想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


洋房

積分: 81


1#
發表於 11-9-20 12:08 |只看該作者
開頭唔知以為好易有bb, 結婚頭幾月仲避, 之後無避點知承大半年都唔中, 唉... ...仲以為大家都有問題 , 後尾上網睇下有咩易有bb 方法, 睇下睇下就來左呢到, 家下仲承日day day 上來呢到睇下呢板d人講咩,
好似中左毒咁, 就跟住呢到d jm 買埋紅d 綠d 用, 一心以為想順其自然, 家下好似要做功課咁, 有無人好似我咁呀? 今年我30啦


大宅

積分: 2619


82#
發表於 11-9-30 10:41 |只看該作者
回覆 angie127 的帖子

雖然話5年, 但我地都其實都仲係25,6歲, 我老公話我地仲後生慢慢黎, 順其自然, so唔肯去搵醫生


大宅

積分: 3538


81#
發表於 11-9-28 17:49 |只看該作者
回覆 lingyee0310 的帖子

5年係一個好長時間,點解唔睇下醫生呀????時間唔等人呀


大宅

積分: 2619


80#
發表於 11-9-28 13:20 |只看該作者
我同老公一路都諗住順其自然無避孕5年, 但一直都未有bb, 近排99成日問我幾時生bb, 又話發夢見到我有左, 已經講到出口話恨抱孫, 覺得好大壓力>.<


大宅

積分: 3538


79#
發表於 11-9-28 04:48 |只看該作者
本帖最後由 angie127 於 11-9-28 04:57 編輯

我都係30,試左2個月就有左個囝,但想要第二個就試左成年多少少都無,幾個月之前睇左醫生,驗左血,掃描左子宮,加其他,老公都檢查左,都話無事,準備照輸卵管睇下有無失左,之後醫生話最後一樣就會幫幫我地,因為我好想快d有,所以我試左約9個月就睇醫生,希望佢會幫到我
你都試試睇睇醫生


大宅

積分: 3173


78#
發表於 11-9-28 01:06 |只看該作者

回覆:有無人等左一年都未有

我都結左3年,近呢半年個C6開始配合我個造人大計,但係個肚都仲未有聲氣。我諗住照超聲波睇下有無特別野




男爵府

積分: 6718


77#
發表於 11-9-28 00:50 |只看該作者
大家努力拉! 如再try到某一程度唔得、不如信下醫學拉! 我都系今、初頭很怕面對。但為左要bb, 我的起心肝去做人工, try左iui先, touch wood唔得先再ivf、有時d野要付出、同覺得唔try過會怕一世人後悔。

下個月我開始做手術拉! 希望上天保佑拉!


複式洋房

積分: 372


76#
發表於 11-9-28 00:44 |只看該作者

回覆:有無人等左一年都未有

我都30呀,結咗婚兩年,今年二月開始hea住試,發現順其自然係冇用架,跟住六月開始睇中醫調理身體同埋學check紅d,但係到而家都未有喎~之前幾個月都會學人介下囗,少飲凍野唔食西瓜綠豆沙,不過都係咁,所以而家半放棄狀態開始唔介喇,唉...醫師話齋:係你嘅就係你嘅~




大宅

積分: 1977


75#
發表於 11-9-28 00:25 |只看該作者
大家唔好灰心, 一齊努力, 最後一定得。


禁止訪問

積分: 806


74#
發表於 11-9-28 00:17 |只看該作者

回覆:有無人等左一年都未有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1614


73#
發表於 11-9-28 00:06 |只看該作者
因為我之前落過一次,我驚會影響輸卵管。而且都唔細喇
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 3062


72#
發表於 11-9-26 20:06 |只看該作者
回覆 BFB 的帖子

你試左7個CYCLES就照輸卵管啦???!!! 好似要做小手術咁架BOR! 其實正式黎講試左一年都唔得先叫不孕, 你唔好咁心急先啦! 我都好明白家人既壓力, 我仲衰過你, 結婚快3年了, 不過我都係上年先想有B, 點知難過登天! 真係估佢唔到... 早知未結婚個時已經唔避孕, 結婚前有左都冇咩所謂!


大宅

積分: 1614


71#
發表於 11-9-26 19:57 |只看該作者
對於O甘多位的心聲,我都好有同感。

結婚前以為一吾避孕就會有BB,真係大錯特錯~~我而家第七個CYCLE 喇!!!!等BINGO的日子好難捱!!!又吾敢同人講,家人暗示完再明示想抱孫,mouth:真係有苦自己知。

量體溫、用紅D綠D都吾中而家睇緊中醫──大圍東叔。今個月吾中就要照輸卵管~~唉,希望快D到我LA~
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 3012


70#
發表於 11-9-26 18:27 |只看該作者

引用:平時焞多d花膠湯飲啦...加d淮山...2公婆都

原帖由 sibylyau 於 11-09-21 發表
平時焞多d花膠湯飲啦...加d淮山...2公婆都要飲....一個week最少飲一次....

同如果有朋友生左, 有雞酒食, ...
好似唔可以食准山架




大宅

積分: 3726

畀面勳章


69#
發表於 11-9-26 14:51 |只看該作者
回覆 bobobb09 的帖子

急咪比壓力自己。千祈唔好咁做呀!
身體好,自然乜都有

點評

bobobb09  thanks^^我會盡量放鬆~~  發表於 11-9-26 16:22


大宅

積分: 1542


68#
發表於 11-9-26 14:19 |只看該作者
回覆 debbies 的帖子

好多謝您既祝福.

但尼個cycle仲未可以開始iui treatment,
因啱啱day2 見Dr.時,話粒水泡仲未退,故未可開始.
唉!所以想急都急唔嚟.唯有寄望下次.


洋房

積分: 81


67#
發表於 11-9-22 11:17 |只看該作者
咁日先睇完家計會柏氐報告頫便問埋醫生,
她話一年未有就去睇土瓜灣個間不育有得睇


洋房

積分: 81


66#
發表於 11-9-22 11:11 |只看該作者
運動真係咁緊要, 我承日好懶做....真係要迫自己做下先, 不過唔知偏瘦有無關, 我100磅唔夠


男爵府

積分: 8769


65#
發表於 11-9-22 02:42 |只看該作者
本帖最後由 monpetitbebe 於 11-9-22 02:44 編輯

其實我覺得一日一杯COFFEE冇問題,我同老公都一日幾杯,我地都有左BB

返而係2個人都要有去做運動攪好身體就真!我2個都有運動GA,但煙我認為有影響,我冇食但我老公有食。。。。。
我都冇食過任何保品,連湯水都冇。

所以身體好就易有D,唔好比自己太大壓力,祝早日成功


男爵府

積分: 7119


64#
發表於 11-9-22 00:57 |只看該作者

回覆:lovebabyking 的帖子

糯米酒煮雞,加薑加木耳加麻油加salt



點評

lovebabyking  Tks,  發表於 11-9-23 13:34

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo