自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 894


1#
發表於 11-9-20 19:29 |只看該作者
「小四分級家長會」校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一,即要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項,你們覺得應該嗎?



點評

calculator  係呀, 係呀, 話說有d中學interview要睇埋小四成績wor! 小心d好, 走唔返轉頭!  發表於 11-9-21 16:49
vespa  我記得亞女都係小四就開始儲起證書, 校長都係好心提醒你姐!  發表於 11-9-21 11:45


大宅

積分: 1629


71#
發表於 11-9-21 22:11 |只看該作者
Edithcsm 發表於 11-9-21 15:05
其實有時我諗, 係咪d家長自己玩緊自己呢?

可能當初只係d補習社/課餘活動公司為左多人幫襯, 就話要裝備好d ...

係架,bk就係一個好好既平台比大家比較,本來自己學兩樣,上完bk就會無果樣整果樣。
但整體社會氣氛係咁,學校有咁多人材揀,比我都揀個能文能武為校爭光啦!家長心態咁怕蝕底,好難唔練返兩張刀旁身。


大宅

積分: 1647


70#
發表於 11-9-21 22:08 |只看該作者
其實校長是對的, 因為有好多BAND 1中學會睇埋小四成績表, 若果想為小朋友舖路, 小四做起其實都未算早!


別墅

積分: 894


69#
發表於 11-9-21 21:41 |只看該作者

回覆:小四分級家長會校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一


看完你們的帖子,我心沉了一下。
令我想起今年剛有一個朋友的囡囡升中一,她的課外活動很多,也取了一些獎,其中一個是全港性的,原來很有用;當她第一輪面試時,老師很欣賞她。





瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


68#
發表於 11-9-21 17:00 |只看該作者
Edithcsm 發表於 11-9-21 15:05
其實有時我諗, 係咪d家長自己玩緊自己呢?

可能當初只係d補習社/課餘活動公司為左多人幫襯, 就話要裝備好d ...

量力而為囉 唔好同人比較 自己能力做到既就ok啦


水晶宮

積分: 61247


67#
發表於 11-9-21 17:00 |只看該作者
一口氣睇晒所有POST,我有D驚


伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 11-9-21 16:45 |只看該作者
舊年阿囡小四見家長, 阿SIR已經同我講要幫佢報多D興趣班, 仲要比賽拎獎, 因為而家好多中學會睇埋(成績+操行+課外活動)


子爵府

積分: 13645


65#
發表於 11-9-21 16:01 |只看該作者
回覆 aryee 的帖子

aryee,你同我ga唸法1樣

點評

aryee  你碟餸好好味!  發表於 11-9-22 11:51


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


64#
發表於 11-9-21 15:05 |只看該作者
其實有時我諗, 係咪d家長自己玩緊自己呢?

可能當初只係d補習社/課餘活動公司為左多人幫襯, 就話要裝備好d小朋友, 增加競爭力, 跟住竟然有一d人信左, 就埋頭埋腦學呢學路, 基於'唔好執輸' 嘅心態, 愈來愈多人加入, 跟住仲講到係'必須'咁, 但係原來大家做左水魚都唔知.

基於供求關係, 因為有d學生學好多野, 做成供應, 咁d學校就會選擇呢d學好多野嘅小朋友, 但係如果大家都唔搞咁多額外野, 個個學生都唔學咁多額外野, 咁學校就冇得咁高要求啦, 到頭來學生同家長都會輕鬆好多.

我覺得呢個係無底深潭, 你學三樣, 我學四樣, 見人學五樣,我就學六樣, 咁就死得勒......你話係咪玩死自己同個小朋友丫?!


瑪瑙宮

積分: 143989

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 11-9-21 14:57 |只看該作者
本帖最後由 mickeyeva 於 11-9-21 15:08 編輯

聽我個朋友講, 參加多些公開比賽 , 例 : 故事演講比賽, 朗誦比賽, 校際音樂節或游泳比賽等......但要有奬拎! 唉.....我個女今年升小四, 暫時文又唔得, 武又唔得!唯有今年去補習, 在成績方面打好啲個底, 應付小五和小六的艱苦兩年!mouth:mouth:" /> 升到間心儀的中學!


子爵府

積分: 14671

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 11-9-21 13:39 |只看該作者
估唔到現在小朋友都要為自己準備一份靚CV


大宅

積分: 1629


61#
發表於 11-9-21 13:33 |只看該作者
本帖最後由 aryee 於 11-9-21 13:38 編輯

校長咁講都係比有上進心既家長可以早d做好準備,豐儉由人,其實都係家長同小朋友自己既選擇。我會選擇因材施教,enjoy一個小朋友應付得黎又有小小挑戰性既學習過程,名校自然好,獎項莫強求,盡左力就算。前途固然重要,但重要唔過身心靈既健康發展。我都有自己心儀既名校,但只要小朋友仍然喜愛學習,最終就算去左普通中學,我都安慰。


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 11-9-21 12:49 |只看該作者
kitkit218 發表於 11-9-20 22:52
我個小朋友咩都無學,有時諗下都唔知啱唔啱

無話岩唔岩, 最重要係個小朋友開心!!! 迫得太緊, 大家都好辛苦!!!


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 11-9-21 12:47 |只看該作者


侯爵府

積分: 21055

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 11-9-21 12:47 |只看該作者
KaWo 發表於 11-9-20 19:29
「小四分級家長會」校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一,即要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項,你們覺得應該嗎?
如果校長今日唔提家長,他日小朋友派唔到心儀中學,發現原來輸在課外活動獎項,實埋怨學校點解唔早D講。

如果你對升中有要求,趁小四仲未需要呈分,可能比小五多少少時間,不妨去參加吓比賽。有獎無獎都叫見識過。

現實係,精英及想做精英的太多,精英學校太少。除非你升邊間都無所謂,否則唔到你唔緊張。


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 11-9-21 12:44 |只看該作者
本帖最後由 goo_littlebb 於 11-9-21 12:47 編輯

其實好多小學生都要在6年內(應該係頭4-5年參加多d活動, 最好係校隊, 或者出外參加有比賽既活動, 整靚自己份porfolio, 因為考中學果陣, 首輪好多都會睇你既資料同成績同活動成績, 去決定係咪同你做interview, 如果首輪就收左, 梗係好過之後博抽獎啦(雖則結果入邊間都要等公開派位個結果, 但有個interview去show下料, 係可以爭好多分架, 隨時o係自行果轉學校已決定收你!).
到5-6年班就要忙呈分, 所以有咩活動, 最好儘早搞好佢.
呢個遊戲就係咁玩, 學校無開聲, 家長都要為小朋友好好準備!


男爵府

積分: 9041


56#
發表於 11-9-21 12:38 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-9-21 12:39 編輯

今年初選自行時,見到D申請表的課外活動及表現一項,佔半版紙至版半紙不等mouth:mouth:" />見到張FORM已經好大壓力喇


禁止訪問

積分: 102652


55#
發表於 11-9-21 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16370


54#
發表於 11-9-21 12:28 |只看該作者
放鬆D啦, 香港人!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


53#
發表於 11-9-21 12:27 |只看該作者
dada~0w0~ 發表於 11-9-21 12:04
小二呢?可以點準備?

其實一路都應該要keep住係全班/全級名次前d 唔好太差 唔係好難追
到小3/4 就要開始專補 可以小三開始補一科先 拉高成績 增加佢信心 數學最容易拉高
跟住再睇需要補邊科
課外活動 就好睇天分 如果無既 當運動/興趣玩下好啦 成績最實際

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo