夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42987


1#
發表於 11-9-16 14:18 |只看該作者
男人結左婚係出面有女人...男人一定唔啱....
不過我睇返呢度既post...發覺好多女既都有問題!

生小朋友之前,係唔係都一定要有個大家都滿意既共識呢???
經濟係唔係都可以負擔得起呢???
亞媽成日都話"貧賤夫妻,百事哀"...好多問題都係由錢而黎....
如果上述既問題都唔先解決好就結婚生仔..真係冇咩好怨咖噃????





大宅

積分: 4114

叻叻勳章


29#
發表於 11-9-27 00:34 |只看該作者
回覆 lovelykitty 的帖子

就算未結婚前點樣傾好, 人都係會變既, 無論係變好定變壞, 冇人可以擔保.


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


28#
發表於 11-9-24 23:09 |只看該作者
男人係容易見異思遷,貪新忘舊,不過都唔係個個,有時一隻手掌拍唔響,婚姻出現問題有d女人真係要負責.
好似老公有個阿e,成日小小事就喺大庭廣眾,有老有嫩喺度都係咁鬧個老公,粗聲粗氣,惡形惡相,面口好難睇,
一家人食餐飯都攪到個氣氛好尷尬,大家都要被迫睇佢訓示個老公
後尾個男嘅出面有女人,唔理佢兩母女,最後離埋婚
我99梗係幫住個妹啦,係咁同我哋講個ex妹夫點衰點無用mouth:
最後99俾我老公話佢,叫佢唔好再講再理人哋嘅家事,要鬧都鬧自己個妹先,仲話阿e咁樣,係男人都出去搵過第二個啦,係阿e自己造成嘅,嬲到99死
所以有時有d嘢真係自己攞嚟,老公有第二個,身為女人嘅,有時都要反省吓自己有無問題.




洋房

積分: 60


27#
發表於 11-9-20 18:48 |只看該作者

引用:Quote:lovelykitty+發表於+11-9-16+14:18+

原帖由 07mama 於 11-09-16 發表
我唔覺得一定係男人錯晒

我C6好愛我, 又覺得我好靚, 煮飯好食, 大事專重佢,






複式洋房

積分: 153


26#
發表於 11-9-20 15:33 |只看該作者
janet 發表於 11-9-20 15:24
如果男人有小三,唔係男人錯,難道係女人錯???就算個女人幾衰(不包括有第二個男人)男人都唔應該搵第二個黎傷 ...

絕對同意!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-9-20 15:24 |只看該作者
如果男人有小三,唔係男人錯,難道係女人錯???就算個女人幾衰(不包括有第二個男人)男人都唔應該搵第二個黎傷害自己老婆!!每件事都應該清清楚楚,你可以有小三,但應該先離婚又或者係同老婆傾下,真係傾唔到咪離婚囉,點解要先搵第三者後離婚呢??呢個世界冇野係絕對既,係我結婚第十年時,我曾經係BK出過一個Topic讚我EX,我都一直冇諗過我EX會有第二個!!但要發生既始終都會發生,就算關係幾好,只要是但一方變左心,根本做咩都係多餘!!

有媽咪話背叛老婆既男人,佢地都好傷心,我真係覺得好好笑,係邊個令佢地傷心??係佢地自己去選擇令自己傷心架!!唔係有人迫佢去搵小三架!!佢地點傷心都唔夠被信人既人背叛傷心囉!!

點評

stefi  agree  發表於 11-9-27 00:41
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


珍珠宮

積分: 38454


24#
發表於 11-9-20 14:35 |只看該作者
女人幾錯(除非有外遇), 都罪不致承受老公有外遇如此大的懲罰吧?!.

點評

janet  心聲呀!!  發表於 11-9-20 15:16
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


公爵府

積分: 26605


23#
發表於 11-9-20 14:14 |只看該作者

回覆:男人結左婚係出面有女人...男人一定唔啱....

兩個都有錯!
一個人要話老婆不好要出軌可以有一萬個理由:老左殘左,煮餸難食!

另外有d男人,老婆衰到冇人有都冇外遇!

這關乎男人對婚姻的承諾,仲有命運!

我覺得老婆好不等於老公不出軌,差也不代表老公一定會出軌!




大宅

積分: 1778


22#
發表於 11-9-20 10:40 |只看該作者
出面有女人, 唔一定係男人既錯, 可能係無了家庭的一種溫馨, 你地c6有無諗下


禁止訪問

積分: 1680


21#
發表於 11-9-20 02:39 |只看該作者

引用:佢地傷心??點及對方俾佢出賣背叛咁hurt呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4114

叻叻勳章


20#
發表於 11-9-20 02:13 |只看該作者

回覆:07mama 的帖子

佢地傷心??點及對方俾佢出賣背叛咁hurt呀,就算唔愛,都唔應該做d咁既野去傷害人地囉。



點評

yyysun  呢D咪就係自私羅!  發表於 11-9-20 02:50


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-9-16 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6375


18#
發表於 11-9-16 19:15 |只看該作者
引用NDW, 基督徒對婚姻與離婚決定的回應

馬太福音: 6
32 這 都 是 外 邦 人 所 求 的 , 你 們 需 用 的 這 一 切 東 西 , 你 們 的 天 父 是 知 道 的 。
33 你 們 要 先 求 他 的 國 和 他 的 義 , 這 些 東 西 都 要 加 給 你 們 了 。
34 所 以 , 不 要 為 明 天 憂 慮 , 因 為 明 天 自 有 明 天 的 憂 慮 ; 一 天 的 難 處 一 天 當 就 夠 了 。

天父會加給我們的需用的東西未必是我們看為需要的,但一定是天父看為是我們需用的。原來,天父要求我們先了解祂的心思意念。而不是先求我們信想要的那屬世思想想要的好東西。

神通過聖經訓練我們或教我們,使我們憑著希望作決策,或以 希望 為我們作決策的基礎。
例如,我常聽人們說: 不想孩子在單親環境下長大, 但現在爸媽沒有愛,(或有第三者外遇、或有性格不合,或有婚姻關系上的磨擦等等原因),這樣的家庭環境長大對孩子好嗎?! 覺得比單親更差呢, .....

My response to this saying:
是的,從這層面來看的確是。
不過,我看到更多層面:如果一對夫婦離婚,就根本沒有機會能給到孩子得到最好的家庭環境來長大。

我們基督徒慾望得到那最好的,要驅動取得那最佳的,最美好的。

我們不採取任何低於這一個美好指標的上等的福分。

這正是激勵我始初願意相信神和剛剛開始相信基督的欲望。

如果我們根據神的想法做到這一點,沒有離婚。

那麼我們做決策的基礎就不是取其於哪一個是比較少傷害我們孩子的。

而是我們的決策是基於,盼望我們能彼此相愛,創造最好的家庭環境來給我們的孩子來成長。

所以,從此例子,我看到我們基督徒思想的確與熟世思想有分別。我們憑著希望做決策,追求那上等的。
Do not count your days down!


大宅

積分: 2873


17#
發表於 11-9-16 18:51 |只看該作者

引用:Quote:寶貝樂樂+發表於+11-9-16+14:33+任何

原帖由 lovelykitty 於 11-09-16 發表
唔係理由...係成因!
絕對同意




珍珠宮

積分: 45284


16#
發表於 11-9-16 16:41 |只看該作者
其實女人都會出軌,只不過係男人要尊嚴,唔會同人講,收埋向個心入面,我身邊有幾個男性朋友都係個老婆有第三者,仲要係離左婚幾個月先至講番(酒後吐真言,仲喊到豬頭咁)總之一句到尾,感情係雙向既,少d埋怨,多d包容,鼓勵,有幾句歌言我覺得好岩:HONEY, 我想你知道世事唔係每一件都係
你諗得咁美好 年紀輕輕O既你又點會想得到真愛只會出現O係螢光幕度
你愛我幾多 我又點會唔知道
O係付出既同又試下企嚮我O既角度
睇一睇 諗一諗 唔好再咁糊塗
唔好再為小事 煩惱 好唔好

點評

fafacat  小事變大事, 要每件解決, 又要知眼額, 又要醒目, 又要溫柔, 又要幫到手  發表於 11-9-16 19:09


男爵府

積分: 6099


15#
發表於 11-9-16 16:05 |只看該作者
mamee 發表於 11-9-16 15:36
我情況其實同你差唔多, 但我都唔敢包有無小三一日.
始終我覺得變心呢家野, 係無得講. 一個人要變, 可以將所 ...
無錯, 我認同, 所以我只是不擔心, 但不是說他一定不會有
因為我明白世界上無一件事可以保證, 更何況人的心意
世事千變萬化, 就算無小三, 都敵不過生老病死
一樣有機會一個人度如生, 所以獨立自主是最重要

點評

fafacat  同意!  發表於 11-9-16 19:05


子爵府

積分: 14607


14#
發表於 11-9-16 15:36 |只看該作者
07mama 發表於 11-9-16 14:59
我唔覺得一定係男人錯晒

我C6好愛我, 又覺得我好靚, 煮飯好食, 大事專重佢,
我情況其實同你差唔多, 但我都唔敢包有無小三一日.
始終我覺得變心呢家野, 係無得講. 一個人要變, 可以將所有看似係好既野既講成壞都得. 平時好關心佢, 可以講成你管佢; 俾自由佢呢又可以講成你唔關心; 最抵C, 仲可以講埋"我希望搵番初戀既感覺/新鮮感"...頂, 真係一萬個藉口都有, 講到底咩即係變左心.

所以, 做好自己當然係好, 但我最後, 仍然會每日祝願無人睇上我個肥老公, 同我爭囉, 呵呵


子爵府

積分: 10773


13#
發表於 11-9-16 15:12 |只看該作者
承諾?? 如果係因為有BB而結既婚, 對於男人黎講係被屈的, 除非大家本身已有共識. 佢地會覺得係個女人為咗結婚而令到自己有BB的, 所以對於呢張所謂既結婚証書對佢地黎講只係一張紙而已. 又怎會有承諾呢?? 男人信得過??豬"那"都會上樹啦. 還有生活是現實的, 無錢尚可結婚, 但無錢勉強要BB就係一種負累一種負擔, 現實就係錢錢錢, 飲水都要錢喇. 離婚?? 算罷, 天下烏鴉一樣黑, 女人知, 男人都知, 除非佢地搵到一個完全唔駛佢地負擔既女人, 在未搵到之前佢地點會放過你, 既然已經"取"咗你喇, 又有個BB鎖住你, 家中有一個唔駛錢養既超級工人, 為乜事要離婚呀?? 梗係搵到先算啦. 男人都是自私的!!


男爵府

積分: 6099


12#
發表於 11-9-16 15:11 |只看該作者
我明, 有D男人真係好衰, 不過呢D衰男人唔要都擺

但係大多數情況係, 一隻手掌拍唔響
我地只係見到個結果有小三, 當中既起因係咩?

我有好多男仔朋友, 其中出軌既多數本性唔壞
佢地背叛人, 但自己就比誰都要傷心, 有邊個想傷害晒身邊至親

點評

lovelykitty  good...我就係咁覺得喇!  發表於 11-9-16 15:12


珍珠宮

積分: 42987


11#
發表於 11-9-16 15:09 |只看該作者
本帖最後由 lovelykitty 於 11-9-16 15:11 編輯
07mama 發表於 11-9-16 14:59
我唔覺得一定係男人錯晒

我C6好愛我, 又覺得我好靚, 煮飯好食, 大事專重佢,

唔係錯哂既..但係之前d 太太講得好啱....
既然想搵另一個就應該結束左先開始!

要追尋自己既夢想.冇錯對..最緊要知做緊咩事!唔好後悔!

至於您所講係BK都會見到好多C9既問題,我非常同意..
1, 生]BB



之後不喜歡性事...如果係我都會接受唔到!
2, 無經濟能力, C6其實會好大壓力, 尤其是好年青就結婚....如果係我,我情願拍挂拖先都唔會結婚住!
3, 只係顧住]BB



, 忽略夫婦之間情趣...呢個就係佢地常常認為好合理既理由,
4, 只係會話C6既不是, 有好野又唔讚, 唔會話佢知感激佢
5, 不喜歡男家家人, 就算係, 都唔好做到出面囉....同意!我都明好時對方既屋企人唔易相處.不過如果唔係一齊住既就最多做多d門面功夫囉..但係我聽過有d女人會話.我係咁咖喇..我為咩要就佢地呀!..
6, 結左婚就覺得可以COOL 死個男人, 男人愛妳會痴住妳, 不愛COOL 都COOL 唔住...由其係呢樣唔比,果樣唔比..又成日check住佢..只會令佢反抗愈大.

點評

gk678  第四點無評語既? 我中左喎, 你點睇呀?  發表於 11-9-16 15:47

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo