跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 288


1#
發表於 11-9-21 23:39 |只看該作者
請問呢個醫生睇兒科係咪好好架,我個女6個月大,佢今晚好咳,諗住明天去睇佢,仲有大約幾錢到,唔該.....




複式洋房

積分: 396


14#
發表於 11-9-27 07:16 |只看該作者

引用:佢收8點~~ +

原帖由 kristyman 於 11-09-27 發表
佢收8點~~
但你要預咗等個幾鐘~~~~佢逢星期四休息,呢嗰星期六、日又休!




複式洋房

積分: 396


13#
發表於 11-9-27 07:13 |只看該作者

回覆:kerokerokeroppi 的帖子

佢收8點~~




複式洋房

積分: 288


12#
發表於 11-9-26 22:45 |只看該作者

回覆:新墟陳永明醫生

我囡囡都係未好得晒,諗住明天去睇,知5知收幾點架,因為我六點收工先再帶佢去,thanks





禁止訪問

積分: 22846


11#
發表於 11-9-26 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 396


10#
發表於 11-9-22 23:20 |只看該作者

回覆:kerokerokeroppi 的帖子

佢真係好多人睇,連住係深圳啲人都嚟睇佢,不過佢睇得都幾仔細,如果一定要睇佢就要預咗等,小朋友睇多數都係收$200!




複式洋房

積分: 288


9#
發表於 11-9-22 17:20 |只看該作者

回覆:新墟陳永明醫生

唔該晒你哋,我今日一早打咗去先知休息,結果我睇咗陸有喜,如果唔得先睇陳永明....




男爵府

積分: 7731


8#
發表於 11-9-22 11:46 |只看該作者
我呀仔都係睇佢
幾好架!


別墅

積分: 692


7#
發表於 11-9-22 11:25 |只看該作者
我仔眼過他一次, 最後都是返去雅都商埸譚家華. 他是兒科專科來的.


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 11-9-22 11:02 |只看該作者
勁多人架
起碼等一個鐘
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


珍珠宮

積分: 48107

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 11-9-22 10:55 |只看該作者
本帖最後由 happymama11 於 11-9-22 10:55 編輯

我囝都有睇過陳永明2次, 每次收$200, 可能我囝同佢唔太夾啦,因為o個2次睇完佢,最終都要去番睇開個醫生先好番..

佢唔接受電話booking,一定要去診所掛號,我試過8:30am已經掛號,都要10:30am先到我囝睇!


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-22 09:27 |只看該作者
我女夾到2個醫生, 其中一個係陳永明, 不過, 真係超多人, 次次都起碼1小時輪侯


大宅

積分: 2231


3#
發表於 11-9-22 07:52 |只看該作者

回覆:新墟陳永明醫生

唔記得添,佢每次收$200




大宅

積分: 2231


2#
發表於 11-9-22 07:50 |只看該作者

回覆:新墟陳永明醫生

Ok架!我既小朋友都係睇佢!試過轉睇其他,最後都要反佢到!可能都關人夾人事!
但就超多人兼冇電話預約,要去診所排隊掛號!
你想今日睇,佢今日休息吖!佢宜家除左每月第一個星期日之外,連每逢星期四都休息!咪白走一趟啦!
若阿b真係好嚴重,若有喘,最好去睇急証!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo