想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1738


1#
發表於 11-9-19 12:09 |只看該作者
我想問下,係等緊bingo期間去旅行有無問題咔??
而未知係咪bingo前可唔可以食生永泠野呢?


大宅

積分: 3833


24#
發表於 11-9-19 18:33 |只看該作者

回覆:等緊Bingo期間去旅行?

我都係上星期等Bingo期間去咗沖繩點計得咁多,可能你玩完返嚟發現Bingo呢




別墅

積分: 920


23#
發表於 11-9-19 17:43 |只看該作者
回覆 sweetyasmin 的帖子

係呀~我都唔想個個月都諗住,日日計住.因為覺得好大壓力我連體溫都冇量啦.等佢順其自然.所以報左名去泰國玩~我阿媽叫我地好放鬆咁整個泰仔返黎~哈~俾佢激死.


別墅

積分: 920


22#
發表於 11-9-19 17:40 |只看該作者
回覆 sppchocho 的帖子

恭喜恭喜~嘻~希望同你一樣lucky~

點評

sppchocho  TKS!!放鬆心情去玩,番黎就有好消息啦!!HEHE,不過我嗰個係香港製造~~  發表於 11-9-19 21:21


別墅

積分: 920


21#
發表於 11-9-19 17:32 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

我地就係咁諗~我c6琴日先話~唔好咁大壓力啦~我地又仲後生.(因為我上個星期開始睇中醫調理)之後因為琴日去覆疹果陣~c6同我去~覺得我俾錢去買難受,依家唔俾我去睇.唉..煩.


禁止訪問

積分: 5376


20#
發表於 11-9-19 16:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1738


19#
發表於 11-9-19 16:39 |只看該作者
因為我諗住結婚週年去日本, 順便等bingo, 但去日本又點可以唔食魚生個啲呀,好矛盾呀!


禁止訪問

積分: 5376


18#
發表於 11-9-19 16:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


17#
發表於 11-9-19 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


16#
發表於 11-9-19 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2708


15#
發表於 11-9-19 16:07 |只看該作者

回覆:等緊Bingo期間去旅行?

我都去旅行relax下,唔理得咁多。




男爵府

積分: 9674


14#
發表於 11-9-19 15:55 |只看該作者
我等BINGO有去旅行呀,等O既嘢好難講,點知等幾耐
其實去下旅行RELAX下仲好
我直頭乜D都冇帶去旅行,去完旅行番黎CHECK BINGO,得左!!


禁止訪問

積分: 7068


13#
發表於 11-9-19 15:51 |只看該作者

引用:Quote:靚媽B+發表於+11-9-19+12:59+回覆+bb

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-19 15:10 |只看該作者
靚媽B 發表於 11-9-19 12:59
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我都知最好唔好去,但...其實我地去旅行係因為太大壓力啦,因為想生bb搞到咩都唔敢做 ...
如果我係你, 我會照去, 唔通為左一個未知結果, 又未知幾時實現的事, 就沒了期咩都唔駛做咩??如果你真係擔心, m期果日即check, 無即報名, 利用旅行的relax氣氛做人或等bingo, 易中d架!!!!!!!!!!


別墅

積分: 920


11#
發表於 11-9-19 13:34 |只看該作者
我冇用紅d~可以去邊度買呀!同埋最快幾時可以check呀!!


男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-19 13:11 |只看該作者
回覆 靚媽B 的帖子

我見其他JM講,可以用紅D CHECK,如果有左,另一條線會越黎越深色


別墅

積分: 920


9#
發表於 11-9-19 13:07 |只看該作者
我地都諗過如果中左~睇下仲去唔去~因為好期待呢個b,不過我係月頭黎m~都唔知最快幾時可以check.我去泰國呀.


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-19 13:02 |只看該作者
回覆 靚媽B 的帖子

不過你去邊玩?
如果係RELEZ GE TRIP..可能都唔怕GE~


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-19 13:01 |只看該作者
回覆 靚媽B 的帖子

如果中左,可唔可以同旅行社講推遲幾個月先再去


別墅

積分: 920


6#
發表於 11-9-19 12:59 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我都知最好唔好去,但...其實我地去旅行係因為太大壓力啦,因為想生bb搞到咩都唔敢做~其實我都係等緊,都唔知係咪一定會bingo.當然~我梗係想中啦,不過個個月咁等~真係好煩,所以月頭就同c6決定去玩~散下心咁囉.

點評

bigbigsnake  agree!!!  發表於 11-9-19 16:09
kaihang  我贊成你去,我係中秋等BINGO時都去左台灣喇,只要你小心D就得喇  發表於 11-9-19 15:59

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo