立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1542
最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.
好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui
醫生睇過晒我同C6report後都話我哋無問題,但就係我照”超聲波”時發覺有一粒4cm既水泡係左邊卵巢,Dr初步估計應係良性,叫我唔駛太擔心.佢suggest 我等下次period嚟時,再返去照,睇吓到時會唔會無咗.若到時情況ok就可按步做1st iui
希望粒水泡可隨著下次period時排走,唔好阻我做iui啦!!
希望係到可得到jm們既祝福,hehe!!
積分: 3747
男爵府
積分: 6137
積分: 9634
bobobb09 發表於 11-9-16 11:04 回覆 lovekenken 的帖子 我都係一粒,size係4cm.
bobobb09 發表於 11-9-16 10:26 回覆 lovekenken 的帖子 哦!原來係咁,但我DR無開比我食喎,可能個個case唔同.
bobobb09 發表於 11-9-16 09:54 回覆 lovekenken 的帖子 唔好意思,我唔係好明.你唔係打算生BB做treatment嘛,奌解醫生要開避孕葯比你食15日 ...
原帖由 bobobb09 於 11-09-14 發表 最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui 醫生睇過 ...
複式洋房
積分: 495
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy