想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1458


1#
發表於 11-9-23 12:26 |只看該作者
本帖最後由 hellobaby1978 於 11-9-23 12:26 編輯

9月5日IUI, 9月10日打了第二支安胎針後, 9 月11日同家人去左澳門一日, 已開始感到不適, 覺得個肚好漲, 裡面D器官開始有點痛, 到了晚上痛楚加劇, 服了上痛藥後好些. 第二天早上致電醫院, 留左名字待覆, 但等左3個鐘後都沒人回覆, 於是打左去另一個病房, 終於有姑娘接電話了, 但佢叫我打去留名待覆, 我0個刻已經唔可以再等了, 因為好唔舒服, 好驚, 叫姑娘幫我搵負責姑娘覆我. 等左一陣, 好快有人覆我, 這個姑娘一點愛心也沒有, 說話態度好悔氣, 對病人情況毫不關心, 只係話我"點解唔一早返醫院睇醫生, 依家無醫生係度, 之前已經講過....., 妳去排急症啦" 佢一句問候也沒有, 跟佢傾完電話後我已忍唔住喊得好厲害, 覺得好無情, 另方面好擔心我這個情況是否就是"卵巢過度刺激", 如果係, 是否代表失敗左??? 內心充滿恐懼和疑問, 加上想起排威院急症要好耐, 點解我俾錢做IUI, 當有問題想搵醫生卻找不到? 俾私家症的錢但得到的卻是公立service? 想下想下便喊得更厲害........
當日下午, 老公陪我去了威院睇急症, 醫生排了我係URGENT CASE, 所以好快見醫生, 但見0個醫生唔係婦科的, 最後搞左3個鐘轉左上婦科病房, 接著便照U/S, 仲call 到輔助生育科醫生幫我睇, 這位醫生好NICE, 雖然唔係我睇開0個個, 但佢會講些鼓勵人的說話. 當時我沒有腹水, 只係卵巢大左, 這亦是正常, 加上驗血報告正常, 我便要求醫生俾我出院, 雖然醫生有點不願意, 但見我好堅持都無計, 於是我係晚上10點出院了.

回到家以為一齊將會正常, 點知....於9月16日我腹痛難忍, 痛楚比之前勁10倍, 而且個肚大左好多, 今次心知不妙, 唔入院都唔得, 但我都忍到第二天早上返去見生肓科醫生後才入院. 9月17日正式入院...

入院後, 證實我有腹水, 而且血液開始凝固, 但我沒有呼吸困難, 只是覺得個人好無氣, 小便也沒有好明顯減少. 這6天, 每天被抽血3次, 每次抽3支, 又要吊水, 醫生要我飲好多水, 紀錄每次水份出入量, 這是我要交的功課, 我好俾心機做, 每次也小心紀錄. 每天早上未夠6點, 姑娘就會叫醒我量體重, 量肚圍. 醫生要我行多D, 怕D血行得唔好令我對腳腫, 但感恩, 對腳一直也沒有腫, 只是行路時伸唔直條腰, 搞到腰骨好痛.

打左咁耐, 要休息下, 待續....



大宅

積分: 1458


57#
發表於 11-9-26 10:05 |只看該作者
多謝大家的祝福, 希望大家今年齊齊BINGO, 出年齊齊做龍仔媽媽.


大宅

積分: 2699


56#
發表於 11-9-25 00:20 |只看該作者


大宅

積分: 2479


55#
發表於 11-9-24 16:16 |只看該作者
congrats & take care


複式洋房

積分: 194


54#
發表於 11-9-24 15:43 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院






別墅

積分: 518


53#
發表於 11-9-24 15:12 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

hellobaby1978,

please see my pm to you

點評

hellobaby1978  Just replied you.  Pls check PM.  發表於 11-9-24 23:00


別墅

積分: 518


52#
發表於 11-9-24 15:11 |只看該作者
Hellobaby1978,

Please see pm~~


別墅

積分: 907


51#
發表於 11-9-24 12:30 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

take care & 生個健康bb!




大宅

積分: 1458


50#
發表於 11-9-24 10:59 |只看該作者
今日個肚又縮左1CM, 每日縮1CM


禁止訪問

積分: 7068


49#
發表於 11-9-24 01:09 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


48#
發表於 11-9-24 00:09 |只看該作者
congrats ar, take more rest la~~


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


47#
發表於 11-9-24 00:01 |只看該作者
公起哂


洋房

積分: 38

BK Milk勳章


46#
發表於 11-9-23 23:48 |只看該作者
恭喜晒,take care


大宅

積分: 1458


45#
發表於 11-9-23 23:39 |只看該作者
係醫院依6日5夜, 睇住D人出出入入, 有D人因小產入院, 有的作小產, 有的宮外孕, 有的因M血不止而入院, 而我就因為卵巢過度刺激. 坦白講, 從來未試過痛得咁辛苦咁唔舒服, 原來當一個人病得好辛苦, 今日唔知聽日事的時候, 什麼世上的財寶已變得一點也不重要, 妳根本無心情去理會個股市跌幾多, D樓升定跌. 當時你會覺得除了健康和生命, 什麼地上的asset也沒有意義.


聖經說:
"你要囑咐那些今世富足的人, 不要自高, 也不要倚靠無定的錢財; 只要倚靠那厚賜百物給我們享受的上帝."

點評

ilovedogs322  Agree!!  發表於 11-9-24 12:21


大宅

積分: 1458


44#
發表於 11-9-23 23:19 |只看該作者
回覆 haululu 的帖子

我係威院做IUI, 有姑娘好, 有些姑娘態度真係


大宅

積分: 1450


43#
發表於 11-9-23 23:14 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

恭喜呀!一路睇一路替你擔心呀!happy news我好耐之前都喺威院做宮外孕手術!個度啲姑娘同阿姐都好好架!你做iui喺邊間私院呀咁嘅服務都有嘅太可惡啦!!!




大宅

積分: 1673


42#
發表於 11-9-23 23:12 |只看該作者
保重,順利


大宅

積分: 1837


41#
發表於 11-9-23 20:54 |只看該作者

引用:續上辛苦的日子總會過,+醫生話我的血報告愈

原帖由 hellobaby1978 於 11-09-23 發表
續上

辛苦的日子總會過, 醫生話我的血報告愈來愈好, 而且身體開始有退水跡象, 終於等到9月20日驗孕了, 心 ...
努力呀!bingo後又要面對下一個stage!
休息多d,食旦白質的食物對妳有幫助。




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


40#
發表於 11-9-23 20:01 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

多d休息,願小b跟你在主內平安!


複式洋房

積分: 171


39#
發表於 11-9-23 19:54 |只看該作者

引用:我都剛剛昨晚,感覺肚子都漲左小小,這代表

原帖由 linda105 於 11-09-23 發表
我都剛剛昨晚,感覺肚子都漲左小小,這代表甚麼?是後遺症/副作用?還是好消息的預兆呢?



...
應該系,我都剛剛做完,




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo