想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2377


1#
發表於 11-9-20 15:13 |只看該作者
睇Bk jm 話飲紅棗水助補血,噤洗唔洗食埋紅棗渣呢?




珍珠宮

積分: 30303


36#
發表於 11-9-22 02:54 |只看該作者
YY_2011 發表於 11-9-20 15:13
睇Bk jm 話飲紅棗水助補血,噤洗唔洗食埋紅棗渣呢?

我ec話一星期飲3次就夠...唔好日日飲...會燥...


大宅

積分: 3747


35#
發表於 11-9-21 16:26 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我都未聽過?


男爵府

積分: 9100


34#
發表於 11-9-21 15:41 |只看該作者
識檢討自己係好事, 免得傭人自扰


別墅

積分: 757


33#
發表於 11-9-21 10:49 |只看該作者
我飲紅棗水就喉嚨痛,已經去左紅棗核又加埋圓肉, 但聽講有益所以我都會繼續飲.


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


32#
發表於 11-9-21 04:26 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 05:32 編輯
gkk 發表於 11-9-21 03:42
呢度唔係比人表達自己意見的嗎? 我講我自己咁做, 有叫人跟嗎? 請不要強加人意 ...

隨便你喜歡啦
呢度每個人都有權表達自己既意見
希望你嘗試理性討論
從多角度思考
最重要係帶出正確兼有根據既訊息
你說話欠缺理據
只懂強詞奪理
究竟有何意義
成晚就係響度抝、發脾氣、串人
我先行離開喇
你自便啦
我唔再同你討論架喇
你自己一個慢慢抝落去啦
咁我都要檢討下我自己
我響呢度都係同大家一齊學習
無分彼此
學習係有無窮無盡既空間
學足一世都學唔完
有時自己唔識/未聽過既野都好想了解下架
所以成日追問你花其參+紅棗既出處囉


各位服用任何中藥前,請向中醫師請教為宜






各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


31#
發表於 11-9-21 04:16 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 05:35 編輯
gkk 發表於 11-9-21 03:30
當日我真係有突發事, 亦提早很多通知你, 并表示不好意思, 點樣無誠信, 無修養?在約定下無通知你而又無出現 ...

我講出黎整個過程都係講事實
如果我形容得邊度錯或者冤枉你
請指出
我d sms 仲響度、未洗

事件經過:
我琴日問賣家今日咩時間得閒,響mk交收,佢話7點!然後我話7點約左人響第二區食晚餐,早d五點半得唔得?跟著佢叫我去澳海城,因為我今日學校o day響九龍塘,四點半先完,而且澳海城站好唔方便,我話咁next mon 響旺角交收,中午或下午得唔得(因為我琴日得番四條,稔住慳住用到next mon),然後佢話都係今日5:30響旺角交收(所以我琴晚臨訓用左條,今朝又用多條,所以得番兩條,捱唔到去next mon,但我sun唔得閒嘛)。點知今日十點幾sms我今日唔得閒黎喔,大佬咁做生意點得架!

首先:你比我感覺係唔想響旺角交收,如果響奧海城交收就冇問題啦,但你知我全日都唔得閒約左人都唔去奧海城果頭。
第二:我真係約完你我先再用紅d,響你話唔黎交收時,我既紅d真係得番兩條,捱唔到去下星期一。
第三:做生意唔係約左人客隨時有急事就放飛機既,咁就係冇誠信、冇責任啦,冇響大家約好既日期、時間交收。
第四:響預先約好既時間改左而冇出現,都係放飛機,因為我確實係約左你果一個日期同時間。
第五:你個sms只係寫:我今天來不了交收,要改日、sorry!呢11個中文字+1個英文字,我完全唔知你有突發事發生、亦唔知你有幾咁唔好意思。
第六:你由朝到晚都係唔得閒?你從來冇propose過改另一個時間、甚至日期,只係拋低一句唔黎,而且你都試過叫你c6去同客人交收架,點解你唔安排找另一個人去同我交收?當知道自己唔得閒去,正常做法係咪應該稔下仲有咩方法同個客交收呢?甚至向客人了解下個介唔介意改期交收、急唔急用呢?可唔可以遲下先交收呢?你從來冇向我了解,你只係知會我一聲唔黎,甚至我話你知我急要,得番兩條紅d,你都冇理過我!

雖然只係一個好細數目既交易,$140,如果當日係一億四千萬,唔知你會點處理呢個交易,係咪又話有突然事今日唔黎,sorry,就咁呢?咁以後所有jm約你交收都要預你會突然有急事唔黎先得喔。既然我唔可以比個劣評你,只好響度講比大家知,有個咁既賣家囉,再由jm們去選擇!

無修養係指你呢個帖與我既對答!

野係講咁多
我都唔想再同你糾纏
更加唔想響度阻住jm們討論

真係唔好為左做生意
利用jm們求子心切之心
就假扮熱心助人
最重要係唔好帶d錯誤既訊息、資料比大家
資料最好有出處同依據







點評

siuangel1  SUPPORT~!!  發表於 11-9-21 17:30
bankwest1  佢咁既服務態度今時今日真係好差!! 冇人会塭佢架啦!  發表於 11-9-21 16:45
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


30#
發表於 11-9-21 03:42 |只看該作者
呢度唔係比人表達自己意見的嗎? 我講我自己咁做, 有叫人跟嗎? 請不要強加人意


男爵府

積分: 9100


29#
發表於 11-9-21 03:30 |只看該作者
當日我真係有突發事, 亦提早很多通知你, 并表示不好意思, 點樣無誠信, 無修養?在約定下無通知你而又無出現令人呆等就話放飛機啫


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


28#
發表於 11-9-21 03:27 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 05:22 編輯
gkk 發表於 11-9-21 03:16
八寶茶裡有紅棗,花旗參, 但我有講過八寶茶裡面只得呢兩味咩?

最主要唔係呢D, 借花旗参, 紅棗, 紅D ...

你之前教人紅棗水可以加花其參嘛
咁呢度係咪兩味呀
你要堅持話八寶茶冇問題
我都認同呀
我係唔認同你講紅棗+花其參=一燥、一寒,中和番既多此一舉姐
咁本身個人體質係溫定寒
如果寒咪溫溫囉
熱咪寒寒囉
何解要溫+寒

八寶茶冇問題
唔代表你呢兩味咁調配係岩
你又講唔到自己將紅棗+花其參呢兩味組成正確既理據
但又堅持八寶茶岩(八寶茶緊岩啦,但八寶茶關你咩事呢)
其實你知唔知自己講咩
我真係好難同你呢類人溝通
各位服用任何中藥前,請向中醫師請教為宜

還好有人理直氣壯咁認自己賣貴野、冇誠信、放飛機
如果有人響度為左賣野
而亂講一通
我當然會出聲啦
唔通由d jm 比d騙子呃/誤導咩
之前響度亂教人iui ivf
相信舊果班jm都知架喇
但新既jm唔知嘛
我緊係要保護我地班jm
避免比騙子欺騙啦






各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


27#
發表於 11-9-21 03:16 |只看該作者
八寶茶裡有紅棗,花旗參, 但我有講過八寶茶裡面只得呢兩味咩?

最主要唔係呢D, 借花旗参, 紅棗, 紅D....為名, 報復心強為實


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


26#
發表於 11-9-21 03:12 |只看該作者
有空不妨就去進修下啦
如果唔係真係想成世響度賣紅d綠d咩
不過你賣既紅d、綠d比其他賣家貴成25%
個人仲冇諴信、冇修養,仲鐘意放人飛機
相信難d喔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


25#
發表於 11-9-21 03:00 |只看該作者
學好修再學醫吧


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


24#
發表於 11-9-21 02:57 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 05:19 編輯
gkk 發表於 11-9-21 02:49
咁八寶茶咁複方會唔會飲壞人呢?

八寶茶係古方
如果適合該人體質
當然唔會有問題啦
問題係你只係講紅棗+花其參呢
兩味加埋算係八寶茶咩

各位服用任何中藥前,請向中醫師請教為宜


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


23#
發表於 11-9-21 02:55 |只看該作者
gkk 發表於 11-9-21 02:41
我覺得學中醫首先要學懂一個"謙"字及修養, 最怕學到少少皮毛就到處張揚 ...
我覺得學咩都要認真同好學
謙虛、修養、真誠係做人既態度
唔知要學到咩野程度先係唔皮毛呢
如果連皮毛都唔識又喜歡誤導他人
你會點形容呢類人
如果一個只係想響度搵生意既買家
戴住副熱心幫人既假面具響度四處騙人
專賣貴野兼放買家飛機
呢d人既修養又如何呀
我絕對唔會比呢類人得逞

jm 們千祈唔好受騙
最近呢兩日有個買家十分活躍
專賣貴價紅d、綠d
而且約左人交收喜愛放飛機

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


22#
發表於 11-9-21 02:53 |只看該作者
小題大做


男爵府

積分: 9100


21#
發表於 11-9-21 02:49 |只看該作者
咁八寶茶咁複方會唔會飲壞人呢?


男爵府

積分: 9100


20#
發表於 11-9-21 02:41 |只看該作者
我覺得學中醫首先要學懂一個"謙"字及修養, 最怕學到少少皮毛就到處張揚


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


19#
發表於 11-9-21 02:37 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-21 02:42 編輯
gkk 發表於 11-9-21 02:02
我又唔係黃6中醫, 邊有咁多見解, 以上係我自己飲過, 亦係好普通的飲料, 不過我又未見飲壞咗, 中醫學過一大 ...

我見你頭先講八寶茶、花其參、紅棗;紅棗燥, 花旗參清熱, 剛好中和時雄辯滔滔,所以想向你請教下你既見解姐
其實係架,香港分註冊中醫、表列中醫,當中可能有黃綠中醫都唔定,所以你要小心d揀呀!
就係經常好多人以為中藥係普通既飲料姐,唔怕啦,亂咁配都得,其實呢個觀念真係好錯架,始終都係藥,而且是藥三分鐘,如果唔知自己體質亂飲,你表面可能未必即刻有問題架,所以最好搵個有註冊既中醫師請教下先飲囉!特別係單味飲反而冇野,如果自調複方就麻煩喇!

講到做醫生醫人喔,當然要有學識,需要學習啦,香港既註冊中醫每年都要去繼續進修同去講座儲學分,保持專業水準先可以keep到個牌架!唔通咩叉都唔識,響度亂黎、亂講好咩!其實中醫醫療事故中,好多時都唔係中醫醫死人,係藥房誤用另一種中藥,而果味中藥係毒藥,然後病人飲左,甚至有d無知既人拎人地張藥方去執,根本大家體質唔一樣、或藥房執錯、或病人唔識煲藥,因為好多有毒既藥就算炮製完都要先煎一段時間解毒,先落其他藥一齊煎。又唔係醫生採藥、執藥,真係唔關醫生事喔,要怪就怪香港既中醫藥監管唔夠完善啦!
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9100


18#
發表於 11-9-21 02:02 |只看該作者
我又唔係黃6中醫, 邊有咁多見解, 以上係我自己飲過, 亦係好普通的飲料, 不過我又未見飲壞咗, 中醫學過一大堆藥理又如何, 中醫醫死人我有聽過

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo