想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-21 08:00 |只看該作者
今日day 19
我呢幾晚晚晚都好興 老公已經教大左冷氣 連佢都話凍 但我都熱到要推開被訓




別墅

積分: 647


25#
發表於 11-9-22 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lazytam+於+11-09-22+發表係

原帖由 qqj 於 11-09-22 發表
就算bingo都係37.xx左右,38以上已係發燒,如果你仲係就快d去睇醫生
我連續3日都係38~39,第4日回落返36度mouth:




禁止訪問

積分: 7068


24#
發表於 11-9-22 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


23#
發表於 11-9-22 13:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-21+發表39係發

原帖由 Lazytam 於 11-09-22 發表
係咩但冇發燒嘅感覺~只係好興~好滾囉
就算bingo都係37.xx左右,38以上已係發燒,如果你仲係就快d去睇醫生





男爵府

積分: 6108


22#
發表於 11-9-22 08:53 |只看該作者

回覆:Lazytam 的帖子

但39真係好高
宜家仲係?




別墅

積分: 647


21#
發表於 11-9-22 08:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lazytam+於+11-09-21+發表我

原帖由 qqj 於 11-09-21 發表
39係發燒呀
係咩但冇發燒嘅感覺~只係好興~好滾囉




珍珠宮

積分: 30303


20#
發表於 11-9-21 15:01 |只看該作者

引用:我都係呀~試過探熱,有成39度 +

原帖由 Lazytam 於 11-09-21 發表
我都係呀~試過探熱,有成39度
39係發燒呀




男爵府

積分: 7674


19#
發表於 11-9-21 14:21 |只看該作者
Lazytam 發表於 11-9-21 10:45
我都係呀~試過探熱,有成39度

發緊燒 ?!


男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-9-21 14:20 |只看該作者
回覆 navyzero 的帖子

休息多d,要準備食藥調理好身子


大宅

積分: 2553

畀面勳章


17#
發表於 11-9-21 14:17 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-21 14:16
回覆 navyzero 的帖子

明白

好好多嚕...不過呢幾日我都瞓得好差同有熱醒既情況
星期五去睇中醫, 要話比佢知先~~


男爵府

積分: 6108


16#
發表於 11-9-21 14:16 |只看該作者
回覆 navyzero 的帖子

明白

btw,你宜家好點未r?


大宅

積分: 2553

畀面勳章


15#
發表於 11-9-21 13:51 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-21 13:32
回覆 navyzero 的帖子

我係熱到訓唔到

唔係啊~~ 我未小產前都已經係咁嫁啦~~
不過就無你咁嚴重, 會熱到瞓唔到
只係瞓到半夜會熱醒同成身汗囉~~


男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-9-21 13:32 |只看該作者
回覆 navyzero 的帖子

我係熱到訓唔到
即係你果陣有左果時有係樣?


大宅

積分: 2553

畀面勳章


13#
發表於 11-9-21 13:28 |只看該作者
waowaomao 發表於 11-9-21 12:15
Hi, Navyzero,
我都有睇開中醫, lee 1 - 2個月食完d 中藥瞓到半夜個身都會發熱, 熱醒, 好燥呀.
醫生話我小x ...

HI, 其實我未小產前都已經會係咁, 每個月入面會有幾日有咁既情況出現
瞓到半夜會好熱, 出到成身汗, 跟住會醒, 不過日子唔多, 好似係幾日咁啦~~
我見無咩特別影響就無理佢
等我呢次去見EC時問下佢點解會咁先~~ ^^


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-21 12:27 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

我都無驗過其實有無卵 ..


大宅

積分: 2295


11#
發表於 11-9-21 12:26 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

因為冇卵排所以要食排卵藥~




複式洋房

積分: 170


10#
發表於 11-9-21 12:15 |只看該作者
Hi, Navyzero,
我都有睇開中醫, lee 1 - 2個月食完d 中藥瞓到半夜個身都會發熱, 熱醒, 好燥呀.
醫生話我小x 後體質變咗, 令我好苦惱呀


navyzero 發表於 11-9-21 10:31
我都係....每個月有幾日會係咁.....
我試下問下我睇開個中醫先....


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-21 11:03 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

我無食過排卵藥呀
食黎做咩架其實?
會排快d?


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-21 11:02 |只看該作者
回覆 Lazytam 的帖子

我都覺得你發燒
同埋39好嚴重la wo..快睇醫生


大宅

積分: 2295


7#
發表於 11-9-21 11:01 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我試過呀!食完排卵藥就係咁喇,仲要係一陣陣咁~




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo