婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2405

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-18 18:26 |只看該作者
本帖最後由 abbeytyl 於 11-9-19 15:37 編輯

Del


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


30#
發表於 11-9-19 16:46 |只看該作者


翡翠宮

積分: 82043

畀面勳章


29#
發表於 11-9-19 08:20 |只看該作者
margelee 發表於 11-9-19 06:58
哈哈,我明白你姑奶點諗。我睇住表弟出院,睇佢大。到家下見到佢(25歲)都重覺得佢係細路,諗起佢食奶,換 ...
我c6已經40幾歲啦,佢仲講埋d咁既野,除左毛管洞之外都冇其他感覺。

佢地又唔係得兩姊弟,仲有其他細佬妹,但我呢個姑9就從來都冇向其他未結婚既細佬講姐弟情,根本佢就係唔抵得我地婚後既家庭生活唔俾佢干預,於是做埋呢d小動作。
日日是好日


禁止訪問

積分: 4430


28#
發表於 11-9-19 06:58 |只看該作者

回覆:mother904 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4430


27#
發表於 11-9-19 06:50 |只看該作者

回覆:sibylyau 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7181


26#
發表於 11-9-19 03:42 |只看該作者

回覆:姑仔的老公既關係.

低能兼攪笑




複式洋房

積分: 287


25#
發表於 11-9-19 03:31 |只看該作者
我同嫂嫂好frd, 因為我嫂嫂好錫我.. 我會幫嫂嫂鬧亞哥.. 但我無變態到比相亞哥袋住囉.... 感情好唔好人地有眼睇.. 唔洗講出口囉:;pppp:


大宅

積分: 3460


24#
發表於 11-9-19 01:54 |只看該作者
我姑仔都係,唔知仲以為佢係c6老婆,真係好鬼難頂,把聲又嗲,成日"chi"住個阿哥,又叫幫佢抱女,妖,係都抱自己個仔啦,阿仔出街個袋又重,佢竟然夠膽死叫我自己揹,我仲抱住個仔,c6唔鬼睬佢,佢就發脾氣,食自助餐佢c6無去佢又唔肯自己出去拿,話唔想同人逼,幾次都係咁,跟住望住個阿哥,點知阿哥要湊仔唔睬佢


禁止訪問

積分: 459

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-9-19 00:57 |只看該作者

回覆:mother904 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2405

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-9-19 00:32 |只看該作者
唔係囉!佢變態架!


男爵府

積分: 7119


21#
發表於 11-9-18 22:47 |只看該作者

回覆:iczzzz 的帖子

都唔係嘅,喺外國,啲人成日都會咁講,好sweet,好cute.




男爵府

積分: 7119


20#
發表於 11-9-18 22:43 |只看該作者

回覆:abbeytyl 的帖子

咁係佢哋感情好喞




男爵府

積分: 7119


19#
發表於 11-9-18 22:40 |只看該作者

回覆:abbeytyl 的帖子

佢係羨慕?




子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


18#
發表於 11-9-18 21:38 |只看該作者
佢可能想話比你知...雖然阿哥結左婚...但係同佢D關係仍然好好...



[url=http://lilypie.com][img]


伯爵府

積分: 17193


17#
發表於 11-9-18 21:34 |只看該作者
40+


子爵府

積分: 14663

開心吸收勳章


16#
發表於 11-9-18 20:59 |只看該作者
你個姑仔幾大? 係咪仲細想嗲吓阿哥??


伯爵府

積分: 17193


15#
發表於 11-9-18 20:51 |只看該作者
变態囉!我姑仔都系咁变態,我C6應承同佢買部新電腦,叫佢自已簡佢PAY.佢話"NO 呀,我要你黎同我一齊簡".聽完佢把死聲我格夜飯都


翡翠宮

積分: 82043

畀面勳章


14#
發表於 11-9-18 20:43 |只看該作者
我覺得係好多家姐呀妹都唔抵得細佬/呀哥同老婆感情好。

我姑9又係,成日做埋小動作,見親我c6就同佢講姐弟情,又話由細揍到佢大,又話睇住佢從醫院抱返屋企,已經覺得佢好可愛,食親飯就夾餸俾佢,成檯伿夾俾佢一個,62 99都冇份...總之就係煩到爆。

我c6都唔係好理佢,根本就無心啋佢,佢講乜就答哦,係咩,吃飯就只夾餸俾我,佢從來冇份,由得佢自己冇癮。
日日是好日


男爵府

積分: 6342


13#
發表於 11-9-18 20:39 |只看該作者

回覆:姑仔的老公既關係.

我都有阿哥,我覺得同阿哥sweet係一件好變態嘅事!基本上我識得嘅朋友同阿哥(爭2、3年果種)都係由細鬧交鬧到大!




大宅

積分: 4672


12#
發表於 11-9-18 19:38 |只看該作者
老實講..我自己都有哥哥...我都吾會咁同我嫂嫂講野....同吾會講呢d野, 加上更加吾會比我自己既沙龍相自己哥哥keep....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo