想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1617


1#
發表於 11-9-23 10:57 |只看該作者
自排卵後第7日開始就傷風, 今日第9日仲係不停流鼻水,又唔敢食鼻敏感藥, 希望快D自己好番LA

有無JM 有類似情況呀?


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


32#
發表於 11-9-23 13:56 |只看該作者

引用:真係有b的話食抗生素就不太好呢... +

原帖由 bbnboot 於 11-09-23 發表
真係有b的話食抗生素就不太好呢...
醫院醫生開俾我食的。今個cycle 好努力通通白費了




大宅

積分: 4497


31#
發表於 11-9-23 13:52 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

真係有b的話食抗生素就不太好呢...




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


30#
發表於 11-9-23 13:48 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-23+11:22+我等bin

原帖由 marjoramhyc 於 11-09-23 發表
me too ! 食抗生素會影響bingo ?
我自己覺得有影響





大宅

積分: 1617


29#
發表於 11-9-23 13:13 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

你說得好對呀.... 大家身負重任呀...哈哈


大宅

積分: 1617


28#
發表於 11-9-23 13:11 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

如果 BINGO 的話...紅D 都會愈來愈深色架...


大宅

積分: 4497


27#
發表於 11-9-23 13:01 |只看該作者

回覆:mycreamsoda 的帖子

紅d不是用來check排卵ma? 為何排卵後咁多人仲check ??




男爵府

積分: 5940


26#
發表於 11-9-23 12:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 12:54
回覆 mycreamsoda 的帖子

我都知自己太心急啦
個個都好想快D知結果~~~無B就可以食餐好既再黎過


男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-9-23 12:54 |只看該作者
回覆 mycreamsoda 的帖子

我都知自己太心急啦
我等下星期先再驗
或者睇下m小姐黎唔黎先


男爵府

積分: 5940


24#
發表於 11-9-23 12:20 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 要過多幾日驗至會準D+

原帖由 mycreamsoda 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

要過多幾日驗至會準D 呀
心思思姐

我會耐心等候




大宅

積分: 1617


23#
發表於 11-9-23 12:17 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

要過多幾日驗至會準D 呀


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-9-23 12:07 |只看該作者
oh!!!!!!!!!!!take care all

你地有重要任務在身, 並擔起陪育未來的重任, 保重啊!!



大宅

積分: 1617


21#
發表於 11-9-23 12:02 |只看該作者
DAY 18 好早咋喎...應該無咁快CHECK 到紅D 架...

不過...時間真係過得好慢....


男爵府

積分: 5940


20#
發表於 11-9-23 12:01 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 你打算用邊隻驗?

原帖由 mycreamsoda 於 11-09-23 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

你打算用邊隻驗?
Clearblue普通個隻




男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-9-23 12:00 |只看該作者
回覆 mycreamsoda 的帖子

我今日day 20咋...仲要等
但day 18紅d白雪雪
我又無乜唔舒服,只係肚脹少少想嘔
機會好微...


大宅

積分: 1617


18#
發表於 11-9-23 12:00 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

你打算用邊隻驗?


大宅

積分: 1617


17#
發表於 11-9-23 11:58 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

多謝你呀....希望我地今個CYCLE 齊齊BINGO


男爵府

積分: 5940


16#
發表於 11-9-23 11:55 |只看該作者

引用:我DAY+16排卵,+今日DAY25+係排後第9日,+我

原帖由 mycreamsoda 於 11-09-23 發表
我DAY 16排卵, 今日DAY25 係排後第9日, 我前日用紅D CHECK 過白雪雪好失望, 所以都唔知幾時再CHECK 好...又 ...
我今日day 23, 心思思想快d驗




大宅

積分: 1617


15#
發表於 11-9-23 11:49 |只看該作者
我DAY 16排卵, 今日DAY25 係排後第9日, 我前日用紅D CHECK 過白雪雪好失望, 所以都唔知幾時再CHECK 好...又或者CHECK 到紅D 有線先會用棒棒...

你呢? 諗住幾時CHECK 呀?


男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-9-23 11:45 |只看該作者
嘩,你地都要take care!!!!唔好病呀!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo