....你地會唔會架???

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo