想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1542


1#
發表於 11-9-14 10:09 |只看該作者

最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.

好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui


醫生睇過晒我同C6report後都話我哋無問題,但就係我照超聲波時發覺有一粒4cm既水泡係左邊卵巢,Dr初步估計應係良性,叫我唔駛太擔心.suggest 我等下次period嚟時,再返去照,睇吓到時會唔會無咗.若到時情況ok就可按步做1st iui


希望粒水泡可隨著下次period時排走,唔好阻我做iui!!



希望係到可得到jm們既祝福,hehe!!


大宅

積分: 1542


32#
發表於 11-9-25 15:17 |只看該作者
回覆 bankwest1 的帖子

我都有問過朋友,佢哋話花膠無問題,但海參丶燕窩就真係唔好食。


大宅

積分: 3747


31#
發表於 11-9-23 13:33 |只看該作者
回覆 bobobb09 的帖子

記住呢个時候吾好食花膠燕窩, 話会發大!

點評

bobobb09  多謝提醒^^  發表於 11-9-25 15:20


大宅

積分: 1542


30#
發表於 11-9-23 11:39 |只看該作者
噚日Day2去見醫生,諗住開始做iui treatment,點知再照陰超後,粒水泡仲係到未消失,不过就細咗,Dr更肯定係良性。

原先同C6已有晒心理準備開始iui treatment ,e+又要等下個cycle再check,唉…...真係有啲失望。水泡呀!水泡唔該你快啲走啦 >< 咪阻我做人大計啦!!

IUI treatment未開始,淨係check水泡情況~ ~ 荷包好快便乾塘><


大宅

積分: 1542


29#
發表於 11-9-18 15:14 |只看該作者
回覆 Ivy114 的帖子

但願如此

點評

Ivy114  i hope so   發表於 11-9-18 23:40


男爵府

積分: 6137


28#
發表於 11-9-16 23:34 |只看該作者
if 子宮有水泡正常嗎? dr 話好平常,唔會影響bingo


大宅

積分: 3747


27#
發表於 11-9-16 16:32 |只看該作者
我係小x後去照到有水瘤, 個水泡係會自動消失架,第二個cycle再照已經唔見...所以你可以放心


男爵府

積分: 9634


26#
發表於 11-9-16 11:16 |只看該作者
bobobb09 發表於 11-9-16 11:04
回覆 lovekenken 的帖子

我都係一粒,size係4cm.
我都唔知點解,可能醫生覺得用葯控制會快d啦


大宅

積分: 1542


25#
發表於 11-9-16 11:04 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

我都係一粒,size係4cm.
咁照睇你情況都唔係好大問題啫,奌解要食葯呀!! (個人認為可免則免,免傷身及副作用嘛)

普遍都係話等下次period嚟時,會消息咖.


男爵府

積分: 9634


24#
發表於 11-9-16 10:44 |只看該作者
bobobb09 發表於 11-9-16 10:26
回覆 lovekenken 的帖子

哦!原來係咁,但我DR無開比我食喎,可能個個case唔同.
1粒窄,你呢


大宅

積分: 1542


23#
發表於 11-9-16 10:26 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

哦!原來係咁,但我DR無開比我食喎,可能個個case唔同.
咁你check到有幾多粒水"pop"?


男爵府

積分: 9634


22#
發表於 11-9-16 10:05 |只看該作者
bobobb09 發表於 11-9-16 09:54
回覆 lovekenken 的帖子

唔好意思,我唔係好明.你唔係打算生BB做treatment嘛,奌解醫生要開避孕葯比你食15日 ...
作用係禁底d水pop呀,下個cycle再照到冇左先可再做treatment


大宅

積分: 1542


21#
發表於 11-9-16 09:54 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

唔好意思,我唔係好明.你唔係打算生BB做treatment嘛,奌解醫生要開避孕葯比你食15日既,有咩其它作用


男爵府

積分: 9634


20#
發表於 11-9-15 16:45 |只看該作者

引用:最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊

原帖由 bobobb09 於 11-09-14 發表
最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui
醫生睇過 ...
doctor 開左十五曰避孕葯比我




大宅

積分: 1542


19#
發表於 11-9-15 10:02 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

預祝你下次可順順利利做treatment


大宅

積分: 1542


18#
發表於 11-9-15 09:58 |只看該作者
本帖最後由 bobobb09 於 11-9-15 09:59 編輯

回覆 annie0625 的帖子

吓.....唔係呀嘛mouth:


複式洋房

積分: 495


17#
發表於 11-9-14 22:40 |只看該作者

回覆:bobobb09 的帖子

我以前都有,but doctor 話好正常,冇先唔正常




男爵府

積分: 6137


16#
發表於 11-9-14 22:21 |只看該作者
唔好咁擔心


男爵府

積分: 9634


15#
發表於 11-9-14 17:00 |只看該作者
我今日去照陰超,好唔開心今個月又唔可以做任何treatment,醫生話照到有pop喎...都唔知係唔係,呢個醫生係替假醫生呢架


大宅

積分: 1542


14#
發表於 11-9-14 15:51 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

係呀!我都有上网search過資料,都話會隨著下次period時冇咖啦!!
但願一切順順利利.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo