想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7798


1#
發表於 11-9-22 08:14 |只看該作者
JM 話食黑古力好,有咩幫助




男爵府

積分: 7798


48#
發表於 11-9-26 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yvonnejesse+於+11-09-25+發

原帖由 Mw912 於 11-09-26 發表
我買左100g個隻每日兩格成20g會唔會多左吖
又唔算太多,不過睇吓你係咪瘦底




大宅

積分: 4254


47#
發表於 11-9-26 18:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+c9yo+於+11-09-22+發表咁請問

原帖由 currymama 於 11-09-22 發表
我喺0食勿語買既,Meiji 86%,一盒有十幾粒,我唔會忍唔到口,因為每日拎一粒返公司,食完早餐食,到排卵時 ...
Meiji 甜唔甜架?我怕苦




別墅

積分: 669


46#
發表於 11-9-26 11:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-25+發表呢隻

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-25 發表
35 g,我食1/3,怕肥食1/3都ok ,黑古力對身體都好,當然 唔好夜媽媽食啦



...
我買左100g個隻每日兩格成20g會唔會多左吖





男爵府

積分: 7798


45#
發表於 11-9-25 11:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yvonnejesse+於+11-09-25+發

原帖由 Mw912 於 11-09-25 發表
呢隻係咪100g同埋你一日食幾多格?
35 g,我食1/3,怕肥mouth:食1/3都ok ,黑古力對身體都好,當然 唔好夜媽媽食啦




別墅

積分: 669


44#
發表於 11-9-25 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ivy114+於+11-09-25+發表邊隻

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-25 發表
呢隻,百佳有售
呢隻係咪100g同埋你一日食幾多格?




大宅

積分: 3356


43#
發表於 11-9-25 10:08 |只看該作者

回覆:Msbreadbread 的帖子

你嗰doctor是中醫定抑或婦科醫生呀?




別墅

積分: 781


42#
發表於 11-9-25 01:18 |只看該作者
I ask dr, he said dark chocolate is no use for having baby~~~


男爵府

積分: 7798


41#
發表於 11-9-25 00:25 |只看該作者

引用:邊隻? +

原帖由 Ivy114 於 11-09-25 發表
邊隻?
呢隻,百佳有售
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6137


40#
發表於 11-9-25 00:10 |只看該作者

回覆:south 的帖子

邊隻?




男爵府

積分: 6137


39#
發表於 11-9-25 00:10 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

食左2日即刻生"飛之"




男爵府

積分: 7798


38#
發表於 11-9-24 18:35 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

我都係肥底不過又唔想減,重要生BB嘛



點評

Strawberry_2011  曾經有嗰ec講過肚腩有啲肉地,有助bb著床架!吾好吾開心喇  發表於 11-9-24 21:09


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


37#
發表於 11-9-24 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-23+發表我買

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-24 發表
我今日都食左但我食1/3 ,半排我怕肥成你係咪瘦底?
吾系瘦底呀半排約18g。我午餐後食。有成個下午消化。應該吾怕掛




男爵府

積分: 7798


36#
發表於 11-9-24 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yvonnejesse+於+11-09-23+發

原帖由 qqlun 於 11-09-23 發表
我買細排。一日半排
我今日都食左但我食1/3 ,半排我怕肥成你係咪瘦底?




大宅

積分: 1673


35#
發表於 11-9-24 15:39 |只看該作者
我係惠x買90%朱古力,話特價$36,我今日係教協見到係$29


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


34#
發表於 11-9-24 15:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+c9yo+於+11-09-23+發表Just+b

原帖由 currymama 於 11-09-24 發表
我覺得佢好香,越食就越唔苦,不過真係驚燥,所以控制住自己一日一粒!



...
我都覺得黑朱古力好好味。一d都吾苦。愈食愈想食




大宅

積分: 3012


33#
發表於 11-9-24 10:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+c9yo+於+11-09-23+發表Just+b

原帖由 currymama 於 11-09-24 發表
我覺得佢好香,越食就越唔苦,不過真係驚燥,所以控制住自己一日一粒!



...
Me 2! 一日一粒。仲有食藍棗,一日蒸八粒咁食




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


32#
發表於 11-9-24 01:34 |只看該作者

引用:Just+bought+Meiji+86% +

原帖由 c9yo 於 11-09-23 發表
Just bought Meiji 86%
我覺得佢好香,越食就越唔苦,不過真係驚燥,所以控制住自己一日一粒!




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


31#
發表於 11-9-23 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-22+發表我今

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-23 發表
我都係食呢隻你一曰食幾多?
我買細排。一日半排



點評

Strawberry_2011  me too!  發表於 11-9-24 21:02


大宅

積分: 1837


30#
發表於 11-9-23 20:59 |只看該作者

回覆:c9yo 的帖子

我等bingo 時肚仔唔舒服也有食一格架!食完我覺得會舒服d。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo