想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 184


1#
發表於 11-9-21 13:11 |只看該作者
今日第二次去見醫生, 醫生話個胎己停止生長, 沒有心跳, 都可以話小產了, 我好唔開心....我現在應該點呀?
期待各位想生b的jm心想事成,開心快樂


別墅

積分: 914


13#
發表於 11-9-22 00:20 |只看該作者

引用:人工流產係唔係好傷身架,+係唔係好難再有架

原帖由 miceric 於 11-09-21 發表
人工流產係唔係好傷身架, 係唔係好難再有架....我好驚....但更驚佢唔會自己流出...... ...
如果個胎唔得,身體會同佢自動排斥,慢慢好似m咁流出嚟,只係唔知幾時流同流得乾唔乾淨。如果流唔清對身體同子宮都有影響,例如令子宮發炎。

至於人流普遍有三種做法,包括塞藥,吸宮同刮宮。

塞藥就係每三小時塞一粒,最多三次,等子宮收縮迫個胎/胎囊排出嚟。但聽講縮宮好痛,同埋麻煩在唔知流得清唔清,唔清就要做手術清咗佢。

吸宮就係放條管入宮頸,泵個胎囊出嚟,但只適用於懷孕十週以內,全身麻醉,一D都唔痛。唔會吸得好盡,務求吸走胎囊就算,唔會好傷子宮。

刮宮就適用於中期終止懷孕,即起碼有個胎,唔止胎囊。相信你唔洗做到刮宮咁傷。

問一問醫生邊種做法較適合你。我自己就揀咗吸宮,當時十週得胎囊3cm,事前一直冇流血冇肚痛,冇預兆佢幾時會流出嚟。我唔想等,就聽醫生意思做吸宮。唔洗怕,只要休息夠,子宮好快恢復正常,可以再試。




伯爵府

積分: 17307


12#
發表於 11-9-21 23:15 |只看該作者

回覆:小產了

當時我醫生即寫紙入院塞藥,真係唔想等多一個星期,因兩個醫生都cfm跳止心跳。



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 2563


11#
發表於 11-9-21 22:58 |只看該作者

回覆:miceric 的帖子

如可以的話,千萬不要人工流。我就係之前做完政府的人工流。令子宮受傷,痛足半年,現在仍食中藥保身。可以的自然最好,千萬不要挖宮。





複式洋房

積分: 184


10#
發表於 11-9-21 22:49 |只看該作者
人工流產係唔係好傷身架, 係唔係好難再有架....我好驚....但更驚佢唔會自己流出......

點評

totokingdom  唔好驚, 會自己流出的, 只是時間問題! 唔想等可以食藥OR做手術!  發表於 11-9-21 23:04
期待各位想生b的jm心想事成,開心快樂


複式洋房

積分: 184


9#
發表於 11-9-21 22:47 |只看該作者
好多謝你們支持, 其實我都已經睇多左個醫生, 佢講的同今早那個一樣,都係話睇多一星期, 等佢會唔會自然流出來, 兩個醫生都係話100%沒有了, 今天是第七週, 但個SIZE得4.8MM, 冇再大啦, 所以我真係唔知點, 真係好無奈, 個心好痛, 現在就只有等, 等待我放棄這個B的日子, 真是很難受, 我今次係第一次做人工受孕, 以為咁好彩第一次就得, 點知只係兩個多星期希望, 我都知自己沒有這種福氣, 我個心真係好驚, 好驚今次流產後好難再有,因為我一向身體都唔係咁好, 再者, 我真係好難先可以有,好唔開心...
期待各位想生b的jm心想事成,開心快樂


伯爵府

積分: 15695


8#
發表於 11-9-21 15:08 |只看該作者
睇多個E生, 我上個星期都係咁
你要E生TEL嗎?
你係urgent case佢地會即刻睇你架


大宅

積分: 1266


7#
發表於 11-9-21 14:49 |只看該作者
我都係過來人, 你要聽醫生意見, 睇下個胎會自然流赴或要做人流, 若做人流要決定在私院或政府醫院做, 自己要保重身體, 我都知現在會很傷心, 但都要面對, 努力養好身子再算. take care!


大宅

積分: 1996


6#
發表於 11-9-21 14:39 |只看該作者

回覆:小產了

加油啊!另一個健康的寶寶在等著你。




珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-9-21 13:59 |只看該作者

回覆:小產了

係呀,睇多個好d...take care....養好身體再來啦,加油




伯爵府

積分: 17386

2024年龍年勳章 2018復活節勳章


4#
發表於 11-9-21 13:37 |只看該作者
希望在明天,保重身體呀


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-9-21 13:35 |只看該作者
miceric 發表於 11-9-21 13:11
今日第二次去見醫生, 醫生話個胎己停止生長, 沒有心跳, 都可以話小產了, 我好唔開心....我現在應該點呀?:a ...

有冇睇多個醫生confirm ah? if有...只好一切聽醫生既專業意見


大宅

積分: 2553

畀面勳章


2#
發表於 11-9-21 13:33 |只看該作者
本帖最後由 navyzero 於 11-9-21 13:36 編輯

回覆 miceric 的帖子

唔好唔開心, 我建議你可以考慮再搵多個醫生檢查,
如果個胎真係無再成長, 你可以問下醫生可以點做, 等多排定係做人工流產

我都係過來人, 好明白你宜家一定好唔開心同唔知點算好
我會建議你搵多個人同你去睇醫生, 聽下醫生既建議


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo