想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 506


1#
發表於 11-9-19 15:07 |只看該作者
昨天去了芙蓉山拜送子觀音,希望願望可以成真




男爵府

積分: 5346


43#
發表於 11-9-21 09:08 |只看該作者
littleT 發表於 11-9-20 22:08
唔知可唔可以post link.... 有梗清楚指示..... check this out.... http://www.hike.hk/load.jsp?rout ...

嘩.....好遠呀, 我都係去番三山國王廟去拜.


男爵府

積分: 5346


42#
發表於 11-9-21 09:06 |只看該作者
CLK66 發表於 11-9-20 18:17
三山國王廟有龍床咩?
沒有, 之前有個師傳叫我地去拜吓, 之後個個月就有喜.
所以今次都會照做一次.


伯爵府

積分: 16036


41#
發表於 11-9-20 22:08 |只看該作者
littleT 發表於 11-9-20 22:05
我由鑽石山地鐵出搭19M到慈雲閣落, 過對面就係慈雲閣, 再過隔離就係慈雲山北巴士站, 後面條樓梯就係上慈雲 ...

唔知可唔可以post link.... 有梗清楚指示..... check this out.... http://www.hike.hk/load.jsp?route=temple&page=1
大家加油 :)


伯爵府

積分: 16036


40#
發表於 11-9-20 22:05 |只看該作者
我由鑽石山地鐵出搭19M到慈雲閣落, 過對面就係慈雲閣, 再過隔離就係慈雲山北巴士站, 後面條樓梯就係上慈雲山觀音廟, 行15分鐘就到. 記住買定香和所需用品.


伯爵府

積分: 16036


39#
發表於 11-9-20 20:56 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

慈雲山觀音廟 - 地址:沙田坳道400。


男爵府

積分: 8511


38#
發表於 11-9-20 18:17 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-20 11:00
我上一胎就去了牛頭角的三山國王廟.
下星期一同老公一齊放假再去拜吓.
三山國王廟有龍床咩?


珍珠宮

積分: 30303


37#
發表於 11-9-20 15:34 |只看該作者

引用:我都有去摸龍床,+我係去荃灣龍母廟....

原帖由 navyzero 於 11-09-20 發表
我都有去摸龍床, 我係去荃灣龍母廟....
me2




大宅

積分: 2553

畀面勳章


36#
發表於 11-9-20 14:47 |只看該作者
anthea108 發表於 11-9-20 14:43
Thanks

唔好客氣....祝大家早孕!!

點評

siutreasure    發表於 11-9-20 14:48
siutreasure    發表於 11-9-20 14:48


別墅

積分: 506


35#
發表於 11-9-20 14:43 |只看該作者

引用:Quote:anthea108+發表於+11-9-20+10:55+荃

原帖由 navyzero 於 11-09-20 發表
http://www.utravel.com.hk/DetailSpot.php?id=ADIRZREuA3A
入面有地址
不過我係去到荃灣地鐵站再轉的士上 ...
Thanks




大宅

積分: 2553

畀面勳章


34#
發表於 11-9-20 13:25 |只看該作者
anthea108 發表於 11-9-20 10:55
荃灣邊到呀?
http://www.utravel.com.hk/DetailSpot.php?id=ADIRZREuA3A
入面有地址
不過我係去到荃灣地鐵站再轉的士上去
上左的士只要同司機講去龍母廟佢地就知嫁啦


大宅

積分: 2553

畀面勳章


33#
發表於 11-9-20 13:23 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-20 10:29
我地稔住去坪洲龍母廟摸

我好想跟你地去嫁....不過我要返工,
同埋早排小產請左好多日假, 唔好意思再請啦~~
希望下次有機會JOIN埋啦~~

點評

siutreasure  唔怕啦,你同c6一齊去仲好啦  發表於 11-9-20 13:30


男爵府

積分: 5346


32#
發表於 11-9-20 11:00 |只看該作者
我上一胎就去了牛頭角的三山國王廟.
下星期一同老公一齊放假再去拜吓.


別墅

積分: 506


31#
發表於 11-9-20 10:55 |只看該作者

引用:我都有去摸龍床,+我係去荃灣龍母廟....

原帖由 navyzero 於 11-09-20 發表
我都有去摸龍床, 我係去荃灣龍母廟....
荃灣邊到呀?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


30#
發表於 11-9-20 10:29 |只看該作者

引用:我都有去摸龍床,+我係去荃灣龍母廟....

原帖由 navyzero 於 11-09-20 發表
我都有去摸龍床, 我係去荃灣龍母廟....
我地稔住去坪洲龍母廟摸



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2553

畀面勳章


29#
發表於 11-9-20 09:35 |只看該作者
我都有去摸龍床, 我係去荃灣龍母廟....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


28#
發表於 11-9-20 01:32 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-19+23:40+

原帖由 qqj 於 11-09-20 發表
有幾勁...又唔係探險...我見d後生女都係自己一個去or有d阿媽帶仔女去...
我連去黃大仙都未試過自己一個去,如果係未去過、山卡啦既拜神地方,我更加冇稔過會自己去囉,所以你一個去或者其他人自己一個去,我都覺得係勁我都未聽過我身邊d朋友會自己一個人去,我真係第一次聽



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


27#
發表於 11-9-20 01:24 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-19 23:40
自己一個去

有幾勁...又唔係探險...我見d後生女都係自己一個去or有d阿媽帶仔女去...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


26#
發表於 11-9-19 23:40 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-19 23:24
我自己
自己一個去

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 506


25#
發表於 11-9-19 23:32 |只看該作者

引用:Quote:qwbear+發表於+11-9-19+17:57+有人話

原帖由 littleT 於 11-09-19 發表
兩公婆一齊去好D, 我同我老公都係尋日一齊去左慈雲山觀音廟拜神同摸床. 祝大家早日Bingo : ) ...
慈雲山邊度呀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo