引用:My+1st+ivf+bingo!+想跟各位分享一下。由看
原帖由 eggshell 於 11-09-22 發表
My 1st ivf bingo! 想跟各位分享一下。
由看醫生和做各種測試, 差不多用了一年時間。
恭喜你呀,好羨慕你,我都係第一次做ivf,打完針醫生話得四粒,抽出來得三粒,用得得二粒,一粒grade1,一粒grade2,姑娘話你三粒有二粒靚仔都算不錯,我巳問定如果今次唔得可否做下一次,佢問我幾多歲,我答39,佢話要等醫生問教授可否再做多次~~我完成ivf只係9000蚊。當初預左三四萬。希望我真係太早驗,所以顯示未懷孕啦,現在過多幾天先驗啦唯有。
15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻