想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 26707


1#
發表於 11-9-15 10:38 |只看該作者
我心匆,用早期棒棒驗孕,答案係negative....,係唔係確實冇機會bingo哩? 我下個星期一先來M....心情好緊張同唔開心....我都知道唔好太緊張,但係停止唔度自己諗


別墅

積分: 536


26#
發表於 11-9-20 23:46 |只看該作者
我今個月都係心急左呀....我26/8day 1...我就16/9就驗><都係冇線呀...
而家諗住等m小姐唔黎先再驗啦.....希望佢唔好再黎搵我啦


別墅

積分: 851


25#
發表於 11-9-20 19:24 |只看該作者
hello 大家好, 我已經遲左14日, 但我用過萬寧牌同綠d 都係negative,
咁我應該有定無呀, 好煩呀


大宅

積分: 1993


24#
發表於 11-9-20 16:39 |只看該作者
回覆 sandy997 的帖子

我DAY26 ( 排卵後12 日驗) , 之後諗住冇~~ 但我平時M 係31,32 日, 所以大約係DAY 33 我就驗下, 先知~~不過O個時都已經好深色下嘞
我覺得放鬆心情好緊要~~唔知係咪我諗住冇, 所以個人好放鬆呢~?


大宅

積分: 1585


23#
發表於 11-9-20 16:08 |只看該作者
KylieWons 發表於 11-9-20 15:40
我今次排卵後12 日驗, 諗住中左都點都有少少線卦, 白過白雪公主, 之後死左條心, 點知等唔倒M 黎, 仲怕我有 ...

恭喜你呀, 你咁講, 我諗好多jm即刻又有番d 希望, 排卵後12 日驗都冇線, 咁你即係再等左幾多日先係m到果日再check 就bingo架??

點評

KylieWons  不過O個時好深色下嘞~!  發表於 11-9-20 16:38


大宅

積分: 1993


22#
發表於 11-9-20 15:40 |只看該作者
我今次排卵後12 日驗, 諗住中左都點都有少少線卦, 白過白雪公主, 之後死左條心, 點知等唔倒M 黎, 仲怕我有多囊又唔黎M~! 之後驗一驗佢穩陣D, 原來中左, 所以偷步驗有時都未必一定準架, 等到M 黎先驗就好D, 好過一時以為係, 一時以為唔係~~


男爵府

積分: 5835


21#
發表於 11-9-20 15:33 |只看該作者
BabaTed 發表於 11-9-16 09:10
我又係下星期應該DAY 1,尋日用左支萬0 check, (諗住都day 28, 試下先)又係negative,不過暫時日日體溫仲 ...

萬寧係好唔敏感架


男爵府

積分: 5835


20#
發表於 11-9-20 15:32 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 11-9-15 10:38
我心匆,用早期棒棒驗孕,答案係negative....,係唔係確實冇機會bingo哩? 我下個星期一先來M....心情好緊張 ...

排卵後12日可以驗


公爵府

積分: 26707


19#
發表於 11-9-20 15:13 |只看該作者
今日M小姐來了!


大宅

積分: 1519


18#
發表於 11-9-19 08:58 |只看該作者
今天已经是Day31。。。可是还没来M。。。。今早Check还是negative!! 在等多几天如果还没来M。。。就在Check吧!!


大宅

積分: 2896


17#
發表於 11-9-18 19:25 |只看該作者
回覆 BabaTed 的帖子

恭喜哂呀~~

咁你去咗排期未呀??


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


16#
發表於 11-9-17 14:51 |只看該作者

引用:今朝Day+30忍唔住買左支clearblue+check,++

原帖由 BabaTed 於 11-09-17 發表
今朝Day 30忍唔住買左支clearblue check, +ve 左啦~~~
恭喜



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1916


15#
發表於 11-9-17 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1916


14#
發表於 11-9-17 14:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 182


13#
發表於 11-9-16 15:53 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

請問等bingo期間會有分泌嗎?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-9-16 12:26 |只看該作者

引用:我28/8+排卵,+我+7/9+心急就用咗萬+0+買+o

原帖由 bbklam 於 11-09-15 發表
我28/8 排卵, 我 7/9 心急就用咗萬 0 買 o個隻平野 "準易快" check, 點知係negative, o個時都有 d 唔開心
...
你係咪用晨尿



點評

bbklam  我係用晨尿呀, 因為指引咁寫, 廢事 check 唔到 o徒咗枝棒  發表於 11-9-18 19:25
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


11#
發表於 11-9-16 12:24 |只看該作者

回覆:我心匆,用早期棒棒驗孕

今朝green d有個超淺哄,驗唔驗棒好今日d33, 但day20-day21係紅d深粗,排卵未夠14day, 而且岩岩飲多1.5L水



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 26707


10#
發表於 11-9-16 10:26 |只看該作者
回覆 bbklam 的帖子

恭喜你

點評

bbklam  多謝哂呀!!!  發表於 11-9-18 19:23


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-9-16 09:44 |只看該作者
BabaTed 發表於 11-9-16 09:10
我又係下星期應該DAY 1,尋日用左支萬0 check, (諗住都day 28, 試下先)又係negative,不過暫時日日體溫仲 ...
唔好意思啊, 我係"量體溫"新手之前用電子探耳機, 好多jm都話唔好, 星期一我終於有機會去買左支口探既探熱針喇..但係唔知關唔關我開冷氣訓覺事?! 我每日一起身就探, 但係個溫度都卜落好大....請問我應該幾時同埋點量先解決到哩個問題啊...??唔該你..~!


大宅

積分: 2277


8#
發表於 11-9-16 09:37 |只看該作者

引用:Quote:jocat102+發表於+11-9-15+17:52+我今

原帖由 syutching 於 11-09-16 發表
我有第一个BB是也是这样。 还没到就check..then show is negative. However, 2 weeks later M still not ...
希望我都會係咁啦!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo