想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-17 23:20 |只看該作者
如題...謝謝!


男爵府

積分: 6108


45#
發表於 11-9-20 14:44 |只看該作者
回覆 天悅 的帖子

唔緊要呀
好多野整定
我相信我bb好快會出現,只要有恆心!!!


男爵府

積分: 8407


44#
發表於 11-9-20 14:24 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

所以我覺得做運動無話一定得or唔得
因為總有成功or失敗既例子
最重要都係量力而為


男爵府

積分: 6108


43#
發表於 11-9-20 14:07 |只看該作者
回覆 天悅 的帖子

噢...我估我都係失敗多
今日day 17...好似都無乜反應
只係少少作嘔作悶,無腰痛胸痛
可能真係做左運動鄧走左.....


男爵府

積分: 8407


42#
發表於 11-9-20 14:04 |只看該作者
我好鍾意做運動,一星期都會做2-3次
呢個生活習慣keep咗幾年,
本身m好準時28-30,從未試過經痛,
8月15日last m後開始試計排卵造人,
排卵後照做運動,因為無諗過自己咁好彩一次就成功卦
但做運動期間發覺自己好唔夠氣,感受到心跳好快,個肚有少少抽住的感覺
以前從變試過會咁,我一向都好夠氣的
開始諗下會唔會係有機會,但都唔理照做運動,
因為睇過d書,同都有人話等bingo可以keep住做平時做開的運動
m遲咗來時驗係-ve,
但最後遲咗成個星期就來了m

我都識人係等bingo期間繼續做運動都可以bingo的,
但都試咗幾個月先得,
但我下次就唔會係排卵後繼續做運動,
因為我有少少後悔




男爵府

積分: 6108


41#
發表於 11-9-19 22:17 |只看該作者

回覆:littleT 的帖子

Oh....我已經焗左兩次




伯爵府

積分: 16036


40#
發表於 11-9-19 21:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 10:33
回覆 littleT 的帖子

其實我都唔知

我中醫話可以緩步跑但唔可以焗桑拿,... 搭飛機都唔可以咁耐, 唔可以超過3個鍾..


男爵府

積分: 6108


39#
發表於 11-9-19 10:33 |只看該作者
回覆 littleT 的帖子

其實我都唔知
但我好想去,所以無理到,照做運動同桑拿


伯爵府

積分: 16036


38#
發表於 11-9-18 23:59 |只看該作者
sweetybean 發表於 11-9-18 00:35
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔會"鄧"啦!哈哈!
咁去按摩同踩單車(室內60mins好急好快果種)呢? 可以嗎?


男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-9-18 23:47 |只看該作者
回覆 hahais 的帖子

我今日都有跑同焗桑拿,HAHA


大宅

積分: 1142


36#
發表於 11-9-18 23:42 |只看該作者

我想問..做運動如跑步,或者焗桑拿,會唔會影響著床/受孕過程

太好了,跑步無影響
我也是keep住一星期跑兩日的。




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-9-18 15:04 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-18 15:04 編輯
joe2828 發表於 11-9-18 12:07
排卵前後可以浸溫泉嗎?老公一定唔好浸?

孕婦唔得,浸場有說明, 排卵前後梗係可以啦~~


禁止訪問

積分: 2770


34#
發表於 11-9-18 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-9-18 11:41 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-18 11:44 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 00:21
回覆 rosaki 的帖子

真的嗎!!!

因為我記得高血壓,心臟病,孕婦都不適宜焗桑拿
所意唔知著床會唔會受影響,對它認知唔多,答你唔到!!!!!
但想增加受孕機會,即係未有, 咁應該無問題!!打好底反而係好事的!!


大宅

積分: 2335


32#
發表於 11-9-18 02:05 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 01:59
回覆 JgB 的帖子

好的,找個日子我去搵個私家醫生先!!!我都想CHECK清楚,無事就當然好啦!!!!

乖! 加油~~


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-9-18 01:59 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

好的,找個日子我去搵個私家醫生先!!!我都想CHECK清楚,無事就當然好啦!!!!


大宅

積分: 2335


30#
發表於 11-9-18 01:56 |只看該作者
你一定仲好年輕啦,慢慢來。
可能你今個月就中,唔使CHECK添。
不過,大過女啦,唔理係咪為生BB,都係要做定期婦科檢查。
我以前都無,第一次做陰超都係結婚之後,點知醫生話有水泡。
(雖然佢話好多女性都有,但都嚇壞。)
跟住要到下個CYCLE乾淨之後,返去再CHECK。
好彩自然排咗,無事。


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-18 01:42 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

我係新婚呀,結婚半年左右前幾個月同老公做左婚前險查,RESULT都OK,無乜特別
但無做過婦科險查LOR
諗緊好唔好去一次


大宅

積分: 2335


28#
發表於 11-9-18 01:41 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 01:30
回覆 JgB 的帖子

哦,明白我無做過婦科險查呀...

你係咪新婚呢?
女性最好每年都做婦科檢查。
去屋企附近(最好有朋友/家人去開)婦科診所度做基本例行檢查。
醫生會幫你檢查乳房(進一步可做超聲波)、陰超、子宮癌頸抺片等。
陰超可以睇到有無婦女病,有啲好輕微嘅,可以係診所治療。
你從未做過BODY CHECK?


大宅

積分: 2335


27#
發表於 11-9-18 01:30 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-9-18 01:27
十萬真係好貴呀!

仲要唔一定一次就成功喎。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo