想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 720


1#
發表於 11-9-15 10:49 |只看該作者
我琴日排卵後day7, 體温由day6 36.73 ( 紅d有40%淺線) 跌返去排卵前36.35 (紅d20%), 今日體温又升返去36.70 (紅d係1-5%, 水印差不多睇唔到) , bk d jm 好似話要keep住高温bingo機會先會大........唔知我e個cycle有無機呢?


別墅

積分: 720


6#
發表於 11-9-15 17:03 |只看該作者
thx! torotoro, .....妳講得啱......等我后日再check check 先! ....不過我依兩日個肚好賬, 好有m come feel, 個肚成日都扯下扯下, 我仲有4-5日m小姐先到呢! 我平時M果日先至會賬賬地, 跟住12hr內m小姐就即克到, 個肚又怪, d temp. 又怪 攪到個人都好緊張tim.


子爵府

積分: 11748


5#
發表於 11-9-15 14:39 |只看該作者
本帖最後由 torotoro 於 11-9-15 14:43 編輯

紅d幾時變深應該同幾時著床有關,正路係check綠d, 紅d只係伴菜(因為著床後會有hGC, 結構同LH相似,所以紅d會變深?哩點唔肯定),反正見親哩度中的幸運兒都係紅d越來越深,不過都未黎m,又唔駛咁快打定輸數o既,遲多幾日再check過啦,我都明你好心急,哩度好多人都係,但事實又真係急唔黎


別墅

積分: 720


4#
發表於 11-9-15 12:14 |只看該作者
謝 jm們回答..... 我都超級希望係著床低温呢! 不過聽完torotoro 講完之後...... 真係要定一定格, 甘即係唔係如果bingo的話係第8day紅d會有線家?


子爵府

積分: 11748


3#
發表於 11-9-15 11:25 |只看該作者
如果中,紅d應該係越來越深色


大宅

積分: 2529


2#
發表於 11-9-15 11:07 |只看該作者
回覆 jammy123 的帖子

會唔會係著床低溫 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo