想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 1142


1#
發表於 11-9-19 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 536


189#
發表於 11-9-24 13:31 |只看該作者
我聽日就day1喇~今日真係唔想諗....我都好想食食食~玩玩玩~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


188#
發表於 11-9-24 00:58 |只看該作者

引用:想做就去做啦,支持你 +

原帖由 wastewater 於 11-09-23 發表
想做就去做啦,支持你
我都係冇著到



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


187#
發表於 11-9-24 00:57 |只看該作者

引用:下星期開始準備開工喇! +

原帖由 180811 於 11-09-23 發表
下星期開始準備開工喇!
我都係,但禮拜尾先




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


186#
發表於 11-9-23 22:07 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1357


185#
發表於 11-9-23 17:06 |只看該作者
我都諗住bingo左幾個月後會剪短頭髮, 平時唔捨得, 成世人要揾個機會突破
下~

而且大肚果時已經比較攰, 應該無咩心機吹咁耐頭~


子爵府

積分: 10555


184#
發表於 11-9-23 15:54 |只看該作者

回覆 回覆:kekka的帖子

係呀,我都覺得自己好唔同…



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10555


183#
發表於 11-9-23 15:52 |只看該作者

回覆 回覆:siutreasure的帖子

想做就去做啦,支持你



堅持到底, 就是勝利!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


182#
發表於 11-9-23 13:00 |只看該作者

引用:坦白講,唔熱…不過礙眼 +

原帖由 wastewater 於 11-09-21 發表
坦白講,唔熱…不過礙眼
今日好凍,我都想著皮褸



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5569


181#
發表於 11-9-23 12:38 |只看該作者
涼c9 發表於 11-9-22 14:51
你地好啊, 我想請教下你地點量體溫架???我有以下問題~>
1) 經期在3月份停了避孕藥開始唔準...上次day 1 係1 ...

我覺得唔關開唔開冷氣事, 反而夠唔夠訓最影響體溫 (我夜訓早起的話另捨高)....你要買2個小數點既探熱針. 因為探耳唔夠details, 得一個digit. 盒野入面有說明書, 佢寫得好清潔.

你起碼要量3個月至睇個pattern. 好多JM教過點量..呢度唔講啦...若你發現體溫真係冇升高, 最好畫好個chart 去睇一睇E生....

我就升高時間唔夠長....E生一睇個chart 就知....注意, 我覺得量體溫對於period 準既JM至有用....

紅D我冇用...所以no comment....^^

點評

涼c9  多謝你既回覆, 我到今日都未見m小姐..我諗我會去睇下婦科..!  發表於 11-9-26 09:15


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


180#
發表於 11-9-22 19:40 |只看該作者

回覆:wastewater 的帖子

有新型象有新鮮感嘛



◕順其自然啦~♥ ◕


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


179#
發表於 11-9-22 19:39 |只看該作者

回覆:wastewater 的帖子

Sweet



◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


178#
發表於 11-9-22 14:51 |只看該作者
bigbigsnake 發表於 11-9-19 17:15
即係你day 15就即刻升番=>yes
係去到day 18先高過day 1-day 14=> yes
咁你day 18後最高溫係幾多呀=> 36.7/8 ...
你地好啊, 我想請教下你地點量體溫架???我有以下問題~>
1) 經期在3月份停了避孕藥開始唔準...上次day 1 係15/8
2) 用紅d日日都有色, 冇見過深粗~
3) 我自黎m到而家都係經常有分泌既人(透明薄薄的), 所以如果睇分泌又會唔係咁準..
4) 我9月頭開始量體溫, 但當時用電子耳探機, 2隻耳仔溫度差別好大, 後來jm介紹我去屈記買左另一枝電子口探探熱針, 但係我唔知係咪因為開冷氣既關係, 日日都得35.6~35.9度

麻煩你地~thx a lot!


子爵府

積分: 10555


177#
發表於 11-9-21 07:02 |只看該作者

回覆 回覆:siutreasure的帖子

坦白講,唔熱…不過礙眼



堅持到底, 就是勝利!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


176#
發表於 11-9-21 01:46 |只看該作者
wastewater 發表於 11-9-21 01:27
我前日老公買左件皮褸俾我,今日我就著左喇
琴日就換左新電話…開心死
頭先老公接我時仲 ...
咁開心
但今日著皮褸唔熱咩?
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10555


175#
發表於 11-9-21 01:33 |只看該作者

放鬆心情,食食食,玩玩玩

仲有一樣…我今日剪左十八年既長髮喇,結果係人人都讚個髮型好睇



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10555


174#
發表於 11-9-21 01:27 |只看該作者

放鬆心情,食食食,玩玩玩

我前日老公買左件皮褸俾我,今日我就著左喇
琴日就換左新電話…開心死
頭先老公接我時仲送左枝玫瑰俾我:
實在太開心喇



堅持到底, 就是勝利!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


173#
發表於 11-9-21 00:49 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 哈哈…我剛剛去

原帖由 MW148 於 11-09-21 發表
回覆 siutreasure 的帖子

哈哈…我剛剛去完迪迪尼的夜場玩,有二間鬼屋,其中一間叫XXX酒店的聽的職員講, ...
Disneyhk 既哈佬喂我未去過,toyko果個哈佬喂就去過,但冇人黎嚇人,係cartoon人物著d 衫唔同,埸內deco唔同,因為好多幾歲小朋友去嘛,所以我一路覺 得係海馬公園果個先恐怖咋



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 8819


172#
發表於 11-9-21 00:42 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

哈哈…我剛剛去完迪迪尼的夜場玩,有二間鬼屋,其中一間叫XXX酒店的聽的職員講,佢地玩完都覺得可怕,我就同您一樣等bingo,所以無入鬼屋玩。而街上都有的鬼行來行去,但一點都不可怕,因為迪迪尼點都是一家大小去的地方,唔洗驚,夜晚等完看煙花就等10點的鬼車巡遊,同樣一點也不可怕,所以唔洗擔心呢!

我年年都去海洋公國玩鬼屋,但今年c6唔俾我去,因為就算您唔入鬼屋,街上的職員都會突變跑到您身邊赫您,每年玩完第二日都開唔到聲!!我年年都係買優先場,勝在唔多人,鬼屋內每次入四個人,都是好驚架!!所以今晚我無得去玩!

希望您玩得開心啦!


珍珠宮

積分: 30303


171#
發表於 11-9-21 00:26 |只看該作者
MW148 發表於 11-9-20 17:03
回覆 wastewater 的帖子

古怪仲想去做laser 去斑添,不過係咪過份左的呢?



sure no

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo