想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4801


1#
發表於 11-9-20 11:38 |只看該作者
本帖最後由 tize2002 於 11-9-20 12:24 編輯

01/09/11

36.3

02/09/11

36.3

03/09/11

36.4

04/09/11

36.3

05/09/11

36.1

06/09/11

36.3

07/09/11

36.5

08/09/11

36.5

09/09/11

36.5

10/09/11

36.6

11/09/11

36.7

12/09/11

36.7

13/09/11

36.8

14/09/11

36.6

15/09/11

36.7

16/09/11

36.8

17/09/11

36.9

18/09/11

36.8

19/09/11

36.8

20/09/11

36.8



請問36.8度可有成孕機會?須否買驗孕捧驗一驗,會早了點嗎?還是可等多數天?因為驚浪費金錢。
(應該5/6號那天排卵),但排卵後一直覺得有輕微乳房痛外就無任何感覺呢!是否要到37度才有可能呢?
請指教!


大宅

積分: 4801


7#
發表於 11-9-20 12:27 |只看該作者
本帖最後由 tize2002 於 11-9-20 12:28 編輯

度了差不多三個月,之前兩個月直頭係處於低溫狀態,一直都處於36.3以下,應該係無排過egg,又無月經,直到今個月才有些好轉。


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-20 12:24 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

咁體溫係一直都有度的嗎?
平時會唔會咁樣越黎越高?


大宅

積分: 4801


5#
發表於 11-9-20 12:23 |只看該作者
我的cycle很亂,無辦法估計的,因為不是個個月都有,但這兩個月都有看住中醫,一路調理住。


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-20 12:21 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

正常幾號黎m?


大宅

積分: 4801


3#
發表於 11-9-20 12:19 |只看該作者
謝謝回覆!
但又甚麼感覺都無,只係有輕微胸痛而已。


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-20 11:54 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

你ge體溫真係一路高wo
你可以買黎驗一驗啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo