自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3009


1#
發表於 11-9-21 14:05 |只看該作者
本帖最後由 Z_Z 於 11-9-21 14:43 編輯

而家無線上午會播嗰套

其實嗰個申度英咁奸
專登整唔見阿妹都算啦
仲要阿媽有事都唔比個妹見

點解嗰兩個男人俊世同東友都仲幫佢左暪右暪
咁樣唔止對四月唔公平
對佢阿爸阿媽都唔公平

嗰兩個男既係咪比個申度英迷到矇左呀
同埋好明顯係兩個男人爭一個女人
兩個麻甩佬好似中左降頭咁
個編劇係咪傻架?



伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


34#
發表於 11-9-21 22:15 |只看該作者
就係因為入戲你睇下去就未必會駁故嫁喇


大宅

積分: 3009


33#
發表於 11-9-21 21:40 |只看該作者
HAZEL920 發表於 11-9-21 21:21
其實係父母的錯,姐姐是收養回來。終於有了爸爸媽媽後受到寵愛及家庭溫暖,後來妹妹出世後所有人都圍繞阿妹 ...
雖然個家姐細個好似有啲慘
但搞到人地親生父母女兒分離就點都太過火

就算細個一時意氣
咁大個左佢自己又有左錫佢既男人
又有事業
好應該還佢地一個重逢機會
但佢仲係要阻止, 玩手段
連阿媽入院都唔比個妹見

自己慘, 唔係要連累其他人都慘架
睇到我

太入戲tim


水晶宮

積分: 68134

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 11-9-21 21:23 |只看該作者
睇過2次啦~ 而家又播....有D悶囉!


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


31#
發表於 11-9-21 21:21 |只看該作者
其實係父母的錯,姐姐是收養回來。終於有了爸爸媽媽後受到寵愛及家庭溫暖,後來妹妹出世後所有人都圍繞阿妹團團轉偏愛妹妹而忽視了家姐。造成大錯


伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


30#
發表於 11-9-21 21:16 |只看該作者
結局好慘家姐駕車自殺死唔去兩姊妹冰釋前嫌,天南地北,和好如初一家人好快樂。最終家姐其實係撞車後無得醫過了一陣快樂日子後在妹妹懷中死去


侯爵府

積分: 20101

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 11-9-21 20:58 |只看該作者


珍珠宮

積分: 33938

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


28#
發表於 11-9-21 20:41 |只看該作者
其實...典解要咁Q煩..走去驗DNA咪一天光晒...

點評

Z_Z  搵戲嚟做吖嘛   發表於 11-9-21 21:41


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


27#
發表於 11-9-21 19:59 |只看該作者
Z_Z 發表於 11-9-21 19:52
我而家睇土豆
唔知點解最近土豆又睇得番
之前香港地區睇唔到

thanks


大宅

積分: 3009


26#
發表於 11-9-21 19:52 |只看該作者
joannelai930 發表於 11-9-21 14:17
有冇網上重溫 ?
我而家睇土豆
唔知點解最近土豆又睇得番
之前香港地區睇唔到


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-9-21 18:59 |只看該作者
Z_Z 發表於 11-9-21 14:43
回覆 pp6113 的帖子

睇到我好鬼忟
有,所以睇左一半,睇另一套,之後好耐先睇埋另一半

點評

Z_Z  同感 ^.^  發表於 11-9-21 19:53


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-9-21 18:36 |只看該作者
唔知佢up乜€~


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-9-21 18:33 |只看該作者


ms.aeroplane 你講度英定四月呀???

度英

點評

ms.aeroplane  佢中間都叫做過過好日子...唔算一生都好慘呀!  發表於 11-9-21 23:12
典解茅lala又要禾千名


子爵府

積分: 12706


22#
發表於 11-9-21 16:50 |只看該作者
兩個女主角都唔靚, 我睇過兩三集, 劇情好鬼慢,
成日都仲係度講講講, 搞到有D忟~
個男主角韓在碩靚仔左好多喎, 以前有睇過佢一D劇集,
好似都無咁靚仔, 當完兵之後出番黎, 好似型左好多咁~

點評

Z_Z  開頭真係悶到訓著, 係近幾集好睇番  發表於 11-9-21 19:53


男爵府

積分: 9845


21#
發表於 11-9-21 16:42 |只看該作者
不過今日睇J2"秘密花園"都幾好睇!


男爵府

積分: 9845


20#
發表於 11-9-21 16:40 |只看該作者
我覺得申度英好老同D皮膚唔令LAW...!

點評

張包仔  我都覺  發表於 11-9-21 20:45


侯爵府

積分: 23739


19#
發表於 11-9-21 16:16 |只看該作者
dosh 發表於 11-9-21 16:10
我舊年睇過, 唔知點解一見申度英, 我就諗起周汶淇

我覺得好似陳慧珊


大宅

積分: 4964


18#
發表於 11-9-21 16:10 |只看該作者
我舊年睇過, 唔知點解一見申度英, 我就諗起周汶淇

點評

cecichow  因為2個都係假人LOR~HEHE  發表於 11-9-22 04:21


侯爵府

積分: 23739


17#
發表於 11-9-21 16:09 |只看該作者
可唔可以爆個結局來聽下, 我睇D唔睇D, 但係又好想知, 又唔想係MYTV由第一集開始


珍珠宮

積分: 31135


16#
發表於 11-9-21 16:03 |只看該作者
之前睇晒了,好好睇,睇到發火,真係好過份!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo