想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2103


1#
發表於 11-9-20 12:17 |只看該作者
琴晚哈哈笑巳出現, 也有做功課, 請問今晚再做功課定係明晚呢 ?
THANK YOU


大宅

積分: 1089


3#
發表於 11-9-20 12:46 |只看該作者
本人Bingo咗!

現剩餘啲排卵測試棒同埋驗孕測試棒,唔想嗮咗,所以想轉讓俾需要的jm.

Clearblue,英國易孕寶,在萬寧買嘅,一set7支,原價$266 現出讓$200

大衛排卵(LH)檢測試棒約有80支左右, 現出讓$80 ($1元/支)

還餘下幾盒驗孕捧 原價30-40左右 現每盒可出讓 $20/盒 (現約有4盒有Clearblue及萬寧牌)

全部可一齊出讓,我返工在金鍾,可以在地鐵地面交收.有興趣請留emil address我啦.



男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-20 12:18 |只看該作者
回覆 fishtuna 的帖子

兩晚都做啦,保障d

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo