想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-19 11:32 |只看該作者
究竟著左床未..
排卵後七天都未到,點解會有咁ge徵狀..
著床係咪一定要7日後ga?會唔會早d?

p.s. 我day 11驗到哈哈笑的


大宅

積分: 2403


94#
發表於 11-9-23 11:23 |只看該作者
回覆 Boeing 的帖子

同妳CYCLE好似, 希望大家一齊BINGO啦~~


男爵府

積分: 6108


93#
發表於 11-9-23 11:20 |只看該作者
回覆 Boeing 的帖子

可以試下驗啦


別墅

積分: 660


92#
發表於 11-9-23 11:03 |只看該作者

引用:回覆+Boeing+的帖子 你day幾呀?我完全無呢

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 Boeing 的帖子

你day幾呀?
我day25-26(m係28/8夜晚11點幾黎,都唔知計唔計一日),好想今日買支cb試呀,其實如果有左係咪應該驗到架啦,我cycle係28-32日





大宅

積分: 3726

畀面勳章


91#
發表於 11-9-23 11:01 |只看該作者
只有肚唔舒服,(分唔清係谷住,或扯住呀)


男爵府

積分: 6108


90#
發表於 11-9-23 10:58 |只看該作者
回覆 Boeing 的帖子

你day幾呀?
我完全無呢d徵狀

祝成功呀!!!


別墅

積分: 660


89#
發表於 11-9-23 10:54 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我呢2日條腰都勁痛,無咩胃口,少少肚谷,體溫36.6,我今年都33,今次係第一個cycle試,希望快d同大家一齊bingo 啦




男爵府

積分: 6108


88#
發表於 11-9-23 10:40 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

願齊齊bingo!


大宅

積分: 2403


87#
發表於 11-9-23 10:36 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

希望比到好消息佢啦~~~ hhahaa


男爵府

積分: 6108


86#
發表於 11-9-23 10:26 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

同我一樣呀,我都係第一次去計排卵日再dodo...所以都有點緊張
加油~比個驚喜c6~~~


大宅

積分: 2403


85#
發表於 11-9-23 10:21 |只看該作者
其實今個CYCLE係我第一個CYCLE, 第一次量體溫,我HUBBY都唔知我做緊PREPARATION,又禁ARM我地係OVULATION DAY DODO。。。依家我心就想如果今次BINGO就好喇~~ 我33LA。。 not young, not easy to get pregnant ma


男爵府

積分: 6108


84#
發表於 11-9-23 09:58 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我都係咁諗..
我體溫keep 住36.6 呢兩日就36.7


大宅

積分: 2403


83#
發表於 11-9-23 09:55 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

係呀, 只係肚谷谷 (可能只係M嘅先兆)... 同埋我訓得唔好(可能係我太多野踗)...body temp keep at 36.8-36.9 after ovulation...


男爵府

積分: 6108


82#
發表於 11-9-23 09:43 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我都係,只係肚谷谷,無咩其他徵狀...
其實我都無抱d咩期望喇


大宅

積分: 2403


81#
發表於 11-9-23 09:41 |只看該作者
大家好, 我嗰CYCLE 同大家好近,希望大家都BINGO啦!! 我係29AUG D1, D17 Ovulation, today is D26. 下星期中會test下,好心急呀.

我好似冇咩唔C服...只係我自己好想BINGO,'型'住自己唔C服... hahaa

下星期中大家一齊開彩, 希望個個中!!!


男爵府

積分: 6108


80#
發表於 11-9-19 22:20 |只看該作者

回覆:qwbear 的帖子

你用左驗孕棒未?




男爵府

積分: 5346


79#
發表於 11-9-19 17:54 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-19 17:45
你有無去婦科度驗,如果你有左應該有5w幾,陰超應該照到

其實真係用棒會驗唔到嗎? 因為我平時用紅d都係得一條線.


珍珠宮

積分: 30303


78#
發表於 11-9-19 17:52 |只看該作者

引用:Quote:bb_pig_bb+發表於+11-9-19+17:29+回

原帖由 cc_ivy 於 11-09-19 發表
我計左la.....day1 既月份 -3 日子 +7
我1/9 m到 edd 就係6月8日
我係6月10




男爵府

積分: 5940


77#
發表於 11-9-19 17:45 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-19 17:42
自己用綠d驗就沒有,不過我聽過有人話自己驗唔到......到最後真係有了bb.因為我個醫生都話有機會係好遲先驗 ...
你有無去婦科度驗,如果你有左應該有5w幾,陰超應該照到


男爵府

積分: 5346


76#
發表於 11-9-19 17:44 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-19 17:42
我估佢意思係唔急小便,驗唔到
唔係唔急, 而係去完小便先睇醫生, 所以用唔到尿來驗.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo