在職全職

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-19 03:23 |只看該作者
好唔開心! 之前我好多朋友,但自從有bb後就無哂朋友
係屋企又悶,一悶個人就自然亂諗野,老公成日叫我出多d街,
我都無哂朋友邊有人陪我出呀? 傾下計都冇呀
我想識下年紀相若既媽媽,我自己係88年,bb就剛半歲,
得閒既一齊出去傾下計,食下tea都好


男爵府

積分: 6809

畀面勳章 環保接龍勳章


187#
發表於 11-11-26 20:05 |只看該作者
回覆 cheungting1024 的帖子

tm


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


186#
發表於 11-11-26 16:41 |只看該作者
novababy 發表於 11-10-2 16:14
冇wor又,因為都唔係一齊好耐..佢唱咪由得佢唱囉~~~哈哈xDD
佢地成班仲成日去玩,......
你究竟係識邊個啊:?! ...
你係咪識黃詠兒?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


185#
發表於 11-11-26 16:40 |只看該作者
lai0726 發表於 11-10-6 01:32
Hi
我系88年㗎,有兩個小朋友
身邊都有啲朋友生咗bb....不過大家都掛住湊小朋友,好少出街
咁多人生左2個咁喎^^


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


184#
發表於 11-11-26 16:39 |只看該作者
rachel815 發表於 11-10-5 17:12
我87...bb就黎半歲
我都係1樣...日日係屋企湊b..
好悶..
我日日湊仔都好悶! 我個仔同你差唔多大


大宅

積分: 1176

畀面勳章


183#
發表於 11-11-26 13:52 |只看該作者
89年..下年4月加入FTM行列

點評

tempooo  CONGRATS  發表於 11-11-26 16:46


子爵府

積分: 14854

減齡達人勳章 畀面勳章


182#
發表於 11-11-24 20:23 |只看該作者
我87年,住元朗,都係ftm HELLO呀,各位~~

點評

tempooo  WELCOME^^  發表於 11-11-26 16:46


洋房

積分: 39


181#
發表於 11-11-5 23:07 |只看該作者
咁近既,咁得閒大家可以出黎見下了^^


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


180#
發表於 11-11-5 22:31 |只看該作者

引用:我86年的,bb就3個月大,好高興認識你^^我住

原帖由 mikoau2002 於 11-11-05 發表
我86年的,bb就3個月大,好高興認識你^^我住葵興
我住荃灣嫁




洋房

積分: 39


179#
發表於 11-11-5 21:27 |只看該作者
我86年的,bb就3個月大,好高興認識你^^我住葵興


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


178#
發表於 11-11-3 06:55 |只看該作者

引用:如果大家唔嚴棄都可以同我做埋個朋友丫~~我

原帖由 novababy 於 11-09-30 發表
如果大家唔嚴棄都可以同我做埋個朋友丫~~
我89年架,我都想識返D差唔多年紀既媽媽啊~~
我想咁做好耐架啦.... ...
剛@了你




水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


177#
發表於 11-11-3 06:51 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

各位好,我89嫁,大女3歲,細仔2個半月同各位一樣,生完朋友無哂。所以想認識下各位。




大宅

積分: 2159

趣教勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


176#
發表於 11-11-3 01:14 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我88年呀 自從生完冇朋友
而家個囝就兩歲 個囡就半歲
好愛佢地 唔做媽咪都唔知 原來父母教我地係咁辛苦



點評

tempooo  認同呀!!  發表於 11-11-26 16:45


大宅

積分: 1605


175#
發表於 11-11-3 00:41 |只看該作者

回覆:tempooo 的帖子

你好呀,我87年,囡囡2個月大




男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


174#
發表於 11-11-2 23:12 |只看該作者

回覆:pigletkwan 的帖子

我都覺,依加傾親計既都係媽咪級!




大宅

積分: 3767

畀面勳章


173#
發表於 11-11-2 15:19 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我89,囡囡4個月




大宅

積分: 1307


172#
發表於 11-11-2 14:30 |只看該作者
我89年~囡囡今個月4歲~黃大仙區~~生左囡囡之後~朋友已經冇話題~~好似格格不入咁!!!


大宅

積分: 1762


171#
發表於 11-11-1 15:08 |只看該作者
我88年,仔仔已经3岁了,9月返学了
想识点年轻妈咪倾心

點評

tempooo  我好年輕架XD  發表於 11-11-26 16:44


大宅

積分: 4768


170#
發表於 11-10-31 11:27 |只看該作者

引用:好唔開心!+之前我好多朋友,但自從有bb後就

原帖由 tempooo 於 11-09-19 發表
好唔開心! 之前我好多朋友,但自從有bb後就無哂朋友
係屋企又悶,一悶個人就自然亂諗野,老公成日叫我出多d街, ...
Hi~ 我87. 依家在家安胎中...
Happy Halloween!



點評

tempooo  坐完月未呀?  發表於 11-11-26 16:43


男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


169#
發表於 11-10-31 01:19 |只看該作者

回覆:想識86-89年既媽媽

我89年,
大囡就黎27個月*
細囡就黎6個月* (*^^*)



點評

tempooo  好羨慕你,2個都係女  發表於 11-11-26 16:44

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo