想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-22 20:31 |只看該作者
Gym room 跑步。錯
焗桑拿。錯
食朱古力。錯
食雞旦。錯
飲營養奶粉。錯

做咩都錯晒 所以身體一直未調理好....唔適合有BB....好灰




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


60#
發表於 11-9-24 23:12 |只看該作者

引用:係廣福道 好多人都黎睇 但都貴+診金都$150 +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
係廣福道
好多人都黎睇
但都貴 診金都$150
Same here!唔怪知得你要介嘅禁似我!




男爵府

積分: 5433


59#
發表於 11-9-24 18:24 |只看該作者
其實你會唔會睇多個EC再問清楚? 我超鐘意食雞, 一日一定有一餐係有雞, 為左想bingo, 我一定一日一隻蛋, 早晚一杯奶, 排卵前日日食雞精, 我有跑室外, 亦有gym room... 排卵後食多d花膠... 就係咁bingo左! 但其實諗番我歸功雞同奶, 因為卵子質數係好需要蛋白質. 而我bingo後都keep住食呢幾樣野, 希望阿B生長得好d... 所以我諗唔好戒得太緊要, 無足夠既營養連大人都support唔到啦... 而且我覺得最緊要係把握時候排卵時do多d... 大包圍果個時期!! 祝早bingo !!


大宅

積分: 3833


58#
發表於 11-9-24 17:42 |只看該作者

回覆:睇左ec 原來我一直做既野都係錯...

我今日覆診中醫先叫我要吸收多d蛋白
myphoto.jpg





男爵府

積分: 5436


57#
發表於 11-9-24 16:23 |只看該作者
回覆 karrychan 的帖子

我同你一樣,只可以食pork,菜心,白飯,同飲中藥,二個多月了,最後我轉了e,未佑好唔好,但都會灰心。


男爵府

積分: 6108


56#
發表於 11-9-24 15:09 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

好呀 我地3個一齊中就好喇!一齊tall BB




男爵府

積分: 6108


55#
發表於 11-9-24 15:08 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

你地應該無事
只係我唔食得住暫時




大宅

積分: 4617


54#
發表於 11-9-24 14:59 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 08:00
哈 我都覺得同你好好傾 好岩key
一齊生龍 BB 就好喇

呀~~~~join me!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


53#
發表於 11-9-24 14:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 20:35
因為要戒有旦白既野

我日日都有食wor.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


52#
發表於 11-9-23 09:22 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

無野係做唔到的!!我相信!!!


男爵府

積分: 5940


51#
發表於 11-9-23 08:29 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 08:00
哈 我都覺得同你好好傾 好岩key
一齊生龍 BB 就好喇
大家一齊努力


男爵府

積分: 6108


50#
發表於 11-9-23 08:07 |只看該作者

回覆:sellsellc 的帖子

人人唔同架
可能只係我先要暫時戒口




男爵府

積分: 6108


49#
發表於 11-9-23 08:06 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

嗯 我會比心機 無野係做唔到的




男爵府

積分: 6108


48#
發表於 11-9-23 08:05 |只看該作者

回覆:karrychan 的帖子

咁勁
但身體有無好左呀?




男爵府

積分: 6108


47#
發表於 11-9-23 08:04 |只看該作者

回覆:sweetyasmin 的帖子

可能你身體好呀




男爵府

積分: 6108


46#
發表於 11-9-23 08:04 |只看該作者

回覆:littleT 的帖子

有人話好 有人話唔好




男爵府

積分: 6108


45#
發表於 11-9-23 08:03 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

其實我無專登搵過資料佢係咪出名睇生仔 只係一直都係睇開佢 同埋先發現好多夫妻都睇同一樣野
我諗住食左藥睇下點先




男爵府

積分: 6108


44#
發表於 11-9-23 08:01 |只看該作者

回覆:debbies 的帖子

我一定會努力呀




男爵府

積分: 6108


43#
發表於 11-9-23 08:00 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

可能人人體質唔同
咁你同我似




男爵府

積分: 6108


42#
發表於 11-9-23 08:00 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

哈 我都覺得同你好好傾 好岩key
一齊生龍 BB 就好喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo