立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67428
侯爵府
積分: 21177
OKb 發表於 11-10-12 10:48 去睇唔洗去物理治療啦
因為我要係E院時輸過血,e生要我產後抽血驗下身體識唔識自己生產血色素,所以我就約埋聽日一次過去見物理治療師。睇左先,拎左個期,如果有時間就會立刻去做針灸。
男爵府
積分: 7967
原帖由 OKb 於 11-10-12 發表 裝cctv未?
伯爵府
積分: 17022
OKb 發表於 11-10-12 10:50 係呀,佢又係趕時間
悅同 發表於 11-10-12 09:34 咁又失眠得幾密wow!
大宅
積分: 4931
原帖由 gangting 於 11-10-12 發表 想要就有喇
悅同 發表於 11-10-12 09:29 我地都未同99講唔使佢湊,到時先算,睇下我顧唔顧到份工先算!你媽媽都好,每日黎睇下bb,我99有成20日未黎過啦!仲要上兩次黎,放底d送就9立刻走左啦! ...
仲要上兩次黎,放底d送就9立刻走左啦!
原帖由 悅同 於 11-10-12 發表 差唔多啦!3年抱兩!要加油架啦!細細咁後生都已經加把勁啦!
KiKiWitch 發表於 11-10-12 08:34 已經安排好晒,e+先嚟話湊,嘥氣!
原帖由 悅同 於 11-10-12 發表 我食花膠都無野,so far我未試過有任何餵奶的問題,無痛,無塞,無硬,只係試過一次pump損左dd。 ...
OKb 發表於 11-10-12 07:05 其實心大心細要唔要,試下一排囉
原帖由 悅同 於 11-10-12 發表 未去睇呀!中醫放假,剛剛lee兩日才開診,但聽日要去睇物理治療。佢d開診時間 and派ticket時間有d長,我諗 ...
OKb 發表於 11-10-12 07:02 成晚去廁所?我果時一個鐘去一次
原帖由 hunghung215 於 11-10-12 發表 係呀!唔知可以點
gangting 發表於 11-10-12 03:14 陰公,我又失眠呀,近來成日係咁,五日有二三日係咁
咁又失眠得幾密wow!
OKb 發表於 11-10-11 23:51 無事呀年紀大俾少少時間睇下有冇得追多過,因為我有多囊嘛,唔靠藥唔得 真係好想餵落去架, ...
差唔多啦!3年抱兩!要加油架啦!細細咁後生都已經加把勁啦!
OKb 發表於 11-10-11 23:11 你飲?唔怕d奶杰嗎?
我食花膠都無野,so far我未試過有任何餵奶的問題,無痛,無塞,無硬,只係試過一次pump損左dd。
sasa888 發表於 11-10-11 20:24 我媽媽都係甘樣,到依家我正式話俾佢聽放小嵐去育嬰院就話佢湊得掂要我比佢湊,但係我跟本冇信心俾佢湊:cry ...
我地都未同99講唔使佢湊,到時先算,睇下我顧唔顧到份工先算!你媽媽都好,每日黎睇下bb,我99有成20日未黎過啦!
sasa888 發表於 11-10-11 23:03 收到呀..唔記得謝謝你tim... 不過屋企冇甘大地方整呢件野呀...
整個細少少的地方loh!!! 放d墊!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy