想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4614


1#
發表於 11-9-20 13:04 |只看該作者
無心跳, 應該選塞藥定吸宮好? 時間要幾耐? 好驚


大宅

積分: 4614


10#
發表於 11-9-20 20:12 |只看該作者
Thanks....you!!


男爵府

積分: 7926


9#
發表於 11-9-20 20:10 |只看該作者
去看另一個醫生取second opinion,不要貿然去急症,他們很流水作業,沒有專門婦科長駐。

一定去看多個醫生,又未見紅又未見啡,不要妄下斷語。記得bb生命在你手,努力!


大宅

積分: 4614


8#
發表於 11-9-20 19:34 |只看該作者
chitchitboy 發表於 11-9-20 13:10
有無問醫生意見,冷靜一點。很簡單的小手術,我也是8wks無心跳,做手術刮宮的。最緊要之後調理,我有看到你 ...

Thanks ! 其實我係高O產婦, 今次係第二次小產了!等了一年先有, 唔好彩再次小x, 上一次係自然排出, 今次9w還未有心跳, 醫生叫我一星期後再睇有無心跳, 會有奇蹟嗎????
我現在等奇蹟出現, 還是去醫院睇急証好?? 正常7w已有心跳啦....


大宅

積分: 4672


7#
發表於 11-9-20 13:54 |只看該作者
你幾多個week stop左心跳呀...我上一次都同係...但係我就7-8weeks...e生比葯我食咋...無做手術...有葯係食左子官收縮...等入面d野推出來...我個個係自然流產...


我見紅又肚痛就上仁安急症...佢話bb無左心跳, ...e生吾洗留e, 佢話自然無左的話, 個胎會自己流出, 回家半夜個胎已自然流出, 第二早再去自己個私家e生到check, 佢都話個胎無左, 照到入面有一塊塊野, 係個d胎盤...佢比葯我食, 食左子宮會收縮, 收縮時都幾痛下...會推d野出來...2個week后再去照係清晒就吾洗做手術...個e生都自己話做手術傷身d架...可以食葯就食葯...


男爵府

積分: 7926


6#
發表於 11-9-20 13:46 |只看該作者
私家,因為我醫生說刮宮不是真的刮,是用一條幼管入去吸走的,比較乾淨不會容易有殘留在子宮內。

用了10k左右


大宅

積分: 4614


5#
發表於 11-9-20 13:31 |只看該作者
chitchitboy 發表於 11-9-20 13:13
我是下午四點入院,七點做,第二日早上出院,四周後正常來m (淸嗮血後計) ...

你係私家/政府? 幾錢 ? 何不選塞藥?


男爵府

積分: 7926


4#
發表於 11-9-20 13:13 |只看該作者
我是下午四點入院,七點做,第二日早上出院,四周後正常來m (淸嗮血後計)


珍珠宮

積分: 45282


3#
發表於 11-9-20 13:13 |只看該作者
你聽下醫生意見先,然後再決定,養好身體再黎過啦!振作呀!加油


男爵府

積分: 7926


2#
發表於 11-9-20 13:10 |只看該作者
有無問醫生意見,冷靜一點。很簡單的小手術,我也是8wks無心跳,做手術刮宮的。最緊要之後調理,我有看到你的post,你很年輕,有很多機會的,放鬆!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo