立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6108
別墅
積分: 647
原帖由 qqj 於 11-09-22 發表 就算bingo都係37.xx左右,38以上已係發燒,如果你仲係就快d去睇醫生
禁止訪問
積分: 7068
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 Lazytam 於 11-09-22 發表 係咩但冇發燒嘅感覺~只係好興~好滾囉
原帖由 qqj 於 11-09-21 發表 39係發燒呀
原帖由 Lazytam 於 11-09-21 發表 我都係呀~試過探熱,有成39度
積分: 7674
Lazytam 發表於 11-9-21 10:45 我都係呀~試過探熱,有成39度
大宅
積分: 2553
bb_pig_bb 發表於 11-9-21 14:16 回覆 navyzero 的帖子 明白
bb_pig_bb 發表於 11-9-21 13:32 回覆 navyzero 的帖子 我係熱到訓唔到
waowaomao 發表於 11-9-21 12:15 Hi, Navyzero, 我都有睇開中醫, lee 1 - 2個月食完d 中藥瞓到半夜個身都會發熱, 熱醒, 好燥呀. 醫生話我小x ...
積分: 2295
複式洋房
積分: 170
navyzero 發表於 11-9-21 10:31 我都係....每個月有幾日會係咁..... 我試下問下我睇開個中醫先....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy