想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-17 19:18 |只看該作者
今次等我開新版啦,
大家埋黎傾喇


侯爵府

積分: 21177


2034#
發表於 11-10-12 15:23 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-12 10:48
去睇唔洗去物理治療啦

因為我要係E院時輸過血,e生要我產後抽血驗下身體識唔識自己生產血色素,所以我就約埋聽日一次過去見物理治療師。睇左先,拎左個期,如果有時間就會立刻去做針灸。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7967


2033#
發表於 11-10-12 11:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hunghung215 於 11-10-12 發

原帖由 OKb 於 11-10-12 發表
裝cctv未?
裝左啦,不過怕遠水不能救近火




伯爵府

積分: 17022


2032#
發表於 11-10-12 11:11 |只看該作者
Hey 搬屋啦.....


伯爵府

積分: 17022


2031#
發表於 11-10-12 11:04 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-12 10:50
係呀,佢又係趕時間
係咯~~佢咁後生都咁趕


伯爵府

積分: 17022


2030#
發表於 11-10-12 10:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-12 09:34
咁又失眠得幾密wow!
我懷疑食咗有味精既野....
因為dinner一出去食就中招


大宅

積分: 4931


2029#
發表於 11-10-12 10:52 |只看該作者

引用:Quote:OKb+發表於+11-10-12+07:05+其實心大

原帖由 gangting 於 11-10-12 發表
想要就有喇
隨緣囉




伯爵府

積分: 17022


2028#
發表於 11-10-12 10:51 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-12 09:29
我地都未同99講唔使佢湊,到時先算,睇下我顧唔顧到份工先算!你媽媽都好,每日黎睇下bb,我99有成20日未黎過啦!

仲要上兩次黎,放底d送就9立刻走左啦! ...


咁都得.....不如唔好黎


大宅

積分: 4931


2027#
發表於 11-10-12 10:50 |只看該作者

引用:Quote:OKb+發表於+11-10-11+23:51+無事呀年

原帖由 悅同 於 11-10-12 發表
差唔多啦!3年抱兩!要加油架啦!細細咁後生都已經加把勁啦!
係呀,佢又係趕時間




伯爵府

積分: 17022


2026#
發表於 11-10-12 10:50 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-12 08:34
已經安排好晒,e+先嚟話湊,嘥氣!

咪係咯....
之前仲要收成皮野先肯湊....


大宅

積分: 4931


2025#
發表於 11-10-12 10:50 |只看該作者

引用:Quote:OKb+發表於+11-10-11+23:11+你飲?唔

原帖由 悅同 於 11-10-12 發表
我食花膠都無野,so far我未試過有任何餵奶的問題,無痛,無塞,無硬,只係試過一次pump損左dd。 ...
咁好塞左真係一件好辛苦既事




伯爵府

積分: 17022


2024#
發表於 11-10-12 10:48 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-12 07:05
其實心大心細要唔要,試下一排囉

想要就有喇


大宅

積分: 4931


2023#
發表於 11-10-12 10:48 |只看該作者

引用:Quote:OKb+發表於+11-10-11+23:17+你隻手點

原帖由 悅同 於 11-10-12 發表
未去睇呀!中醫放假,剛剛lee兩日才開診,但聽日要去睇物理治療。佢d開診時間 and派ticket時間有d長,我諗 ...
去睇唔洗去物理治療啦




伯爵府

積分: 17022


2022#
發表於 11-10-12 10:47 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-12 07:02
成晚去廁所?我果時一個鐘去一次
直頭訓唔著
好辛苦



大宅

積分: 4931


2021#
發表於 11-10-12 10:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sasa888+於+11-10-12+發表甘

原帖由 hunghung215 於 11-10-12 發表
係呀!唔知可以點
裝cctv未?




侯爵府

積分: 21177


2020#
發表於 11-10-12 09:34 |只看該作者
gangting 發表於 11-10-12 03:14
陰公,我又失眠呀,近來成日係咁,五日有二三日係咁

咁又失眠得幾密wow

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


2019#
發表於 11-10-12 09:34 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-11 23:51
無事呀年紀大俾少少時間睇下有冇得追多過,因為我有多囊嘛,唔靠藥唔得
真係好想餵落去架, ...

差唔多啦!3年抱兩!要加油架啦!細細咁後生都已經加把勁啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


2018#
發表於 11-10-12 09:32 |只看該作者
OKb 發表於 11-10-11 23:11
你飲?唔怕d奶杰嗎?

我食花膠都無野,so far我未試過有任何餵奶的問題,無痛,無塞,無硬,只係試過一次pump損左dd

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


2017#
發表於 11-10-12 09:29 |只看該作者
本帖最後由 悅同 於 11-10-12 09:30 編輯
sasa888 發表於 11-10-11 20:24
我媽媽都係甘樣,到依家我正式話俾佢聽放小嵐去育嬰院就話佢湊得掂要我比佢湊,但係我跟本冇信心俾佢湊:cry ...

我地都未同99講唔使佢湊,到時先算,睇下我顧唔顧到份工先算!你媽媽都好,每日黎睇下bb,我99有成20日未黎過啦!

仲要上兩次黎,放底d送就9立刻走左啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


2016#
發表於 11-10-12 09:27 |只看該作者
sasa888 發表於 11-10-11 23:03
收到呀..唔記得謝謝你tim...

不過屋企冇甘大地方整呢件野呀...

整個細少少的地方loh!!!
d墊!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo