想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 283


1#
發表於 11-9-14 19:59 |只看該作者
有冇jm食排卵藥而bingo




珍珠宮

積分: 30303


32#
發表於 11-10-7 15:28 |只看該作者

引用:我想問吓食邊隻牌子既排卵藥? 藥房有得買

原帖由 fongfong1202 於 11-10-07 發表
我想問吓食邊隻牌子既排卵藥?
藥房有得買嗎?
唔止1隻牌子架,可能每個人唔同,你去睇婦科啦




珍珠宮

積分: 30303


31#
發表於 11-10-7 15:21 |只看該作者

回覆:食排卵藥而bingo

我呢幾日食左排卵藥體溫高左,已經有36.5左右,我之前要排卵後先有,你哋係咪咁?正常?好定唔好?定因藥可增加黃體?




大宅

積分: 1322


30#
發表於 11-10-7 00:55 |只看該作者

回覆:bobo101^*^ 的帖子

我想問吓食邊隻牌子既排卵藥?
藥房有得買嗎?





大宅

積分: 1977


29#
發表於 11-10-7 00:35 |只看該作者
回覆 Cath8888 的帖子

乜食排卵藥會生孖b咩?


珍珠宮

積分: 33728

2018復活節勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-10-6 22:47 |只看該作者

回覆:食排卵藥而bingo

我是看女西醫,將m期幾個月既日子比佢,她會教我量體溫, 大約計埋排卵期,之後開丸及排卵紙,雙管齊下try。




複式洋房

積分: 186


27#
發表於 11-10-6 22:42 |只看該作者

回覆:食排卵藥而bingo

請問是否一定要e生開藥?在藥房自己買可以嗎?排卵藥是否冇排卵先食,如有排卵可否食?




珍珠宮

積分: 33728

2018復活節勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-10-6 22:34 |只看該作者

回覆:食排卵藥而bingo

我也是吃藥,食第二次就中了,bb已20個月大了




男爵府

積分: 7119


25#
發表於 11-10-6 21:50 |只看該作者

引用:有冇jm食排卵藥而bingo +

原帖由 becky1108 於 11-09-14 發表
有冇jm食排卵藥而bingo
Me




大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-10-6 21:27 |只看該作者
saronald 發表於 11-10-5 23:15
我今日係day3,係第一次食排卵藥,需要連續食五日,食完day11返去照蛋蛋,希望今次成功啦! ...

你有得照EGG,是在婦科專科診所睇嗎?

上次見醫生+藥錢大約幾多?

下次返去照EGG大約幾錢?
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


珍珠宮

積分: 30303


23#
發表於 11-10-6 12:54 |只看該作者

引用:我都係今個月+第一次食排卵藥,+希望會成功

原帖由 WM58321 於 11-10-06 發表
我都係今個月 第一次食排卵藥, 希望會成功喇.
我係 DAY-2 開始食, 連續食五日.
我係day 3睇day 3食,佢話同day 2食分別唔大,希望大家都一食即中




珍珠宮

積分: 30303


22#
發表於 11-10-6 12:50 |只看該作者

引用:請問睇醫生連約大約幾$ +

原帖由 jessying 於 11-10-03 發表
請問睇醫生連約大約幾$
我5粒藥連診金$280,但我知道藥房買$80一盒有10粒...
我第一次食,發現體溫高左小小,以往排卵前是36.2x,今次食後是36.3x,你哋係咪咁?




大宅

積分: 3297


21#
發表於 11-10-6 10:01 |只看該作者
我都係今個月 第一次食排卵藥, 希望會成功喇.
我係 DAY-2 開始食, 連續食五日.

今個月應該 係 DAY-17 排卵...
好想做媽媽...~!~


男爵府

積分: 8511


20#
發表於 11-10-6 08:49 |只看該作者
DAY 2 OR DAY 3 食藥, 咪即係M未嚟完囉???
照蛋要照多少次呀?


大宅

積分: 3350


19#
發表於 11-10-6 00:04 |只看該作者

回覆:食排卵藥而bingo

我食第二個cycle就中咗,囝囝兩歲幾,心思思又想生多個,但又怕再食排卵藥中孖b就大件事喇




別墅

積分: 714


18#
發表於 11-10-5 23:15 |只看該作者
我今日係day3,係第一次食排卵藥,需要連續食五日,食完day11返去照蛋蛋,希望今次成功啦!


大宅

積分: 1519


17#
發表於 11-10-4 10:36 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-4 10:06
你知唔知今次是否day 14排卵? 你在那幾天dodo?
I do do on Day 15 and 17. I'm not sure when is the ovulation day but I think is day 17 because I have a lot of white and creamy things come out from my Virgina that day.


侯爵府

積分: 24474


16#
發表於 11-10-4 10:06 |只看該作者
syutching 發表於 11-10-4 05:55
I took 4 cycle to get pregnant for my first daughter, she is 2 years 4 months old now. I recently j ...

你知唔知今次是否day 14排卵? 你在那幾天dodo?


大宅

積分: 1519


15#
發表於 11-10-4 09:44 |只看該作者
CLK66 發表於 11-10-4 09:39
DAY幾食架????
I took it from Day 2!!!


大宅

積分: 1519


14#
發表於 11-10-4 09:43 |只看該作者
jessying 發表於 11-10-4 09:00
恭喜您吖
Thank you!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo